Én sem buzizok senkit csak szeretem ha én irányítok.
A sok köcsögtől meg nem a három betüsök védenek meg ,hanem az évek meg a rutin.............Ha eljutsz odáig
Az igazi tudás ott kezdődik amikor egy visszafordítóban 3x korrigász mert csúszik a motor segge....
Ja,és csak utána,kezdesz remegni miután mégis megvan a kanyar
Jártam így 1x, a padkán fejeztem be végül a mutatványt és méteren belül volt a,szakadék.
1x murván fékeztem el magam akkor még kezdő voltam totál leblokkolt az agy, csak a satu fékek voltak és semmi más, szerintem az eredeti videón is ez lehetett a hiba
Szerencsére ott se estem le de ez csak a szerencsén múlt
1x egy úthiba vitte el a motor seggét ekkor us üajdnem szakadék lett a vége, de egy beton oszlop megfogott(direkt neki mentem hogy ne essek le)
Ezek után nem is csodálom hogy nem szeretem a kanyarokat
Hozzátenném ez mind vagy cross vagy fim enduro gumis esetek voltak, amik azért nem úgy tapadnak mint egy rendesebb utcai gumi
Oda én is szívesen kilátogatnék csak hogy ráérezzek mennyire rohadtul kéne még fejlődnöm :-D De kell előbb egy bőr kombi hozzá. Most ez a projekt de csak ha már a téli szervizeldét megkapta a malac. Most ő az első.
Ez a legrossza bb amit tehetsz hogy más nak szeretnél bizonyítani . Ne törõdj semmivel én is esek kelek föleg mikor Busa Lacikával baszatjuk .. És mikor úgy érzem hogy .már megy is akkor hamar Pancsi ring ahol hamar rájön az ember hogy köse sincs semmihez . Javaalom ezt pár önelégült faroknak is !
Most már végképp nem értem.
Semmi értelme annak amit amúgy csinálsz. Reálisan kell felmérned a tudásod, nem pedig alul, vagy felülpozícionálni.
Ami hülyeséget lehetett én is megtettem, de jórészt már a kisebb gépekkel. Most is vannak hülyeségek, de kevesebb.
Utcán már nem akarom növelni a tempóm. Jó ez így.
Ma elég szar kedvem van. Szarul aludtam ha poénnak szántad akkor bocsi ma ne vagyok rá igazán vevő. Nincs különösebben semmi bajom csak elaludtam a hátam és bal lábbal keltem. Akkor viszont szorri ha csak nem értelmeztem a humort.
Nem csak zavar a dolog. tényleg tudom magamról hogy saját magamat lentebbre pozícionálom mint amennyit tudok. De ez tudatos. Viszont az ismeretlenül monitor mögül való beszólásokat nem kedvelem. És ez Janónál kb azóta áll fenn amióta közöltem hogy én az ABS-t nem kedvelem.
Na ja a 6-os egy kibaszott unalmas egyenes Pécstől Pestig.Ha nem parázik az ember a yardnak felajánlható szabad szemmel is jól látható összegg miatt egy a kezét a seggébe dugó makákó is gyorsan hazaért.
Mindig is lentebb pozícionálom a tudásom tudatosan mint ahol valójában van így mindig marad némi technika ha megszorulnék valahol egy helyzetbem. Azért mert én lebecsülöm a tudásom nem biztos ám hogy az olyan szar. Menjünk el egyszer egy fordulóra valahol és tapasztald ki magad. Mert mondom tudatosan savazom magam és tudatosan emelem ki a hibáim. Ettől függetlenül a duma mellől a 6-os főútról ha kell simán haza terelek Balatonendrédre a sima 70-esen is 40-45 perc alatt ha úgy hozza kedvem pedig ha ismered az utat tudod hogy nem nyíl egyenes és a forgalom is tud rajta igen komoly lenni. Cseszneken vagy a 83-ason sem vagyok terep akadály mások számára. Nem mondom hogy mindenki lehagyok mert az hazugság lenne de az ott játszadozó motorosok nagyátlagának tempójával én is el vagyok. viszont hibázok nem is egyszer. Ezeket megjegyzem és ezekre figyelek ezekről beszélek mert ebben kell fejlődnöm. az hogy ez kívülről úgy néz ki mintha ebből állna csak a tudásom az csak egy dolog. De azért az évek alatt én is eljutottam odáig hogy nincs majrém ha ez a mérvadó. Használom a járgányban lévő erőt. Nálam sokkal rutinosabbakkal is tudom egy darabig tartani a tempót és elveszem a gázt ha már érzem hogy az előttem haladó jobban megy és nekem már sok lesz. Mert nem vagyok birka hogy menjek a jobb után ha tudom hogy nekem nem fog menni.
Menjünk egy kört és megmutatom mi a szintem. Ami lehet hogy kevesebb lesz mint amit te képviselsz de azt bebizonyítom hogy nem vagyok mazsola.
A sok köcsögtől meg nem a három betüsök védenek meg ,hanem az évek meg a rutin.............Ha eljutsz odáig
http://youtu.be/JmUsBiA5kgw
Ja,és csak utána,kezdesz remegni miután mégis megvan a kanyar
Jártam így 1x, a padkán fejeztem be végül a mutatványt és méteren belül volt a,szakadék.
1x murván fékeztem el magam akkor még kezdő voltam totál leblokkolt az agy, csak a satu fékek voltak és semmi más, szerintem az eredeti videón is ez lehetett a hiba
Szerencsére ott se estem le de ez csak a szerencsén múlt
1x egy úthiba vitte el a motor seggét ekkor us üajdnem szakadék lett a vége, de egy beton oszlop megfogott(direkt neki mentem hogy ne essek le)
Ezek után nem is csodálom hogy nem szeretem a kanyarokat
Hozzátenném ez mind vagy cross vagy fim enduro gumis esetek voltak, amik azért nem úgy tapadnak mint egy rendesebb utcai gumi
Semmi értelme annak amit amúgy csinálsz. Reálisan kell felmérned a tudásod, nem pedig alul, vagy felülpozícionálni.
Ami hülyeséget lehetett én is megtettem, de jórészt már a kisebb gépekkel. Most is vannak hülyeségek, de kevesebb.
Utcán már nem akarom növelni a tempóm. Jó ez így.
Döngölöd szegényt.Pedig csak átlagos motoros.
Átlagos nyomorokkal.
(Na jó nem mindig átlagos)
Menjünk egy kört és megmutatom mi a szintem. Ami lehet hogy kevesebb lesz mint amit te képviselsz de azt bebizonyítom hogy nem vagyok mazsola.
Elsődleges fék mindig az első, főleg egy sportos motoron.