Akkor csak hidd el. Értjük egymást csak ennek ellenére mégis más a véleményünk. De így van rendjén. Viszont ha ilyen beteg vagy akkor fűtés be! Ultra sok forró tea, sok citromlével. és irány az ágy be a paplan alá. Dobj be egy jó filmet. Aztán aludj !!! Jó pihenést
Amúgy szerinted 1000-es gépet minek vesz valaki? Egy 750-es is tud rohadt gyors lenni. Egy túrása 600-is tud kellően nyomatékos lenni. Sőt a kisebb gépek szerintem fordulékonyabbak. Pl egy CB600 szerintem átlagos alkatú zsokénak jobb mint egy CB1000. Mert könnyebb agilisabb. De nem 1000-re ül a zsoké mert az nagyobb és erősebb. Lehet azal is lassan menni de az akkor is egy 1000-es. Ilyen vagyok én is nem álszentség. Indokokat keresek miért ilyennel járok. Nem férek el meg ecetera. De igen én imádom hogy ez egy ekkora dög és tol mint gőzős. Meg megy is mint a mérgezett egér. De ezt szeretem és ezt ki is merem mondani. Akkor is ha ezért amúgy a rendőrtől tockos járna.
tegnap én többel mentem ... ezért is írtam, komplex, nem mindegy, hol hogy!!! Olvasod te mit írok vagy leszűrsz belőle vmit, ami által tökre nem megy át, mit próbálok kifejezni???... le is írtam a példát (nagyjából) is, meg mindent... :) és ne feledd, nem csak a te életed....
Így már más persze. Én Városban sem feltétlen megyek 50-el főleg ha pl a forgalom 70-re kényszerít. Az a lényeg hogy a pilóta a saját határait ne lépje át túlságosan. Mert az nagyon veszélyes.
Így van. A mi lett volna ha kezdetű kérdések szerintem a legveszélyesebbek. Ha abból nem tud az ember kiszabadulni rövid úton becsavarodik. A leírt esetben a pont ott pont akkor pont ennyi kombinációja jött ki. De ennyi változóval nem lehet állandóan számolni. Mert ha az ember ezzel van elfoglalva akkor másra nem marad idő. Nem hiszek a sorsban meg a Jó Istenbe. Én szentül hiszem hogy az ilyen sorsszerű dolgok a matematika egy olyan szintje amit mi hétköznapi halandók csak akkor értünk meg ha hosszú órák állnak rendelkezésre a számoláshoz. De ezt közlekedés közben kontrollálni nem lehet. A saját változóinkat amennyire lehet kontrolláljuk a többit meg a matekra bízom.
Bocsánat ga valakit megbántottam, nem volt célom. Nem akarok ítélkezni sem, pláne nem a szerencsétlen motoros felett. Nem tudom, hogy ki volt a hibás, de szerintem mindegy. Ez őt nem hozza vissza. Arra próbáltam célozni, higy nem szabad megőrülni a motoron, és jobban kell vigyázni, mert rengeteg a barom. Sokszor nem adják meg az elsőbbséget nekem se, de erre figyelek, mert haza akarok érni a családomhoz, a gyerekeimhez. Bármi van mi vagyunk a gyengébbek, a sérülékenyebbek. Persze mindenkinek joga van úgy élni, ahogy akar. Ekecselek: lehet, hogy munkába menet történik valami, de nem mindegy, hogy mennyire növeled az esélyét egy balesetnek. Tudom, hogy akkor motorra sem lenne szabad ülni, de lehet azt is normálisan. És álszent sem akarok lenni, de lakott területen belül betartom a sebességhatárokat, kívül meg max. mérsékelten gyorshajtok. Van ahol a 200 is beleférhet, van ahol a 70 is sok. De ezt mindenki döntse el maga. Részemről ennyi.
Ok nem kell közútra 280 azt elfogadom de ugyan ilyen logika mentén a 200 sem. Te mégis Zümiden ülsz én a meg a Hondán. Pedig mindkettő durván képes megszegni a szabályokat. Teljesen felesleges. De ha eluralkodna az embereken ez az érzés akkor nem lennének sport kocsik motorok trike-ok quadok. Mindenki egyforma autóval közlekedni amik ugyanakkora teljesítményűek. Minden egyediség kihalna az emberekből és nem lennénk mások csak robotok. Mert gondolatsor vége ez. Erre akarok kilyukadni hogy mások vagyunk, és hogy ezt ne ítéljük el. Ennyi nem kívánok többet. Csak annyit hogy ha én sem szidok senkit azért mert lassan megy. Mondjuk pl egy idősödő bácsika a cucukival lakotton kívül 70-el megy. Ezen nem örjöngök. Megelőzöm és haladok. De ezért cserébe nem szeretem hallgatni ha lakotton kívül 2*2 sávon gyér vagy szinte 0 forgalom mellett 150 vagy tovább gyorsulok. Nem bántok vele senki nem veszélyeztetek vele senkit. Akkor ne legyek érte más motorosok álltal lebaszva. Az hogy a rendőr bemér és megvág 100.000-rekre az egy dolog neki az a dolga. De ha én nem szidom a bácsikat a lassúságért akkor engem se bántson senki mert én meg haladok. Majd ha valakit fellöktem akkor lehet szidni addig nem.
Elo pelda a tavalyi Bekas-szoros esetem. Szabalyosan kozlekedtem, sot egy kicsit meg lassabban is, megis elestem a kiszalado emberpalanta miatt es csak orulhet, hogy nem kaptam el az elso kerekkel.
Ha 100-zal megyek, mogottem szalad at. Ha 40 helyett 50-nel, valoszinuleg epp elkapom. Ha 20-szal akkor max picit rafekezek es elottem atszalad, en meg bukosisakban kurvaanyazva megyek tovabb.
Mi lett volna ha? Ez mindig ott van. Mindig van egy ha.
Ha figyelt volna az auto soforje, ez nem tortenik meg. Ha a konvoj 20 km/h-val gyorsabban halad, mogottuk kanyarodik ki az a fasz. Nem tudod melyik HA fuggvenynel mi lett volna, de mar mindegy is ezen ragodni. Megtortent.
Millio lehetoseg kozul epp a legrosszabb variacio lepett eletbe.
A kozlekedes egy komplex helyzet. Mindenkinek kellene mindenkire figyelni. Ez pedig eselytelen. Minden ember teved. A legjobb vezeto is nezhet el barmit es a legbenabb is naponta kerulhet veszelyhelyzetbe vagy szerencsejere megussza nyugodalmasan a volan mogotti perceket.
Sors. A sors eldonti.
". Őszintén ha mindenki szépen betartaná a tempót akkor nem kéne 250-es robogónál nagyobbat gyártani. Mert az képes erre." ez is hülyeség, a 400-as gépem is megy 200-at, jó a tiéd 280-at ... és?! minek közútra 280???!!! O.o
De Ini ezzel én tisztában vagyok. De ilyen logika mentén nem lenne szabad felülni a motorra. Sőt a kocsiba sem, de a házból sem kéne kilépni. Nem azt mondom hogy szentesítem a száguldást. Csak annyit kérek hogy azért mert én gyorsabban közlekedem ne ítéljen el senki. Annyival haladok amennyit én magam biztonságosnak ítélek. Ha ez 70-es táblánél 40 akkor annyi ha 70 akkor annyi ha 120 akkor annyi. Tényleg úgy szeretem mikor jönnek és megmondják hogy 50-90-130 és annál egy fikarcnyival sem több de amúgy 1000-es gépen ülnek. Őszintén ha mindenki szépen betartaná a tempót akkor nem kéne 250-es robogónál nagyobbat gyártani. Mert az képes erre. Annál többet meg úgy sem megy senki. De nem haladunk ezért nagy löket térfogattal járunk mert élvezzük. Csak nem értem miért nem lehet ezt beismerni, ez szégyen lenne vagy mi ?
csak azt nem nézitek hogy ha nekimentek egy kocsival 30al nem ugyanaz a kár lesz a vezetőben mintha 200al
lusta vagyok számolgatni, de biztos vagyok bene hogy lényegesebben kevesebb erőhatás éri az ember már akkor is ha 90 helyett 70el durran neki valami autónak, és abban meg kurvára biztos vagyok hogy a 70 és a 120 között már óriási erőhatás különbség van
szóval persze lehet baj mindig, egy ismerősöm belelökték az árokba biciklivel és meghalt, a kocsin szinte alig volt látható sérülés szóval tuti lassan ment..és mégis szopás lett a vége
Ez olyan mint az orvostudomány , ha nem tudják mi a bajod , akkor az idegi alapon van ! Ha valaki nem akarja elismerni hogy balfasz módon körül sem nézett és nem törődött mert ez CSAK egy motor majd fékez , akkor azt mondják mert száguldozott ! Ez van ! Zsolti65 fogalmazta meg helyesen ! Meggyújthatom én most a ZZR-t magamba szállva , ha holnap elcsapnak a Simsonnal munkába menet !
Pocs , majd felhívlak , most bánatomban gumizom a ZZR-t !
hagyjá' má' bammeg megettem egy egész citromfát, taknyom nyálam összefolyik, azt sem tom mit kezdjek itt magammal, tanulgatok...
Ha 100-zal megyek, mogottem szalad at. Ha 40 helyett 50-nel, valoszinuleg epp elkapom. Ha 20-szal akkor max picit rafekezek es elottem atszalad, en meg bukosisakban kurvaanyazva megyek tovabb.
Mi lett volna ha? Ez mindig ott van. Mindig van egy ha.
Ha figyelt volna az auto soforje, ez nem tortenik meg. Ha a konvoj 20 km/h-val gyorsabban halad, mogottuk kanyarodik ki az a fasz. Nem tudod melyik HA fuggvenynel mi lett volna, de mar mindegy is ezen ragodni. Megtortent.
Millio lehetoseg kozul epp a legrosszabb variacio lepett eletbe.
A kozlekedes egy komplex helyzet. Mindenkinek kellene mindenkire figyelni. Ez pedig eselytelen. Minden ember teved. A legjobb vezeto is nezhet el barmit es a legbenabb is naponta kerulhet veszelyhelyzetbe vagy szerencsejere megussza nyugodalmasan a volan mogotti perceket.
Sors. A sors eldonti.
lusta vagyok számolgatni, de biztos vagyok bene hogy lényegesebben kevesebb erőhatás éri az ember már akkor is ha 90 helyett 70el durran neki valami autónak, és abban meg kurvára biztos vagyok hogy a 70 és a 120 között már óriási erőhatás különbség van
szóval persze lehet baj mindig, egy ismerősöm belelökték az árokba biciklivel és meghalt, a kocsin szinte alig volt látható sérülés szóval tuti lassan ment..és mégis szopás lett a vége
Pocs , majd felhívlak , most bánatomban gumizom a ZZR-t !