Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én pályára még nem jutottam el. Nincs meg hozzá a kellő felszerelésem igazából. Egy rendes bőrruhát be kéne már szereznem. Ellenben közúton sajnos többször is elgurul a gyógyszerem. olyankor néha magamtól is megijedek. (nem nem azért mert olyan jó vagyok)
Persze, ez így van rendjén mindent szép sorban Én is ezt teszem még mindig Mondjuk Én csak pályán törekszem arra, hogy a kiülést gyakoroljam, a térdem letegyem ha közúton vezetek akkor ilyet nem teszek és nem is fogok. Azt meghagyom másoknak.
De.
Próba cseresznye. Az talán még a spricnis flakont sem zabálja majd fel mint a brigó szokta.
Általában én is ezt használom ha tempózok. Derékból kihajolok. Mélyen. Olyankor a tükrökben az egyikben csak max saját magamat látom a másikban meg az eget. Én ezzel simán el vagyok. De egyenlőre a kiüléses sztoriba én is csak belezavarodok. Lábamat nyitom az áthajolás miatt az oké. De a seggem ott marad ahol volt.
Petróleum.
Ha itt tartunk a Brigón kívül nem ismersz valami hatékonyabb tisztítószert ami a lánckenő cuccot jobban viszi. Mert a brigó úgy érzem hogy egy kalap szar erre. Idén télen kiveszem a felnit lepakolom az idomokat meg minden. És szeretném kipuceválni a lengőkart a dzsuvából de olyan szinten hogy enni lehessen róla. De a brigó úgy érzem nem elég hatékony ebben a játékban.
Mondjuk volt egy srác valamikor egy jobb túrán ő próbált ilyen kiülést.
Csak az a gáz mikor ismeretlen jobbára fákkal benőtt beláthatatlan kanyar egymásba fűzve 5-6 mire átült jobbról balra átrombolt a felén.
Próbáltam én is,csak belezabarodik az ember így.
Inkább derékból le oszt lessz valami.
Jobbra örülés.Csak a murva ..................az a genyó murva.
Jó ez a lidlis felni & rovartisztító pumpás szépen lehet velük pucolni.
Persze ez így van. Viszont nekem odáig míg karistolni kezd a lábtartó van még bőven. Elég magasan vannak a lábtartók. Meg ugye a motor és én is nehezek vagyunk így adott sebességhez számomra kisebb dőlés is elegendő. Mint egy könnyű motorral egy könnyű pilótának. Szóval a fejlődési folyamat ismert. Már csak idő kell. Az ellenkormányzós technika már szépen reflex szerűen meg van. Meg az oda megyek ahova nézek dolog is. Bár az Alpokban a helyi mester lebaszott hogy válasszak távolabbi fókuszpontot. Mert hajlamos vagyok közelre figyelni. ezen is dolgozunk egy picit. Aztán szépen idővel minden meg lesz. Mondjuk nagyon azért nem kell lesajnálni. Nem vagyok olyannyira béna mint a soraimból kiolvasható. Azért megy a tempós haladás. De én mindig úgy vagyok hogy nem szégyenlek a jobbaktól tanulni el lesni dolgokat. Hiszen jobbak. Ezáltal én is jobbá tudok válni. Aztán majd idővel lehet én mutatok pár dolgot valakinek. De én még ráérek hiszen szinte gyerek vagyok még. Minek rohanni. Gp pilótának már öreg vagyok közúti fejlődésre meg reményeim szerint még van vissza egy 40 évem.
Van az a pont amikor a motort nem tudod tovább dönteni mivel már a lábtartót is csak karistolod a földön akkor ülsz ki jobban és tökéletesen be lehet venni így is a kanyart
meg úgy is, ahogy Te mondod, hogy a motort döntöd ameddig csak lehet
Dobjatok egy linket. Mert a múltkori 3 hengerest is imádtam de nem találom a linket. A facét meg utálom főleg keresni rajta azt még jobban utálom.
ki kellene nekem is menni :)
Persze. Ezzel teljesen egyet is értek. szépen lassan megy is. egyre mélyebbre és mélyebbre. De ugye ez egy folyamat. Nem lehet azt hogy hasamra ütök. 30 fokra merek dönteni, majd egyszer csak átmenet nélkül 45-re akarom. Nem nem csak szépen lassan. 31 majd 32 és így tovább. Most ezen vagyok. Néha jön egy olyan probléma addig még nem jelentkezett. Ilyen most ez a hátsó fék gond. Eddig nem okozott problémát mert kb semennyire sem használtam a lábféket. elszoktam tőle, viszont most hogy helyenként úgy éreztem szükséges lehet most meg nem ott volt ahol éppen kellett volna. Szóval alakítunk rajta. Aztán mehet tovább a tanulási folyamat. Már megtanultam hogy nem kell és nem is lehet mindent egyszerre. ilyen pl a kiülés is. Persze jó dolog meg látványos meg tuti hogy kibaszott hasznos. Meg persze én is próbálgattam magam hogy is kéne de igazából azon a tempón amit én most merek. Azon semmi értelme, majd ha a tanulási folyamatban elérek odáig hogy már gyakorlati haszna is van majd akkor mint következő észlelet problémát kezelem. Megtanulom vagy kialakítom a saját stílusomat. Így vagyok én ebben a tanulási folyamatban. Ha motoros életem első 3 évében mindent megtanulnék mit kezdek a maradék 30-40-ben?
Fotelmotorosok, villáskulcs riogatók, tegnap esti videon sírtam
Ha tudod, hogy messze van még a laptól, akkor meg kellene próbálni még lejjebb tenni a motort, és bevenni a kanyart
Mi elég sokat járunk ki Kakucsra és Nekem nagyon sokat segített, hogy hogyan is kellene bevenni a kanyarokat, mi a helyes kanyarív, a helyes ülés, lábtartás, stb., Én személy szerint közúton is spiccelve tartom a lábam nem csak amikor pályázunk, mondjuk még mindig van mit tanulom
De látom és érzem is a fejlődést magamon.
A tasi megmondta.a sok fotelmotoros,mind ott van a képesmotoron.
Én is úgy vagyok. Hogy soha nem versenyzek mással. Mert már motor már stílus tudás különbség. Én ha tempózok akkor mindig saját magammal versenyzek. Mert tudom hogy én másik technikával itt hogy és mit csinálnék. A spicceléssel is úgy voltam. Hogy "áááá mi a fasznak megy ez anélkül is" Aztán mikor minden kanyarban húztam a bakancs orrát az aszfalton éreztem hogy ez így nem lesz jó. Amint spiccbe vágom a lábam azonnal ritmust váltok. össze sem lehet hasonlítani a két kanyarstílust egymással olyankor. pedig egyik technikával sem vagyok még közelében sem az igazán gyorsak szabta tempóhoz.
Olyan estekben amikor magamhoz képes túlvállalom magam olyankor kell a hátsó nekem. Olyan messze van az még a laptól mint Makó Jeruzsálemtől. De kéne némi fék viszont magasan van a fékkar és rá kell lépnem azaz el kell emelnem a lábam a láptartóról. Na azt nem szeretem. Számomra nme természetes. ilyeneket kell gyakorolnom
A Dodor facebookon elmagyarázza mit miért és hogyan, érdemes megnézni mert jól mondja el a jót.
Ott kezdődik a baj hogy "mi az a spiccelés? " "mi az a kiülés?" "Mikor és hogyan kell kiülni?"
Nem kell erőltetni itt semmit :D megmondod a nagy májernek aki ül a nyeregben mint a egy darab szar hogy miért üljön ki, legjobb esetben megdönti a felsőtestét picit és te leszel a hülye hisz neki leér a lábtartó neked meg nem... majd a kanyarokban kívülről kikerülöd...
nekem még a kiülés sem megy, szorítom a motort mm-re combbal, szegény jó, hogy nem horpad be azt is tanulnom kell még
Az mondjuk igaz, hogy korrigálni lehet hátsó fékkel, de lapra tett motornál megnézem, hogy kinek a lába fér el a jobbos kanyarban a féken. Ha meg balra dőlsz, és ki is ülsz, akkor megint rohadt nehéz a hátsó fékezés. Legalábbis nekem egyik kanyarban sem áll "kézre"
De miért kell hátsó fékkel kanyarodni. Gázt kell húzni, érted
Ha hagyod a motort gáz nélkül sodródni, akkor egyszer rácseszel.