Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felcsatolhato lofasz terdprotektor kész
Mindig túlfújom. Nem tudom miért de mindig sok lesz. A láncvédő burkolat meg bántja a szemem ezért nincs fent. Így a felesleg felverődik a dobra és mivel nekem a gyári katalizátoros dobok vannak fel így frankón felmelegszik és ráég. A faridom alját sem nagyon kell nézegetni az is tiszta retek.
Teletalpas parasztgurulás lehet lakteren de kanyargáskor szigorúan lábujjakon.
Kakucs szerintem kezdesnek nagyon jo. Nem kotelezo a borruci sem, mint mas helyeken. Bar baratnom a Pannoniara is felcsatolhato lofasz terdprotektorban nyomja, farmerban. Chrobak Jani fele kepzeses ajandekutalvanyt vettunk neki az 51. szulinapjara, es bazzeg oda is abba ment szivem szerint nyakon vertem volna... Foleg, hogy ugy is erinti a foldet...
én nem bírom, ha koszos a motorom, olyan mint a ruhám, vagy az alsóneműm, vagy a zoknim ( nekem) legyen mindig üde és tiszta nyalogatni lehessen bármikor róla
A lánckenő, hogy égett rá inkább az olaj.
A lógatott pacsker leér és letöri a lábfejet.
Tedd spiccbe mindenképp.
Nem leszarva van a kipufogóm mondtam. Csak a lánckenő égett rá. Mondjuk egy idő után furán hasonlítani kezd a két állapot.
Elvileg a Zuram is bevasarolt ott ezt azt. Masvalaki meg a toltot dicserte nekem, hogy ennyi penzert kurva jo, meg hogy amugy is...
hát én 3 naponta nyalom, én meg ez a liga, ennyi! Attól még kibaszott jó cucc, olyan az egész motor, mintha tükör lenne.
A kipufogód le van sz@rva, kell a reklám!
Feladom
Nagyon nagyon tórger gazda van itt kérem szépen. Mosva csak akkor van ha esőbe kell hazajönni. Mondjuk akkor elég intenzív a fürdés :-d
Miert kell spiccelni?! Barhol voltam, mindenhol az volt a lenyeg, hogy a labat nem tartjuk spiccbe, mert a cipod teszed tonkre, erre van a labtarton a koptato. Szemely szerint meg az oktatoi vizsgamon ezert meg is dicsertek, mert elottem senki nem szolt a tanulora, hogy 'nem logatjuk a labfejet'...
Cica. Tudod hogy ez a dzsuva nem az a liga. Nekem az lánckenő rá van égve a kipufogó belső felére. Én azt tavaly előtt dobonként 1 hétig dörgöltem mire kb a 90%-a lejött. De ez van. Megyek mint a meszes egész szezonban nem érünk az ilyenekre rá csak télen. Ide ipari cuccok kellenek már.
Én azt vettem észre a barátaimon akikkel pályázni járunk, hogy ez megfordult Náluk. A közúton már nem gurul el úgy a gyógyszerük ahogy régen, de viszont a pályán meg... Amúgy jó is az ha néha keresgélni kell a gyógyszert, hogy merre gurult el éppen
A csaje is simán elborult a gixxerrel,de neki van mentsége.Kurvajó segge van.

http://youtu.be/GJUer9ZKS78
Istenem, ez a szín!
Pedig jó az csak türelem hagyni kell, hogy dolgozzon az anyag 15-20 percig hagyd rajta utána meg slagból vízzel leveretni. Meg ugye attól is függ mennyi idős a mocsok rajta mennyire tróger a gazda...
Így sokkal jobb. Alul pozícionálom magam majd meglepetést okozok azzal hogy megyek int a meszes. Még mindig jobb mint ha egekig dícsérném magam majd egy húzósabb etap alkalmával lemaradnék. Az első szerintem jobb. Meg amúgy szeretem a szálakat a háttérből mozgatni. Nem szeretek a frontra állni.
Semmi se bonyolult, csak sokat kell gyakorolni. Felmész a völgyhídra és mész 100-200 kört
Olvasd el a pályasulit. Hasznos közúton is.
http://motoracer.hu/
https://www.sportmotor.hu/foto... maradok ennél, fantasztikus mit tud ...
Folyamatosan ledegradálod magad nem tom mért teszed. Fordulj szakemberhez!
Melóba van olyan anyag (Tege) ami géptakarításkor képes leszedni a festéket is. Visz mindent mint a piros ász!