nekem első balesetem úgy volt, hogy egy helyzetben tövig csak a hátsót nyomtam, elsőt egyszerűen nem mertem behúzni.... azóta megtanultam egyszerre a kettőt használni, ha gyorsan kell megállni tegnap is pont kellett, azonnal lefékezni mindkettőt maxig...
Egyszerre szoktam, inkább azt gyakoroltam, hogy megfelelő ütemben markoljam a féket, akkor is össze ül az eleje, csak ugye a hátsó fékes kezdést könnyebb kezdőknek kivitelezni.
Errefelé keményen elkezdték büntetni, és üldözni a terepmotorozást az erdőben, és a helyi krosszpálya is bezárt. Még egy darabig volt 650-es endurom, de azt már inkább csak aszfalton használtam.
Nem mondom szívesen motoroznék erdőben, ha bejön a rosszabb idő, de erre értelmes lehetőség itt nincs. Örülök, ha MTB-al beengednek az erdőbe
Én csak azt mondom mindent meg lehet szokni
A féktávokat gumikat mindent.
Lehet férfias úgy motorozni hogy semmi dincs a motoron, de amennyi barom van a közlekedésben senkit se fognak buzinak nézni az abs miatt
Én csak azt mondom mindent meg lehet szokni
A féktávokat gumikat mindent.
Lehet férfias úgy motorozni hogy semmi dincs a motoron, de amennyi barom van a közlekedésben senkit se fognak buzinak nézni az abs miatt
Én még nem az FB generáció vagyok. Tudok a halott haverokról is. Ott sem a sebesség volt a gond. Szembe előző részeg autós, infarktus, minden volt, de nem a gyorshajtás ölte meg egyiküket sem.
Éljétek ki magatokat ezalatt, hogy mekkora egy barom voltam. Nem tiltom le, lehet savazni Hátha valami értelmeset is tanulok belőle. https://www.sportmotor.hu/vide...
Sokan egyből ABS ért kiáltanak, de szerintem célszerűbb begyakorolni a jó fékezést. Akkor reflexből benne lesz az abs a kezedben. Aztán ha van mellette, akkor sem egy tökéletlen fékezésből kell kimentenie.
Menj ki egy üres részre és ott gyakorold a minél gyorsabb megállást amíg könnyen nem megy.
Például onnan tudom, hogy béna vagy, hogy megállás nélkül leírod. Vagyis olyan történeteket, és téves eszmefuttatásokat adsz elő amiből ez világosan látszik.
Pedig kellene,sokkal rövidebb a féktáv.
Ahogy Gabi írta,leheletnyivel hamarabb mint az elsővel s leül az egész motor!
Persze ha az elsővel kezded akkor már fölösleges a hátsó.
Amúgy meg vegyetek valami szar 125-ős endúró s ki a ződbe!
Hamar rájöttök,hogy milyen mikor megy az eleje,hátulja egyszerre
De tényleg meg lehet így spórolni egy idomszett árát.
Kuplungkezelés,fék,stb.
Utána már csak röhögnétek a "csúszós" aszfalton,ráadásul jó móka.
Elbasztam ? Igen el. És akkor mi van. Tanultam belőle. Igen, volt azóta hasonló helyzetem. Igen. Újra elestem ? Nem. Annyit tudsz rólam hogy pufók vagyok nagy masinával járok és hogy bizonyos dolgokban markáns a véleményem meg hogy sokat kérdezek. Láttad egyszer is hogy hogyan megyek? Nem. Akkor meg mi alapján alkotsz véleményt? Azon fejben elképzelt képességek alapján amit a fent említett részletek alapján raktál össze? Ugyan nagyjuk már. Az csak a te fejedben van.
Továbbra is mondom hogy vagyok egy profi. főleg azért mert bennem él még az elhunyt barátom mondása.
"Akkor esel igazán pofára motorral mikor elhiszed hogy te már tudsz motorozni. "
De ettől még nem vagyok egy mazsola. Megyek ahol lehet. Szeretem a tempót. Néha jobban mis mint szabadnak. Az meg hogy szerinted milyen vezetéstechnikai tudásom van igazából rohadtul nem érdekel.
Vicces, de a legtöbb balesetező haver, lassan ment. Ha tempózunk akkor megvan a figyelem és észrevehetőbbek vagyunk, plusz nem olvadunk be a forgalom masszájába.
Inkább az a vicc, hogy pár napja arról regéltél, hogy neked mennyire nem kellenek azok a hárombetűsek, mert te férfiként akarsz meghalni.
Aztán a valóság meg az, hogy nagyon is kéne, mert mint kiderült tök topa vagy még ahhoz is, hogy 30-ról megállj egy motorral.
Nem mondom szívesen motoroznék erdőben, ha bejön a rosszabb idő, de erre értelmes lehetőség itt nincs. Örülök, ha MTB-al beengednek az erdőbe
A féktávokat gumikat mindent.
Lehet férfias úgy motorozni hogy semmi dincs a motoron, de amennyi barom van a közlekedésben senkit se fognak buzinak nézni az abs miatt
A féktávokat gumikat mindent.
Lehet férfias úgy motorozni hogy semmi dincs a motoron, de amennyi barom van a közlekedésben senkit se fognak buzinak nézni az abs miatt
https://www.sportmotor.hu/vide...
2méterre a földfelszín alatt nem sok térerő van ám
Menj ki egy üres részre és ott gyakorold a minél gyorsabb megállást amíg könnyen nem megy.
Ugye nem vaj, hogy most másra vágyom
Ahogy Gabi írta,leheletnyivel hamarabb mint az elsővel s leül az egész motor!
Persze ha az elsővel kezded akkor már fölösleges a hátsó.
Amúgy meg vegyetek valami szar 125-ős endúró s ki a ződbe!
Hamar rájöttök,hogy milyen mikor megy az eleje,hátulja egyszerre
De tényleg meg lehet így spórolni egy idomszett árát.
Kuplungkezelés,fék,stb.
Utána már csak röhögnétek a "csúszós" aszfalton,ráadásul jó móka.
Továbbra is mondom hogy vagyok egy profi. főleg azért mert bennem él még az elhunyt barátom mondása.
"Akkor esel igazán pofára motorral mikor elhiszed hogy te már tudsz motorozni. "
De ettől még nem vagyok egy mazsola. Megyek ahol lehet. Szeretem a tempót. Néha jobban mis mint szabadnak. Az meg hogy szerinted milyen vezetéstechnikai tudásom van igazából rohadtul nem érdekel.
Aztán a valóság meg az, hogy nagyon is kéne, mert mint kiderült tök topa vagy még ahhoz is, hogy 30-ról megállj egy motorral.
Szerintem ennyi
Nem ugyanarról beszélünk.
Mindegy,nem akarom és kész.
Nem kell légzsák,férfiként akarok meghalni.