Nekem akkora van hogy ha akarom 3 motor fér fel, papírjaiba is simán belefér, 1000kg és az autó is húzhatja. 12es osb lapot felcsavarozni vagy azt a ragasztott retegelt lemezes cuccot, az alu nagyon nagyon drága, ha úgyis magadnak alakítod akkor teszel egy merevítőt alulra amihez csavarozod a kerékleszorítót.
Mivel picit sokat hegesztettem és vasaztam mostanság így már tervben van (vagyis 1/4 ig már kész) egy nagyobb futó,a szélességgel és hosszal vagyok jelenleg bajban mert 1,2x175-ös a jelenlegi futóm.Az meg kevés egy motornak ideális.Ha lesz időm befejezni a nagyobbat 2 motor rá fog férni.Mondjuk az az alu lemez elég csilliárd forint én platóanyagot használnék.
A beállós tartó meg csak pénz kérdése.
És igazából. Ha nem féltettem volna annyira a Zümmögőt no meg azon sem lett volna láncvédő burkolat a két motort simán lekötözöm összesen 5 darab racsnis hevederrel. Az enyémet is pl összesen 2,5 heveder tartotta (Mert az egyik egyben a Zümit is tartotta) És simán gond nélkül kivontattam meg vissza. Cica a megmondhatója hogy hazainduláskor is kb 10-15 perc alatt felrakodtunk és lekötöztünk minden aminek kb 80 százaléka az volt hogy bogozgattuk a trehányul (általam) a kocsiba behajigált feleslegesen sok hevedert.
ezen a futón volt pár extra cucc ami nagyon jól jött. Pl ami nem látszik hogy a rakfelület alá elrejtve ott a rámpa ugyancsak bordás lemezből Sőt jó hosszú ugyan akora mint a rakfelület hossza így nem olyan meredek a cucc mikor viszed fel a motort. Hajtva erősítve. Nem csuklott nem nyekkent. Igaz picit zörgöt a szar magyar utakon de kényelmesen elvolt odalent.
Aztán itt a fotón látszik https://www.sportmotor.hu/foto...
Nem sima vas beálló volt hanem ez a kerék fixáló mechanika kerékhez állítható. Nagyon profi cucc. Bár a gazdája elmondása szerint amikor még meleg sliccel állnak bele akkor frankón bele is szokott ragadni :-D No meg ami nagyon hasznod volt az a hátsó két sarokban lévő két leengedhető támasztóláb. ez is látszik a fotón. Kicsit farnehéz a szerelvény így ha leengedted üresen a két lábat akkor kaptál egy stabil rendszert. Nem billegett előre hátra a motor súlyától a futó. Nagyon profi volt. Kötési pontok minden. Nagyon rendben volt a cucc. Átgondolt tervezés igényes kivitelezés. Mondjuk egy ráfutóféket még elviselne, de élhető így is. Ami esetleg még jó ötlet lehet az előre is két támasztó láb mert akkor simán le lehetne motorstul emelni az utánfutót és nem akarna elgurulni.
Badacsonyban úgy nézett ki 10 óra felé, hogy ki süt a Nap, egy pár percig világított is ! ! Aztán lófsz lett beborult ! Pedig nekem egy cseppet sem hiányzott ! De ez nem kívánságműsor ! Még !
En mar ott amugy is olyan idegallapotban voltam, hogy csak haza akartam jutni. Azon a turan minden napra jutott valami gebasz...
Pl ha nincs oldaldobozom, mar a lerobbanas elotti nap veget ert volna a tura, mert egy benzinkuton oldalba kapott egy auto. szoval egi jelnek vettem mikor a GTS megadta magat... Apam is mondta, hogy kihozza nekunk a CBF-t, de mondtam, hogy nincs az az isten, hogy en tovabb menjek. Tele volt nagyon a tököm
Nem lehetett. idomhoz volt rogzitve. Es amugy csak azert volt ez a motoros izenk, mert fater 3 db GSX550-est vett anno a nemetektol oktatasra es azzal lettek behozva egy potkocsiban szoval nem sajnalta szetvagni, pont leszarta.
Nem nagy cucc. Nekunk volt 3 ferohelyes motortartonk amit konnyeden fel lehetett tenni barmilyen futora, de miutan lerobbantunk franciaba anno, szet kellett vagni, mivel elvileg a GTS semmikepp nem fert volna el a GS mellett a tukrok miatt. Meg vegul kisteherrel jottek ertunk es egy nagy fapallohoz volt rogzitve a tarto... Es nekem epp azon a turan szart be a benzincsapom... Es este felraktuk a motorokat, hogy reggel csak indulni kelljen. Es az en motorom a pallo mellett volt... Amire cseppegett ki a benzin, mert elfelejtettuk ala tenni a szokasos uveget... 13 ora benzingozben meredek volt. Attol fostunk mikor robbanunk be mikor ragyujtunk
Azt mondták nem volt horror. Ők maguk építették majd műszakiztatták. A tengely adott volt. Így arról le volt a gond. Szerintem egy ilyen futó műszakiztatva (hatóságin mert ugye ez egy épitett futó) szerintem olyan 3-400.000 Ft lehet anyaggal meg az összes hivatalos szervnél való ügyintézési díjjal meg mindennel együtt. Felgumizva lefestve ha kell. Ebbe szerintem még két motorra faló rendes minőségi spani is belefér.
A beállós tartó meg csak pénz kérdése.
Ez:
http://www.motorgumizala.hu/sz...
Vagy ez:
http://www.motorgumizala.hu/sz...
Aztán itt a fotón látszik
https://www.sportmotor.hu/foto...
Nem sima vas beálló volt hanem ez a kerék fixáló mechanika kerékhez állítható. Nagyon profi cucc. Bár a gazdája elmondása szerint amikor még meleg sliccel állnak bele akkor frankón bele is szokott ragadni :-D No meg ami nagyon hasznod volt az a hátsó két sarokban lévő két leengedhető támasztóláb. ez is látszik a fotón. Kicsit farnehéz a szerelvény így ha leengedted üresen a két lábat akkor kaptál egy stabil rendszert. Nem billegett előre hátra a motor súlyától a futó. Nagyon profi volt. Kötési pontok minden. Nagyon rendben volt a cucc. Átgondolt tervezés igényes kivitelezés. Mondjuk egy ráfutóféket még elviselne, de élhető így is. Ami esetleg még jó ötlet lehet az előre is két támasztó láb mert akkor simán le lehetne motorstul emelni az utánfutót és nem akarna elgurulni.
Neki már mindegy
https://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/neptun/neptun_moto-11119901
Univerzális szerintem jobb picit drágább:
https://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/aak/aak_uj_2017-es_univerzalis._quad-6043710
Nekem ilyen kéne de nekem sok,nem tudnám kihasználni.
https://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/aak/aak_2.5_m_x_1.6_m_fekes_uni-7219244
A legolcsóbb egy lepukkant járgányt venni vázig lecsupaszítani rá pár sín és annyi.
Ez elég szélesnek tűnik.
https://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/aluvan/aluvan_400-590-12057823
De ti tudjátok.
Pl ha nincs oldaldobozom, mar a lerobbanas elotti nap veget ert volna a tura, mert egy benzinkuton oldalba kapott egy auto. szoval egi jelnek vettem mikor a GTS megadta magat... Apam is mondta, hogy kihozza nekunk a CBF-t, de mondtam, hogy nincs az az isten, hogy en tovabb menjek. Tele volt nagyon a tököm
Nem lett volna egyszerűbb leszedni a tükröket?