Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Versenyzésnél van értelme, nem utcai, vagy amatőr pályázásnál.
De ha szériában van gyorsváltód, és mégis kuplungolsz akkor tényleg hiányzik egy hengered
Nem azt mondtam hogy veszélyes, mert pályán nem okoz gondot kockázat nélkül ledönteni, de úton nem tudom előre mi vár, ezért óvatosabban megyek, legyen hova tovább dönteni ha szükséges. Ha ugyan azon a szakaszon többször végigmegyek, és tudom mire számítsak, akkor le tudom dönteni, de ha pályázni akarok akkor kimegyek a pályára, így nem szoktam ugyan azon a szakaszon végigmenni kétszer.
Mátrában valóban nagyon jó az új szakasz, de arra meg ritkán megyek, és amikor voltam akkor is kőfelhordás és étolaj csík díszítette.
Amerre én motorozok mindig keményen dolgozik a teló.
Ha mindig 1112-ig forgatnám akkor elég lenne a kettes hármast használni az esetek 80-90%-ban :D
Az s1000rr tulajoknak mond.
Ugyan már, majd megfordítjuk, hogy kopjon a másik fele is
Odáig ki is kell forgatni, ha menni akarok. 11e-nél adja le a max teljesítményét az enyém. Ilyen fordulaton már meg sem próbálom a kuplungot, mert csak elrontanám a váltást vele.
En csak azt nem értem, hogy miből gondoljátok hogy az extra veszélyes. Szerintem nem az. Sima ügy. Mátra új szakaszán és csesznek fele simán van olyan aszfalt.
Tudod mit csinál a gyorsváltó? Ilyen hülyeséget is csak egy háromhengeresnek lehet eladni ennyi pénzért
Nem kötelező, de azért tanulni lehet egymástól.
Én sem hittem el először, de tényleg simább.
Ezt onnan vettem észre, hogy asszony bukója mindig kopogott az enyémen, kuplung nélkül gyorsítva meg se rezzen.
kb. ennyi értelme van nézegetni, de szerintem amúgy teljesen értelmetlen ezt összeméregetni, meg erre görcsölni hogy kisebb legyen.
Nekem pályán nincs majré, országúton meg szeretem ha van tartalékom, így 3centi. Nem igazán tud érdekelni, ha Jano leszól ezért :) mindig így motorozok, ahogy nekem jól esik.
Meg a guminak is megvesszük mindkét oldalat :D
Jogos, a pirosig ki van fizetve a fordulatszámmérő!
10-12 ezerre gondoltam kiforgatás alatt :)
Nekem meg 3centi országúton.
Még nem találkoztam olyan jó utakkal ahol le mertem volna dönteni rendesen.
Gyáva vagyok és szeretek élni
Ja hát kinek mi a forgatás.
4000alatt nem szeret egyik motorom se semmit. Ott kis gáz kuplung stb.. 5000-től már használhatóak.
Mihez képest nem kell forgatni?
Én szoktam 4000 (80km/h) alatt motorozni, olyankor elég nyögvenyelős a kuplung nélküli váltás.
De csak akkor jo ha váltáskor durrog :P
Te hol versenyzel??!
Sziasztok, tud valaki olyan szakit aki minőségi csomagtartót tud késziteni?
ŐŐőőőőőő veszem a gyári gyorsváltót és még a gázt se veszem el.
Fogadok hogy ezt nem tudja a cbr650f.
Pár róba után abbafejeztem.Nem foglalkoztat.
Most mondhatnám nagy arcal hogy kuplungal gyorsabban váltok de szerény vagyok és gyönyörű.
Ez olyqan mint a dugás.Van aki így van aki úgy csinálja és mindenki ugyanígy élvezi technikától függően.
Én se kérlek meg hogy válts már kuplungal.
Én meg szoktam nézni. Mármint a majrét. Mivel amolyan fejlődésjelzőnek nem rossz. Ha fogy akkor azt úgy értékelem hogy mélyebbre tudtam menni. Még egy hajszálnyi van jobb oldalon de bal oldalon már elfogyott. Ez számomra csak annyit jelent hogy tavaly ilyenkor még volt egy olyan fél - 1 centi ami mostanra elfogyott. Értelmezésemben ez fejlődés. Ennek pedig örülök. De a lényeg számomra is az hogy én jól érezzem magam rajta és ez meg van.
Na ez igencsak jól esett. Egész jó kis társaság jött össze Bálványosnál. Sajnos ilyenkor már nincs idő komolyabb helyekre elugrani délutánokon. De így is jó volt. Nem fotóztam semmit.
Nekem még van egy centi