Annyira nem gáz ,úgy is használod a hátsóféket ha akarod ha nem.
De tény hogy együtt jobb.
Én ezektől a lefagyott vízátfolyásoktól/vagy a pocsolyából kivert ráfagyott jégtől jobban fosok. Az hogy a gumi nem úgy tapad a hideg aszfalton még megoldom ( lassabban megyek)
De száraz út napsütés aztán egyszer csak
Nyugi, jártam így én is, meg haverom is. Az első elindulás után tolhattam vissza a motort leszakadt váltórudazattal Nagy volt a gáz, kicsi a kuplung, és hideg a gumi
tudod. Elvileg a nagy könyvben is így van. Kanyar feléig lassulsz onnan meg gyorsulsz. Persze az egy könyv nem a valóság de az esetek 80%-ban működőképes technika.
A túra gumi meg egyáltalán nem melegszik fel. ott meg az a baj. Ha már feltétlenül téli motorozásról van szó és megoldott hogy száraz az aszfalt és csupán csak rettentően hideg akkor én a sport gumira szavazok. annál létok némi esélyt a bemelegítésre a túra esetében nem. De ez csak szubjektív gondolat.,
Arra mondjuk hajlamos vagyok igen hogy gáz nélkül fordulok. Amúgy is a kanyartechnikámon van mit csiszolnom. most a hegyek között többször feltűnt hogy igen rossz technikával hátsó fék használata nélkül fordulok. Ezen változtatnom kell. Mechanikailag is mert bedőlve valahogy nem esett lábra a rendesen a hátsó fék. Magasan van a pedál. Fel kell rá lépnem. Ami pedig nekem nem kényelmes. szóval a kanyartechnikámon van mit csiszolni. Viszont előbb ezeket kell készség szintre fejlesztenem mielőtt a hideg aszfalton próbálgatnám ezt a jelenleg nem meg lévő tudást.
Hát én arra a körülményre választok abroncsot amiben a gépet túlnyomó többségében használom. Nyáron melegben. lehetőleg minél kevesebb esőben. Így nekem nem feltétlen mérvadó hogy a "Hogyan fog fogni majd mínusz 10 fokban?" kérdés. Mert én olyankor a kályha mellett a melegben fogom várni a tavaszt és majd ha az megjön ülök újra motorra.
gumiztassa anyám a hegyekben, nem erre gondoltam, hanem hogy eleve úgy veszel!!! Hogy télen jobb kicsit! Biztos van ilyen, de majd én most veszek, úgyis körbeolvasom a témát.
Hát annyira nincs nagy Kánaán hogy átgumiztassam a malacot azért a 4-5 gurulásért télen. Majd figyelek a visszajelzésekre amit kapok az abroncstól. Azt ennyi. Lehet menni bármivel bármikor csak tudni kell mire kell odafigyelni.
Nekem ilyenkor hidegben csak az a bajom hogy egy darabig frankó tapad meg minden. De a sportos gumi nem úgy jelzi hogy itt a játék végi mint melegben . Hogy kúszik mászik de fog és érzed hogy jó lassan sok lesz a jóból. Hanem egyszer csak úgy dönt bedurcázik és enged aztán elcsúszik a picsába. én meg még nem érzem magam annyira jónak hogy ezt kezelni tudjam.
Ez kicsit olyan mint idén mikor felmentem az expóra Februárban. Fent is aludtam Budán. Majd másnap reggel kitömött hóemberként megyek ki. Majd törölném le az ülést de fura jelenség következett. Ahelyett hogy a zúzmarás letöröltem volna az ülésről. Inkább roppant egyet és a kb fél centi vastag jég jobbra meg balra lecsúszott az ülésről. Akkor azért felmerült bennem a gondolat hogy nem vagyok teljesen ép. Aztán hazamotoroztam pályán. Ahol 2-szer is megkérdezte a rendőr hogy nálam mindenki otthon van? Mert nem úgy néz ki. Minden második pálya pihenőben megálltam melegedni a kipufogókon. Olyankor áldom a katalizátort mert frankón felmelegszik a dob és olyan mint egy túlfűtött radiátor.
De tény hogy együtt jobb.
Én ezektől a lefagyott vízátfolyásoktól/vagy a pocsolyából kivert ráfagyott jégtől jobban fosok. Az hogy a gumi nem úgy tapad a hideg aszfalton még megoldom ( lassabban megyek)
De száraz út napsütés aztán egyszer csak