Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem rossz ötlet. S1000r-t bírnám
Na mondom Zoli. Egyfelől igen megoldható. De hűvös van már ahhoz hogy egész nap fent üljünk a motoron. Amúgy Siófokról indultunk. Ami sem messzebb sem közelebb sincs a címhez. Az érkezési cím pedig Rosenheim volt. Amúgy a kocsi meg a futó tök jól el voltak pályán simán el volt 110-120 körül is. Meg Zoli mi ilyen külföldi túrában még gyakorlatlanok vagyunk. Ezeket az ultra távokban még nincs rutinunk. Most már hogy megjártam motorral a szerpentineket érzem hogy kb mi a tűréshatárom és így tudom mi az amit el tudok vállalni és mi az amit nem. Elsőre viszont ez nagy falatnak tűnt. Majd másodikra más lesz.
120-as tempóért én nem ülök motorra ha meg húzom neki, akkor hamarabb fáradok, kevesebb időt tudok nyeregbe tölteni.
120-nál elaludnék. Vinnem kellene párnát a tankra. Meg takarót. Csak annak nincs értelme.
Még motort sem kell vinned.Pénzé aládtolnak egy bimmert.

https://www.weisseespitze.com/...
lehet nankang ...
Dehogy zabalja. Ismerosom a britekhez ment. 1,5 nap alatt kimentek Sarvarrol a kompig, ami elvileg valami 2-2500 km volt, es vegig palyan mentek. Semmi baja nem lett a kis bmw-nek, es 2 hetnyi cucc volt rapakolva. Bar az a csaj evi 30-40 e km-t megy, szoval neki meg se kottyant, meg valami olyan gumit hasznal, ami alig kopik, de mar nem emlekszem mit. Gondolom nem is tapad ugy, de az meg az O dolga.
ott is voltunk, igen, de kerülővel, nya!!
http://www.sportmotor.hu/album...
Ez a vas nem nagy szám,de majd 900km volt estig és esküszöm mentem volna másnap.
Igaz a reggeli esőt leszámítva szép időnk volt.
Gerlos-feldkirch már csak egy köpésre van.240 km.
de mi nem oda mentüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüünk!!!!!!!! ( nem érti, Gergő segíts rajta, ha ennyire baszakodik, vagy légyszíves írd azt a faszom cikket)
Én egy olyan túrát szerveznék szíves, hogy elmennék a szerpentinekkel sűrűn teleszórt Osztrák, Olasz helyekre 4-5 napra, és minden nap más szerpentinen veretnék egy jót. aztán hazajönnék, vagy vezetne hazafele asszony. Stb...
En nem regeneralodtam a 1000+os napunk utan, pedig aznap reggel 7tol este fel 10ig mentunk, osszvissz 70 km autopalya volt benne (Bp-Aszod). Ebbol kb 4-500 km szerpentinezes volt.
Treningeltunk a 24 oras turara, de vegul Uram nem merte bevallalni. Meg a Bikemaratont sem, oda is a csajokkal mentem vegul. Azon a hetvegen is kb 2000 km-t mentem pentek-szombat-vasarnap alatt. Es hetfon mentem 17 orazni... Jo volt
De teny, az elso 3 nap mehet az 500 km, de a kovetkezo napokban az atlag 300 a normalis egy nagy turan. Foleg, hogy bele kell kalkulalni az esetleges utlezarasokat es egyeb nyalanksagokat, amik miatt egy atlag nap megint 500 km-re haghat...
De 10 fok alatt nem is nagyon turazok.
Csak tippelek.
Pénteki indulás hétfőn már pilis.
Tehát 3 nap.Egy oda egy vissza max 1,5-2 nap az két kör max 400 Km-el számolva.
Budapest-Gerlos szombatthely felé nem autópályán 120-as üdítő cseppet sem fárasztó egerésztempóval is megtehető 8 óra alatt.
20 éves hondával.
Ezért megmondom őszintén nem bányászom elő a futót pedig van otthon.
A faszom fog 80-100-al baszkodni autópályán.
Toszkána egy hét mindenfelé az simán lehet futó.De egy rövid osztrák.
Szóltam akkor is előre.
Én is 1x fagytam nagyon át. azóta se kívánja a testem a hidegben motorozást
Igen. Pl megrakodva a malacot nem szívesen terelném 5-700 Km-t pályán még akkor sem ha kulturáltan betartom a tempót. Mert felzabálja az abroncsot. Ha már ezt a távot sima úton teszem meg ahol akadnak kanyarok. Máris nem érdekes. Mert akkor van mit nézni élvezni. Akkor jöhet de pályán... Hagyjuk. Arról nem is beszélve hogy pl az osztrák pályatikettet nem is tudom hova kéne nekem ragasztani.
menjél, nekem egyszer elég volt 3 hétig a kályha előtt is megfagyni, mert az ízületeim , csontjaim szarrá baszni
erről (is) van szó (csak 3x írtam le...- csak én )
Amúgy jogos. Pl Graz környékére én sem trélereztem volna. odáig még mínuszokban is kimotorozok ha kell. De az ugye itt van a szomszédban.
Nem beszélve arról, hogy azok az utak amivel kijutsz a fő helyszínre sokszor dögunalmasak. Feleslegesen koptatják a gumit és a motort.
Németországban volt a szállás. Salzburgtól még Müchen felé. (Útvonal mert nekem így tünt logikusnak) Siófok-Keszthely-Balatonederics-Sopron-Bécs elkerülő- Linz- Salzburg- majd a cél. Így azért már megvan a távolság.
nagyon tudod ( kurvára nem, így vagy kérdezz, vagy ne ítélkezz! )
Nem rossz dolog az sem. Viszont az 500+-os távolságokhoz még olyanon is rutin kell. Persze ott a sólymok minden évben megtartott teljesítmény túrája mikor 1 nap alatt 1000+ Km-t tesznek meg de utána mindenki regenerálódik 2-3 napot. 300-450 Km a normális még egy igazi túramasinával is. Mert az is szét rázza az ember. Azt is erővel kell irányítani. Azon is kiszárad az ember. Szóval bár nagyobb a hatótáv velük de azért azok sem jók mindenre.