Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy tegnap a hungárián láttam egy buzi bmw-s cigót
"szegín gép" nem bírhatta a szerviz nélküli életet mert megállt az út közepén mint a szar
Vecsésen van kettő ilyen...bár azok nem csak rozsda színű fényezést kaptak, hanem tényleg durván lepukkantnak néznek ki, de épített, ültetett Simók.
nem vagyok köcsög csak realista módon leírtam a tényeket
szedtem már szét szimó blokkot nem egyet, kb az 5. paraszt szétszedési módszernél eldobós a blokk mert használhatatlan, utána kezdi a nép tákolni, és ezt akarja megvenni
a váz meg új korában egy rakat fos ez hoki mz blokk elgörbíti a vázat, hát ha még korrodált is akkor kb annyira harciasan állóképes mint a pöcsöm
szóval ez kb olyan meló, hogy beleteszel egy halom pénzt, időt, ideget, és csináltál egy kupac szarból egy olyan várat amit megnéz az ember, néhánynak még tetszik is de akkor is csak egy halom szar marad.....
Nekem is valami 4000 körül van évente mindennel együtt.
OT-zni sem a pénz miatt érdemes, hanem csak azért mert, ha egy független bizottság mondja hogy szép a motor, akkor azért az mégis jó érzés.
Amúgy benne van már vagy 3-400ezerbe, igaz, most már megvan minden, csak idő kéne összerakni.

Trógerfighter Mókus is felkapja a fejét rá
Mikepp szorult beled ennyi szeretet?
inkább verd meg magad...... ha mindenképp szopatni akarod magad
egy hulladék szimó is 25 ezer + 2 csík xanax mellé 15ezer meg egy kis pia aztán 50ezerért lesz egy rakás szarod
Az ilyen keletiszoci csodáknak az a rákfenéje hogy mire az itt kívánt állapotot eléri addigra gyakorlatilag a blokköntvényit is beleértve úgy elkopik minden benne szó szerint hogy cserélheted ki az egészet.
Volt egy ilyen shuhl-om.
Irdeatlan pénz és energia működésre birni,.
Egy ilyennel megállni a fagyizó előtt - tuti közönségsiker!
Mi a lószr ez, csak nem valami Simson-féle??
Én valami ilyenre gondoltam :-D

https://c2.staticflickr.com/8/...
Amilyen gusztustalan, olyan szep is mar
Olyat Harley-ból kell csinálni:
Én egy ideje egy még gurítható állapotú Swalbit keresgélek. Lehetőleg közel az ingyenhez. De olyan állapotban ami nagyon az alja. Amit már nem éri meg rendbe szedni. Ami szétrozsdált esetleg a váza is necces. Ha gurítani lehet akkor jó.
Egy patkányt szeretnék építeni belőle. Ami ilyen fillérbaszós projekt. Csak még nincs meg a donor. Majd ha egyszer meg lesz belekezdek. Mindent nagyon patkány stílusban összerakva. Működjön rendben de minél gázabb a megoldás annál jobb. Egy ilyet tervezek már egy ideje :-D
Csak ugy hobbibol szeretned OT-ztetni? Szep lesz, ha kesz lesz
A Zuram is gondolkodott ebben, de evi kb 4000 Ft ado+biztositas az XBR, igy nem baszakszik vele. Meg kivonatni se erdemes
Régebben nekem az utcán voltak a motorjaim, tök mindegy volt hogy takarítom e vagy sem, retekül néztek ki.
Használatban voltak nem is számított. Túrák meg műszaki előtt letakarítottam, hogy legalább a bemutatkozáskor ne nézzen ki túl ótvarul, nap végére akkor is koszos lett újra.
Főleg ha megnézed, a bemattult fényezést, oxidos alkatrészeket, a vax és a kályhaezüst csak addig tartott amíg el nem kapott az első eső.
Kinti tárolás miatt a kipufogót is évente cseréltem mégis így néztek ki, nem is lehetett jó minőségűt kapni, ami esetleg bírta volna.
Volt a 3000 forintos, meg a 7000 forintos (eredeti...nek mondott taivani) Utóbbi bírta 1-2 évig, az előbbi fél év alatt nem elrohadt hanem széthullott, kifújta a kipufogógáz a belsejét
https://www.sportmotor.hu/foto...
Mivel kiszolgált, elkezdtem felújítani, de inkább újjá építeni, mindenből a legjobbat hajtom fel, van amit legyártok az eredetinél jobb minőségben, meg igényesen megcsinálom, na ez viszont fűtött pincében lesz tárolva, minden használat után takarítva és takarva lesz, de nem is mindennapi használatra lesz, hanem oldtimerezni évente kétszer kitolva a napfényre
https://1drv.ms/f/s!ArYQ5r5KRF2joQt4D19D4l0hIWW8
Most én is csak azért takarítom le mert már nem látom a retek alatt az alkatrészeket :-D
Na azt takarítom, mert a fagyizó előtt másként nem buknak rá a csajok
Szerintem én a veteltol nem mostam a cbr-t.
Mert két évente van műszaki vizsga
Najó a motorgenerálra is letakarítottam, mert tiszta alkatrészekkel jó dolgozni, de ennek gyárilag orrán száján jött az olaj, mert se a kuplung kinyomó pálcánál, se a váltókarnál nincs tömítés gyárilag, szóval tiszta csak addig volt amíg nem használtam.
Olyan sűrűn takarítod? Minek ilyen sűrűn? :-D
http://koponyeg.hu/t/Gy%C5%91r nem jeleznek ramaty időt még egy darabig.
Én eddig nem szidtam senkit, beleértve őket is.
Igazából leszarom, beleértve őket is.
Helló Józsi!
Ki kell használni ezt a pár szép napot, mert lassan tényleg vége a szezonnak.