Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te kurva hülye vagy...
Pedig annak elenyészően csekély az alkoholtartalma.
Biztos a tejből nem ismert mértéket !
Ez hülyeség...volt olyan ismerősöm,hogy nem ivott,nem dohányzott,nem nőzött és mégis meghalt....6hónapos korában...
Ne aggódj felhígítom sörrel.
Nem is baj ! Ismertem nem egy illetőt akik nem tudtak tartani mértéket , már egyik sincs meg volt amelyik 37 évesen halt meg ! A családja elől utána már nem itta el a pénzt ! Aztán volt amelyik 51, a másik 53 , a köv. 57 évesen ! STB:::: stb ! És azok elsősorban, akik rövidet ittak.
Neked is Józsi! A folyamatos műszak nem támogatja az alkoholizmust főleg, hogy rendszeres a szondázás szatyorviztoréknál.
Miért iszol, ha nem bírod?! Szép estét István !
Már nem látom amit írol.
Color:moci004
Mégis miért küldené rád? Ez gyári színkód nem ?
Remélem azért a Ducati képviselet nem küldi rám a bérgyilkosait
Meg mindig itt a flexem, ugy korszakallazz...
Akarsz körszakállt
<- ez jobban illene most Hozzad
Letiltalak a picsábaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Most hogy mondod, ez tényleg nem piros
(hú de aljas tudok lenni néha)
amúgy volt egy nagyváradi(vagy köröli) emberke, olyan hangja volt hogy beszarás, bőven verte az egész napot az éneke már amikor nem valami istenes cuccot tolt
van ez az andrea bocelli, olyat is énekelt amit ő(az a goodbye time vagy mi a fene) simán hozta a 90% feletti teljesítményt
valami róbert de nem jut eszembe a neve
az összes megasztáros-stb emberke a nyomába se érhet
Visszatérve egy kicsit a gyors motor és az észrevehetőséghez, pát hete feltettem egy vidit amiben egy motoros épphogy megúszott egy kikanyarodó kamiont, nem ment lassan, holnap megint odamgyek ahol tavaly volt egy hasonló esetem, a megrakott kamionnal kell kikanyarodni a főútra egy enyhe, motorral igen gyorsan bevehető kanyarban és balra nem látni be az utat az újonnan épült logközponttól, tehát a történet nagyjából ugyanaz, motoros jött mikor már félig kint voltam a szerelvénnyel, nyilván a nem belátható úton annyival, hogy amikor Ő jött valamennyivel akkor amikor észrevehettem volna nem lett volna több időm mint 2-3mp az észleléshez, mivel még "csak" félig voltam kint ( mivel az út és a kikanyarodás íve nem túl széles át kell menni eléggé a szembe sávba, hogy ki lehessen fordulni a szerelvénnyel) ki tudott a szembe sávon kerülni (szerencsére nem jött senki), amúgy 60-as tábla van és ha annyival jön van kb plusz még 2-3mp az észlelésre és hát egy megrakott szerelvénynek kb 10-12mp kell mire kikanyarodik onnan és még akkor is jó ha 20-30-al megy és lassan gyorsul. Tehát ugye ha belém jön alapból én lettem volna a hibás hisz egy főútra kanyarodtam ki, de ugye a sebesség, ha betartja a kiírt 60-at akkor még ha ki is jöttem akkor is van ideje fékezni még ha jönnek is szemből és nem tud kerülni így manapság a régmúlttal ellentétben figyelembe veszik a sebességet is a tárgyaláson. Jó pár éve itthon napi 4-700km-t vezetek fő és mellékutakon, az utóbbi időkben (igaz, ez inkább évekkel ezelőtt volt, idén sehol nem voltam nem, hogy túrát írjak ki) az általam vezetett túrákon asszem többeknek tele lett a töke azzal, hogy beláthatatlan kanyarokban és kereszteződésekben vagy ha ugyan belátható kereszteződés, de áll a mellékúton egy jármű, ott én "indokolatlanul" lejjebb veszem a sebességet.
komolyan mondom a baptista bulikat kerüljétek el
nem rossz népek ezek csak egy átlag emberhez képest annyira másak hogy tiszta káosz lesz
Na az most van doszt.