Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kegyetlen :(
Na ez is!
Valamit szerencsétlenek nagyon elszabtak !
Basszus durva mind a 4et telibe verte!
Viszont kívánom kedves István !
Ezt éppen most olvastam....
ww.blikk.hu/aktualis/belfold/ujabb-helyszini-fotok-a-tomegbalesetrol/ncwn18k
Ahhá belèd is Józsi!
Hogy a kankót, vagy a trippert nem is említsem ! Igaz István !
Mèg mindig jobb mint az ebola!
Imola "versenypályája" már nem a régi - leginkább csak enduroval járható.
(Pünkösdkor jártam ott, mentem egy kis Tátra-körre.)
Ja, hogy az az Imola. Már megörültem, mert itt Borsodban is van egy Imola nevű település.
http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/09/30/imolai_veteranborze_2017./ hú mennyi kincs van itt.....
Na én ezért járok a hibriddel max 40-el (nem is csörög zörög) igaz egy igazi lélekvesztő a mai forgalomban, mégis előbb odaérek mint a sok ablakosdoboz amiben a legtöbbször egyedül ül a pók!
Jah ne essünk túlzásba egy malossi mhr team 2 hengerszett egy 100 as.Egy ugyanilyen egy. Öntöttvas csak 53.
Szal az a 90 csak hasrautott szám.
Egy DR szett 70-esben is csak 36.Szoval 90-ert a komplett felújítás megvan.
Gyári (minőségű) hengerszettet csak 90-ért tudsz választani - a 15K-s kínai fost vétek bele tenni, hacsak nem akarsz kétszer szerelni.
én is ezt írtam
nekem nem kellene már ingyen se, nem azért mert szar, eltéblábolni ide oda nem lenne még most sem rossz
hanem mert amit most kapsz hozzá szinte minden foshalom
inkább egy japó 50es ott tudsz választani hengerszettet 15 ezerért és tudsz választani 90ért is, szóval van lehetőséged jót venni
Voltak... Voltak :D
a szimó egész használható volt a többi ötveneshez képest, csak nem szeretette ha nagyon pörgetve volt
ilyen 45ös átlag tempókkal kurva messzire képes volt elmenni
a gyári alkatrészek is még a használható kategóriába voltak
Na bassza meg telón nem megy a helyesírás :D:D
A világ legundoritobb motorja a simson, riga, mz és társai. Arra jó hogy belerugd az árokba. A simoval anno én is azt tettem. 2év pólók után, pedig akkor még voltak relatív fiatal példányok. Haveroknak is kéthavonta újitottam felblokkokat.
Pancsihoz se a szívem csücske. Bar mutatósabb, mint az mz.
utóbbi 5 évben 1 szimóval talélkoztam aminek a blokkját én szedtem szét először.......
pl a szomszéd gyerek szimója már olyan hogy minden csapágyhely pontozva meg ragasztva vibrál mint a szar stbstb
neki is adtam a nagy kínnal összeeszkábált blokkszéthúzóm mert neki 2-3 havonta kell bontani
amúgy a bontatlan de szar állapotú szimók is már 6 számjegyűek, ennyiért egy közepes állapotú 50es japó motort lehet venni ami azért jobb választás
Sajnos ez így van.
Mindenki ócsó motornak vette, nem költöttek rá, csak gányolták szakszerűtlenül, aztán persze hogy szar.
Amúgy elég megbízható, jó konstrukciójú gépek voltak ezek.
A használatot leszámítva az enyém teljesen jó állapotú. Azért szálltam le róla mert már nincs normális alkatrész csak sok pénzért így meg már nem olyan olcsó a napi használatra.

Mondjuk a vázat nem a blokk húzza el, nem olyan erős az, hanem a túl feszesre állított lánc, mert álló helyzetben beállítja hogy kb. jó legyen, de a könyvet már nem nézi meg és azt sem nézi meg mi van ha összeül a teló.

Olyat érdemes megvenni amit a tyúkolból kell előbányászni, és bontatlan. Azzal érdemes kezdeni valamit, de a lestrapált vackok nem érnek semmit, ami meg jó állapotú az már most is aranyáron megy.
Én meg itt egy sukár Mercédeszt...épp húzták fel az autómentőre... a kicccsalád meg telefonálgatott ezerrel a járdaszigeten....