A posta úgy szoktza.Beérkezik,ülnekrajta,majd kérnek postán egy számlát,paypal fizetést a cuccról.Ezután ha beküldted még ülnek rajta.Majd megjelenik a postás és kér utánvéttel pénzt.
Az afa-t meg az ügyintézés díját.
Jah jah. Meg ugye az sem árt ha elférek rajta. Valahogy a 600-as sportosabb gépeken úgy érzem magam hogy akárhova nyúlok mindenhol én vagyok. Ezzel a kecses hossztávfutó alkatomnak el is kell férnie valahol
Ez olyan mint a gokart vs. usákos muscle car.
Amúgy colin Champman elég jól művelte a kis súly kis erő mégis élvezetes dolgot.
A Lotus gépekben sem volt túl sok power mégis kibaszott jó volt a tömeg6teljesítmény arányuk.És szélvészgyorsak voltak.
A mini is rongyávert mindenkit Montecarloban.
Ha a lassulás, kanyarvétel a lényeg, akkor a 600 szerintem a tömege miatt jobb megoldás. Meg olcsóbb fenntarani ahogy Zoli írta.
Nade ha kanyarból kifele kell teligázon veretni akkor meg az ezres kell, mint egy falat kenyér
A 600-as inkább költséghatékony,kevesebb gumi fogy mert nem a nagyfék-teligáz szituval mész.
Az olcsóság hogy ehhez azért nem vészes az alkatrész.Míg ha összecsomagolom akkor sem.
Amúgy csutkagázon a vigántpetend-tapolca izgi.
De szerintem a tapolca-zánka.
Hát jó én is élvezem mikor nem kell visszaraknom kettő hogy rendesen meginduljon a malac. Csak eltekerem a gázt a teknős tötymörgés állásból a szuperűr állásban és hirtelen teret ugrok. Na ezt én is élvezem. De szerintem ez az egyetlen olyan képessége ahol a teljesítményt kihasználom. De lassulni biztos tud ennél nagyobbat is. Fordulni is tud nagyobbat és így tovább. De tagadhatatlan én is élvezem az erőt
Ezt a kihasználás dolgot nem értettem. Gyorsan kanyarodni egy 600-al is lehet, és ott valóban tökmindegy, de ha van egy kis egyenes, hogy nagytempós kanyar, akkor simán megyek teligázon bármivel. akkor meg elvileg használom az erejét
Vannak fajsúlyosabbak is de azok drágábbak.
https://www.enterieur.hu/lotus...
Az afa-t meg az ügyintézés díját.
Kifizet mindent? Vám áfa? Aztán a címzetten hajtják be?
Amúgy colin Champman elég jól művelte a kis súly kis erő mégis élvezetes dolgot.
A Lotus gépekben sem volt túl sok power mégis kibaszott jó volt a tömeg6teljesítmény arányuk.És szélvészgyorsak voltak.
A mini is rongyávert mindenkit Montecarloban.
Nade ha kanyarból kifele kell teligázon veretni akkor meg az ezres kell, mint egy falat kenyér
Az olcsóság hogy ehhez azért nem vészes az alkatrész.Míg ha összecsomagolom akkor sem.
Amúgy csutkagázon a vigántpetend-tapolca izgi.
De szerintem a tapolca-zánka.
http://www.halbliterracing.at/...