Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem folyamatosan telt el idén a 41. nagymotoros szezonom ! 😉
A szerencsémmel tisztában vagyok nagyon nagy bukta volt , a sok törés mellett a fejem is nagyot kapott , az orvosok konzíliumot tartottak , mi legyen vele felnyissák , vagy megvárják hátha felszivódik a bevérzés ? Nem nyitották fel ! 🤔
sosem értettem egy építkezés miatt miért kell eladni motort
olyan minimális pluszt nyújt a motor eladási ára hogy értelmetlen emiatt eladni
pl a mostani árakon 50 milla alatt nem nagyon lehet építeni semmit, ehhez képest még egy drágább 3-4 millás motor is kb semmi.....
Köszi!
Természetesen nem folyamatos mint a későbbi B-C-D-E kategória.Építkezés gyerekek születése miatt kimaradt kb.25 év,és csak 13 éve lettem újrakezdő azóta rendszeresen motorozok.No nem olyan megszállottan mint Te.És persze nem"uralkodok"annyi lóerő felett sem mint Te a bivalyoddal.Azért marha szerencséd volt akkora bukást így megúsznod(olvastam a történeted)
Az 50-hez nagy gratula ! 😉
Nem fogod elhinni de épp a napokban lesz fél évszázados az "A"kategóriám.
Abból könnyen kiszámolhatod kb a korom.Na jó persze hogy nem 103.Sajnos a kor csak egy állapot.Én is törtem össze magam és a P-21 esemet is.Na nem annyira mint Te ,de azért 18évesen feküdtem az intenzív osztályon én is.Ma is érzem... 😫
Az 50-éves tapasztalatròl nem is beszélve ! 😉
Hátha tényleg 103 vagy, akkor tuti! 😁
81-ben ballagtál?Hú de fiatal vagy.Én akkor szereltem le a honvédség rakétás alakulatától. Lehet hogy én vagyok a legöregebb itt a fórumon?(Lásd adatlapom)🤔
Csak az a fura, hogy nyolc évvel korábban drágább volt ennyivel? én biztos jól emlékszem, mert ballagási ajándékra kaptam... 3600 volt, a riga meg 3200, a babszi 6200, a szimó 7800. Akkoriban mindig ezeket nézegettem 😁
A Romet Pony ára 4950Ft volt 1980 körül ! 😀
Nem vitatkozom veled,de ha előturnám valahol talán megvan az akkori Keravill blokk.Határozottan emlékszem a Riga olcsóbb volt olyan 3900 körül volt.Te biztos akciósan vetted 😀
Az enyém jó volt, soha nem volt vele gond. Egyetlen baja az volt, hogy nem Simson S51B 😁
Gyerekkori barátom-osztálytársam egészséges életet élt, nem iszik, soha nem dohányzott, amatőr szinten sportol... 1 hónapja kiterjedt agyvérzés, épp él, de zőccség állapotban vegetál ☹️
...okos Frílaci hadd higgye csak, hogy a kefír megmenti, addig jó neki, míg ilyen optimista. Őt úgyis a guta fogja megütni, mikor eccer 3-nál több doboz sampont talál otthon a kád szélén... 😂
Erre szerintem nem jól emlékszel, mert az enyém 81-ben volt 3600 Ft.
Értem én ezt is , de nekem a "jón" volt a hangsúly ! 🤣
Az első Verhovina modell a Verhovina–3 volt. 1970-től gyártották. A mopedbe a Kovrovi Gépgyár 49,8 cm³-es, 2 LE teljesítményű kétütemű S–51K típusú benzinmotorját szerelték, de annak mágneses gyújtóját lecserélték generátoros gyújtórendszerre. Az LMZ korábbi modelljeihez képest csökkentették a kerékátmérőt. A váz acélcsőből készült hegesztéssel. A jármű száraz tömege mindössze 51 kg volt. 5 literes döntött tankkal, festett, majd később matricázott cirill betűs „Verhovina–3” felirattal és egyszemélyes üléssel készült. A jobb oldalon a gyújtótrafót takaró, bal oldalon pedig szerszámtárolónak kiképzett műanyag doboz található. A hátsó rugóstagok eleinte burkoltak voltak, majd leváltotta azokat a burkolatlan kivitelű rugóstag, amely később végig megmaradt a Verhovináknál. A sebességváltó kétfokozatú. Bár a motor erőforrása megegyezett a Riga–4-esével, annak fordított sebességkapcsolását mégsem vette át, ugyanúgy „felül” van az első és „alul” a második sebességfokozat, mint minden, azt követő Riga és Verhovina modellnél
na
buzi freelac statisztikája ismét boltot
egyik pecás ismerős végleg letette a botot
sose dohányzott, szinte semmi alkoholt nem fogyasztott, hentes lévén sokat mozgott gyenge se volt lehetett rajta kb 15 kiló plusz
aztán 56 évesen szívinfarktus minden előjel nélkül
hazament este a melóból megfürdött aztán pihenes közben vége is lett
Hogy pontosan mikor készült, nem tudom de engem Apám 1973-ban megajándékozott vele.Bordó színű volt, krómozott hátsó teleszkóp rugókkal.Akkor 4140 Ft volt az ára,egy Csepel ffi kerékpár pedig 960 huf
És a jó Verhovina mikor készült ? 😂
Hát ha már csak ő tud fütyülni akkor valakinek engedelmeskednie kell. 🙄 😁
Meg a lőelemkepző elektronikaknak.Van egy olyan cucc ami mar a ravaszt is elhuzza ha a cel megvan.
Azokban a lövésekben több a szerencse, mint a tudás...
A tudásnak kb 1000 méterig van szerepe, afölött csak szerencse.
Egyáltalán nem olyan bonyolult mint ahogy ijesztgetnek vele... amit írtál, az kell, de végig lehet vinni. Én rühellem a bürokráciát, mégis sikerült.
Vettem is egy sig sauer 226-ot 😄 jövőre indulok rapid versenyekben is.
ennyire nem érdekelt a téma hogy utána nézzek......