nem enlékszem pontosan de mintha a kereskedő adta volna a kódos listát, de nem tudom miért ennyit
nem az enyém volt de kivettük mert csak gyújtáson ment a rádió
Nem, hivatalos megoldások felemlegetése és a fórumokon követve többfelé beírtam mit művelt na meg a szomszédainak is elmeséltem és gondolom rájött, hogy nem adom fel és inkább visszaküldte állítólag megjavítva amit ki is fizettem, de még nem próbáltam ki viszont közben vettem egy másikat (gyakorlatilag talán az egyetlen eladót az országban) 130-ért és feltaníttattam, de mivel ennyire kurrens termék ezért fizettem ki a javítást és majd eldöntöm melyiket tartom meg a másikat meg eladom.
Igen a dinnek az volt az utolsó esélye, hogy jöttek a két din méretű foglalatok, de nem tartott sokáig az se.
Később annyira összeszervült az autó elektronikájával hogy már nem volt értelme foglalatba szerelni
Ennek az alvázszámot kell beírni és a perifériákat feltanítani, hogy mi működjön és mi nem, de ezt csak jobb géppel lehet viszont elvileg már megvolt és ez volt benne eredetileg mert némi ráhatás után visszakaptam az eredetit. 😁
fordban is 2 din volt
2 napig kerestük a kódját, mert 30 perc után lehetett másikat beírni
volt legalább 200 kód ami közül lehetett választani, de végül meglett
90es évek végére már jóformán csak a németekben volt din ajzat... akkoriban álltam le az autóhifi beépítésekkel. Azóta szinte meg is szűnt ez a hobbi ☹️ max. néha hangszórót cserélnek a gyári szarok helyett
Általában igen.
Amikor betolod félrenyom egy kis reteszt.
A kiszedő szerszám annyiban jobb, hogy az be is akad, és annál fogva ki tudod húzni, de az soha nincs meg mire ki kell szedni, szóval a megfelelő vastagságú és hosszúságú acélpálca is jó.
felénk a csatornapart ilyen, a traktorok összebasszák mély nyomok, aztán még csúszik is mint a takony
idén a felező még nem kellett mert nagyon száraz volt az ősz, a 4x4 már kellett mert a nyomból másképp nem jön ki
múlt évben jó lett volna a difizáras felező akkor azért durva állapotok voltak
hát a régebbi hajeszom ami volt abba gyártottak 4 kerekeset. nekem azért nem lett olyan mert full tájmos változat volt csak(kezeit széttáró)
Viszont a démászosokkal beszéltem nekik olyan volt abban az időben lecserélték az egész flottát olyanra. Mind nagyon szerette. Ahol a hosszú széles pikap a terepváltóval felezővel elment ott a 4 kerekes tojota is elment. és hiszek nekik, azzal dolgoztak(kezeit széttáró)
hát én most szeptember végén ültem egy ilyen hiluxba a régi sm fórumos cimbikkel az egyiknek ilyen a céges autója.(kezeit széttáró) Egy modernebb darab 1-2 éves. Igazából ezek már nem zajosak és nem is kényelmetlenek teljesen személyautós és pont ugyanúgy benne van minden szemfényvesztés parasztvakítás mint bármely személyautóba(kezeit széttáró) Mondjuk elől ültem de az mintha hátul is komfortos lenne. (gondolkodós) Nem ezzel van nekem a bajom, hanem azzal, hogy 100 emberből kb. kettő veszi arra amire való(kezeit széttáró) Bár igazából ezzel sincs bajom mert ez nem az én bajom 😅 Kitalálta az egyik cimbi,hogy főzzünk de hát nincs fa(gondolkodós) Egerbe voltunk(kezeit széttáró) Hát jobb ötlet híján mondom gyerünk el egy benzinkútra- Hilux volt elő azzal mentünk. Egész személyautós lett már(kezeit széttáró) Vállaltam, hogy én fizetem a fát persze kár volt 😅 Gondoltam, hogy nem lesz olcsó de azt nem gondoltam, hogy két nejlonszatyornyi fa amin ép megfőtt a pörkölt 8000 ft lesz 🤣Mondtam is gyerekek én 23 ezerért adok egy erdei köbméter akácot ez pont egy harmad köbméter ára súlyba közel 3 mázsa lenne 😂 Most tokajba megyünk a 2 ünnep között lehet bebaszok a a puttonyba 2 tejesláda fát mert a mol kút ott sem lehet olcsóbb, nehogy nekem kelljen ott is a fáért fizetni,mikor itthon nekem szoktak érte 🤣
Ráadásul feldobtam a platóra. Aztán amikor megálltunk a piros lámpánál garmadával jöttek a cigányok. Mondtam a hátsónak forduljon a plató fele nézze a fát nehogy lenyúlják,mert 8 ezer forint 😅 Bár ha látja,ahogy kiveszik akkor sem tudtunk volna mit csinálni futnak ezek a szajréval mint ben dzsonzon 😅 Na pl. ez egy dobozzal nem fordulhatna elő(kezeit széttáró) Egyrészt nem látják a kincseket az autóba másrészt ahogy elindulok bezár minden zár. A platón ezt baszhatod 😅 Aki nem hiszi,hogy ennyi két szatyor fa itt a bizonyíték 😅
Sose vegyetek kiszerelt fát benzinkúton de praktikerbe se 😂
nem az enyém volt de kivettük mert csak gyújtáson ment a rádió
Később annyira összeszervült az autó elektronikájával hogy már nem volt értelme foglalatba szerelni
😂
2 napig kerestük a kódját, mert 30 perc után lehetett másikat beírni
volt legalább 200 kód ami közül lehetett választani, de végül meglett
Amikor betolod félrenyom egy kis reteszt.
A kiszedő szerszám annyiban jobb, hogy az be is akad, és annál fogva ki tudod húzni, de az soha nincs meg mire ki kell szedni, szóval a megfelelő vastagságú és hosszúságú acélpálca is jó.
youtube tuti van ilyen videó meg kell nézni
idén a felező még nem kellett mert nagyon száraz volt az ősz, a 4x4 már kellett mert a nyomból másképp nem jön ki
múlt évben jó lett volna a difizáras felező akkor azért durva állapotok voltak
Viszont a démászosokkal beszéltem nekik olyan volt abban az időben lecserélték az egész flottát olyanra. Mind nagyon szerette. Ahol a hosszú széles pikap a terepváltóval felezővel elment ott a 4 kerekes tojota is elment. és hiszek nekik, azzal dolgoztak(kezeit széttáró)
Ráadásul feldobtam a platóra. Aztán amikor megálltunk a piros lámpánál garmadával jöttek a cigányok. Mondtam a hátsónak forduljon a plató fele nézze a fát nehogy lenyúlják,mert 8 ezer forint 😅 Bár ha látja,ahogy kiveszik akkor sem tudtunk volna mit csinálni futnak ezek a szajréval mint ben dzsonzon 😅 Na pl. ez egy dobozzal nem fordulhatna elő(kezeit széttáró) Egyrészt nem látják a kincseket az autóba másrészt ahogy elindulok bezár minden zár. A platón ezt baszhatod 😅 Aki nem hiszi,hogy ennyi két szatyor fa itt a bizonyíték 😅
Sose vegyetek kiszerelt fát benzinkúton de praktikerbe se 😂
vagy csak a szokásos 4 motion ami nem rossz de azért nem igazi terepre való hajtási mód