A szerencsémmel tisztában vagyok nagyon nagy bukta volt , a sok törés mellett a fejem is nagyot kapott , az orvosok konzíliumot tartottak , mi legyen vele felnyissák , vagy megvárják hátha felszivódik a bevérzés ? Nem nyitották fel ! 🤔
sosem értettem egy építkezés miatt miért kell eladni motort
olyan minimális pluszt nyújt a motor eladási ára hogy értelmetlen emiatt eladni
pl a mostani árakon 50 milla alatt nem nagyon lehet építeni semmit, ehhez képest még egy drágább 3-4 millás motor is kb semmi.....
Köszi!
Természetesen nem folyamatos mint a későbbi B-C-D-E kategória.Építkezés gyerekek születése miatt kimaradt kb.25 év,és csak 13 éve lettem újrakezdő azóta rendszeresen motorozok.No nem olyan megszállottan mint Te.És persze nem"uralkodok"annyi lóerő felett sem mint Te a bivalyoddal.Azért marha szerencséd volt akkora bukást így megúsznod(olvastam a történeted)
Nem fogod elhinni de épp a napokban lesz fél évszázados az "A"kategóriám.
Abból könnyen kiszámolhatod kb a korom.Na jó persze hogy nem 103.Sajnos a kor csak egy állapot.Én is törtem össze magam és a P-21 esemet is.Na nem annyira mint Te ,de azért 18évesen feküdtem az intenzív osztályon én is.Ma is érzem... 😫
81-ben ballagtál?Hú de fiatal vagy.Én akkor szereltem le a honvédség rakétás alakulatától. Lehet hogy én vagyok a legöregebb itt a fórumon?(Lásd adatlapom)🤔
Csak az a fura, hogy nyolc évvel korábban drágább volt ennyivel? én biztos jól emlékszem, mert ballagási ajándékra kaptam... 3600 volt, a riga meg 3200, a babszi 6200, a szimó 7800. Akkoriban mindig ezeket nézegettem 😁
Nem vitatkozom veled,de ha előturnám valahol talán megvan az akkori Keravill blokk.Határozottan emlékszem a Riga olcsóbb volt olyan 3900 körül volt.Te biztos akciósan vetted 😀
Gyerekkori barátom-osztálytársam egészséges életet élt, nem iszik, soha nem dohányzott, amatőr szinten sportol... 1 hónapja kiterjedt agyvérzés, épp él, de zőccség állapotban vegetál ☹️
...okos Frílaci hadd higgye csak, hogy a kefír megmenti, addig jó neki, míg ilyen optimista. Őt úgyis a guta fogja megütni, mikor eccer 3-nál több doboz sampont talál otthon a kád szélén... 😂
Az első Verhovina modell a Verhovina–3 volt. 1970-től gyártották. A mopedbe a Kovrovi Gépgyár 49,8 cm³-es, 2 LE teljesítményű kétütemű S–51K típusú benzinmotorját szerelték, de annak mágneses gyújtóját lecserélték generátoros gyújtórendszerre. Az LMZ korábbi modelljeihez képest csökkentették a kerékátmérőt. A váz acélcsőből készült hegesztéssel. A jármű száraz tömege mindössze 51 kg volt. 5 literes döntött tankkal, festett, majd később matricázott cirill betűs „Verhovina–3” felirattal és egyszemélyes üléssel készült. A jobb oldalon a gyújtótrafót takaró, bal oldalon pedig szerszámtárolónak kiképzett műanyag doboz található. A hátsó rugóstagok eleinte burkoltak voltak, majd leváltotta azokat a burkolatlan kivitelű rugóstag, amely később végig megmaradt a Verhovináknál. A sebességváltó kétfokozatú. Bár a motor erőforrása megegyezett a Riga–4-esével, annak fordított sebességkapcsolását mégsem vette át, ugyanúgy „felül” van az első és „alul” a második sebességfokozat, mint minden, azt követő Riga és Verhovina modellnél
na
buzi freelac statisztikája ismét boltot
egyik pecás ismerős végleg letette a botot
sose dohányzott, szinte semmi alkoholt nem fogyasztott, hentes lévén sokat mozgott gyenge se volt lehetett rajta kb 15 kiló plusz
aztán 56 évesen szívinfarktus minden előjel nélkül
hazament este a melóból megfürdött aztán pihenes közben vége is lett
Hogy pontosan mikor készült, nem tudom de engem Apám 1973-ban megajándékozott vele.Bordó színű volt, krómozott hátsó teleszkóp rugókkal.Akkor 4140 Ft volt az ára,egy Csepel ffi kerékpár pedig 960 huf
Egyáltalán nem olyan bonyolult mint ahogy ijesztgetnek vele... amit írtál, az kell, de végig lehet vinni. Én rühellem a bürokráciát, mégis sikerült.
Vettem is egy sig sauer 226-ot 😄 jövőre indulok rapid versenyekben is.
olyan minimális pluszt nyújt a motor eladási ára hogy értelmetlen emiatt eladni
pl a mostani árakon 50 milla alatt nem nagyon lehet építeni semmit, ehhez képest még egy drágább 3-4 millás motor is kb semmi.....
Természetesen nem folyamatos mint a későbbi B-C-D-E kategória.Építkezés gyerekek születése miatt kimaradt kb.25 év,és csak 13 éve lettem újrakezdő azóta rendszeresen motorozok.No nem olyan megszállottan mint Te.És persze nem"uralkodok"annyi lóerő felett sem mint Te a bivalyoddal.Azért marha szerencséd volt akkora bukást így megúsznod(olvastam a történeted)
Abból könnyen kiszámolhatod kb a korom.Na jó persze hogy nem 103.Sajnos a kor csak egy állapot.Én is törtem össze magam és a P-21 esemet is.Na nem annyira mint Te ,de azért 18évesen feküdtem az intenzív osztályon én is.Ma is érzem... 😫
...okos Frílaci hadd higgye csak, hogy a kefír megmenti, addig jó neki, míg ilyen optimista. Őt úgyis a guta fogja megütni, mikor eccer 3-nál több doboz sampont talál otthon a kád szélén... 😂
buzi freelac statisztikája ismét boltot
egyik pecás ismerős végleg letette a botot
sose dohányzott, szinte semmi alkoholt nem fogyasztott, hentes lévén sokat mozgott gyenge se volt lehetett rajta kb 15 kiló plusz
aztán 56 évesen szívinfarktus minden előjel nélkül
hazament este a melóból megfürdött aztán pihenes közben vége is lett
A tudásnak kb 1000 méterig van szerepe, afölött csak szerencse.
Vettem is egy sig sauer 226-ot 😄 jövőre indulok rapid versenyekben is.