Huzamosabb ideig az 500 sok lenne nekem is. Utassal nem próbálnám meg, bár határeset. feldobozolva elég kényelmesnek mondható a malac hátul. De akkor is az 500 Km napokon keresztül nem menne. Csak úgy hogy nagyobb ugrás kifelé (500 Km) Pihi majd egy két nap környéken motorozás, Majd ugyan ez vissza. Úgy kb menne. De az hogy napi 500 Km-t nyomni több napon át abba egyedül is beledöglenék.
persze, túra motorokkal mehetsz bármennyit.... főleg ami ilyen extra, állítható plexi, meg ilyen melegítő, meg olyan melegítő, meg lábra, meg ide - oda, meg azt - azt állítod, de nekem nem kellene ezek a több milliós kategóriák, élvezem mikor szarrá ázok , hogy magam váltok, nem automata semmi, minden mechanikus, én régimódi vagyok, ez van, nekem ez a motozás egyelőre , vagy ülök kocsiban (éppenséggel motorral együtt is előfordul)
hát igen, plusz a matrica, nekem az most anyagilag sem ment volna, ez így volt jó , ahogy volt, akinek meg nem tetszik, foglalkozzon magával! Senki nem kérdezte a véleményét, és nem is volt ott. Ponty.
Mindegy is sok volt. Autópályán teperni meg motorral minden csak nem élmény. Arról nem is beszélve hogy pályán a két motor úgy hogy nem nyújt élményt megzabálnak összesen 12-13 liter benyát. Míg ugyan olyan ingerszegényen a Ford úgy hogy kellemes melegben annyi cuccal a hátunk mögött amennyit nem szégyelltünk plusz az utánfutó meg minden evett olyan 6-7 liter gázolajat százon. Jó persze egy motoros kirándulásnál nem a fogyasztás a lényeg. De mikor csak meg előre bambán az ember az autópályán és nem lát csak messzi hegyeket meg autópálya pihenőket akkor azért nem igazán kell a motorozás élményéről beszélni. Mert az nem sok von olyan helyen.
500 Km alatt én nem játszok a futóval. Mert azt még egy laza több pihenős technikával meg lehet úszni egy nap alatt úgy is hogy nem fáj minden porcikám mire a célhoz érek. De fölötte már csak kínszenvedés. Ez meg a hűvösebb idő mellett is 700 Km volt csak oda.
Ha nem olyan lett volna mostanában az idő amilyen meg ne lenne már szezon vége akkor én is máshogy álltam volna a dologhoz. De nekem is már a végét járja az abroncsom meg a láncom is. Nem biztos hogy kibírt volna ekkora utat már a hátsó gumma. De így nem volt rossz. Az utánfutó nagyon profi volt tök könnyen lehetett felrakni meg leszedni róla a gépeket. Szóval. Sima ügy volt. Pl az elsőt simán felpattintottam magam. A másodikban már kellett némi segítség de az is majdnem egyedül megoldható.
Nem rossz ötlet, én is most szeretnék vonóhorgot tetetni a kocsira, aztán majd ezentúl elhúzom a motort valahova messze, táborozok ott pár napot, és motorozok. Csoamgokkat is lehet vinni, nem kel agyalni oldaltáskán stb...
Egyik haver betette a kombi autóba a gsx-r
Értem és nincs is több kérdésem.
Ellenben meggondolandó alternatíva ez is. A múltkorában legurultunk a Balcsira motorral. K.rvára elültük a seggünket az asszonnyal. Lehet nekünk is futón kellett volna odáig elhúzni a klímás autóval a motort. Kerültünk volna egyet a tóparton, majd mikor végeztünk, visszatoltuk volna a futóra és irány haza.
Ez már kicsit Harley fesztiválos fíling lenne.
Egyik haver betette a kombi autóba a gsx-r
Tőlem elég messze van a Balaton, de eszembe se jutna oda futózni.
Ellenben meggondolandó alternatíva ez is. A múltkorában legurultunk a Balcsira motorral. K.rvára elültük a seggünket az asszonnyal. Lehet nekünk is futón kellett volna odáig elhúzni a klímás autóval a motort. Kerültünk volna egyet a tóparton, majd mikor végeztünk, visszatoltuk volna a futóra és irány haza.