Hát ha a kezdetektől számít akkor én úgy kezdtem, hogy megörököltem közvetlen a halála után az öreg Drais laufmaschine-ját és azt hajtottam az istállók mögött.
Hatodikas koromba már rendszeresen apám elé ültem a Jawa-n , és úgy motoroztunk nagymamámék utcájában ! Apám sokáig nem engedett felváltani , csak elindulás-megállás nagyon viszketett már , hogy válthassak felfele ! 🤔
Amióta jogsim van rá ! Persze elötte 😉már apám Jawa-ját rég nyüstöltem , tehát 1980-ban segédmotor jogsi , 1983-ban végre A kategória ! Innen számolom !
Hogy 40-éves koromig ? 58 elmúltam októberben ! Akkor a fiatalkorban pl. tavon a befagyott jégen estünk-keltünk reggeltől estig simóval , romettel , meg ami volt ! 😂 Úgyhogy akkor is ész nélkül voltunk ! 🤔
honnan kell számolni a motorozást?
a legális(jogsi utáni) vagy ami előtte volt az is számít?
mert mi hatodikba jártunk akkor kezdtük el nyaggatni havar anyjának a romett kadettjét
már akkor is terepeztünk mert volt egy ilyen nagyobb aszfaltozási hullám és mindenhol teli volt a falu kavics dombokkal amit az aszfalt alá terítettek, na azokon a dombokon is tépettünk ezerrel
Ha 40 éves korodig nem jött meg az eszed, akkor már nem is fog 😋 (Sajnos saját magamon is tapasztalom)
De fiatalon nem azért csináltunk ilyeneket hogy méteres hóban kimentem a Simsonnal, mert hülye voltam, hanem azért mert jó buli volt, és fizikailag sem volt gond ha pofára esek, mert másnapra bármi problémám meggyógyult. Most meg azt is ki kell pihennem hogy felébredek reggel 🤣
ne is mond volt olyan motorom hogy kellett a sárvédőre merevítés mert rázta a kormányt aztán ha elengedtem az egyik kezemmel már durván beszitált
amúgy én 100 fölött ritkán jártam, többnyire csak előzéskor
de a 100 mindenhol megvolt, még a szántásban is 😂 igaz az nagyon para volt, nem a menet hanem a lassítás
Nekem a pincémben 16-20fok van télen nyáron, ezért ez nem gond, de ilyenkor termocucc, meg a kordurában is benne van a 3 réteg, aztán mint a michelin baba olyan az érzés. Ezeket mire magamra húzom idő, fáradság.
Hogy eszünk több van-e , legalább is nekem nem hiszem , mert elég sokat elmotoroztam belőle , bár a balesetem elött sem voltam túl okos , maksz a tapasztalat ami több lett ! Ész nem , mert még mindíg motorozok ! A 41. nagymotoros szezonomat zártam ! 🤔
Az tény, hogy ilyen takony időben nincs sok kedvem nekem sem az öröm motorozáshoz, de amikor Vecsésről, Budafokra kell eljutni a reggeli csúcsforgalomban, akkor bőven megéri és még élvezni is lehet, ha már egyszer elindultam. Meg azért az sem mellékes hogy 30perc alatt átérek.
Az hogy csúszkál a gumi, annyira nem zavar. Jó edzés, mert utána bármit meg tud csinálni az ember száraz úton.
én mennék most is de kb 10 perc után nem tudom a gázt húzni mert teljesen elzsibbad a kezem, amikor még mentem ez kb 30-40 perc volt, ilyenkor behúztam egy vastag o-gyűrűt a gázkar és a kapcsoló közé és volt tempomat addig amíg tornáztattam a kezem
amikor naponta 10x kell ilyet csinálni még elvan az ember de amikor óránként sokszor akkor már bele lehet szarni az egészbe
Engem csak a beöltözés tart vissza, mert rövid távokra tovább tart felvenni minden vackot mint odaérni. A motort még nem raktam el, de ilyentájt a karácsonyi bevásárló zombihorda miatt sem motoroznék. Majd január elsején ha ennél nem lesz hidegebb 😁
csak rinya ne legyen........ami a lényeg........
az hogy valaki nem akar motorozni pöcsig érő hóban attól még nem buzi, csak ne sírjon hogy tél van
bassza fel a motort a futóra aztán húzzon afrikába és csapasson ha annyira akar motorozni
Értem , tehát tudom , hova is tartozok ! Engem sajna nagyon is visszariaszt pár dolog , nedves időben , 15 fok alatt , egy kipuffogóval , 150 Le
és 200km/h alatt nincs motorozás ! 😉
az mg vontató később lett mert csak ősszel volt a suliban vizsga