Nem lesi mert egy részt van utvonala többnyire, amásik meg az hogy meg van beszélve senki nem marad el, alapvetés hogy a főutvonalon maradunk ha lefordulunk megvárunk mindenkit illetve körforgalomnál az egyenesen áthaladás az alapvetés.
Sok videót nézek, ahol motorosok egyedül kerülik meg a földet. Valahogyan mindig sikerül, igaz, azt soha nem látszik, hogy a két snitt között mi történik.
Nem a tudással van mindig a baj. Az, hogy csúcsforgalomban ritkán van akkor hely besoroláskor, hogy egyszerre az összes motoros beférjen, Egyesével-kettesével beférnek, az utolsó meg lesi, hogy merre mentek az előzők. Ez a baj.
En mondjuk siman elferek,de mindig bennevan a hipotalamuszomban hogy valami hulye pont elottem akar atffurakodni a masik savba.A nagydobozos izék nem fernek,foleg ha teher van az egyik oldalon,de a suv-ok is dognagyok mar.
Együtt indulunk együtt érkezünk, nem hagyunk el senkit. Ha lemarad mert a forgalom nem adja mi bevárjuk. Nem stresszes az, viszont egyedül nagyon messzire nem mennék mert ha valami van egyedül szarabb megoldani.
Sok emberrel nehéz összehangolni, sok emberben még ha meg is szokod, biztosan nagyobbak a szélsőségek. De más a haladás élménye, ez kétségtelen. Én speciel legszívesebben egyedül megyek, de ott meg mindig az foglalkoztat, ha valami történik, akkor problémás lesz megoldani.
A megoldás, az azonos habitusú emberek feltalálása. Ja, és egy nagyon fontos, mindig reggel meg kell beszélni, este hol lesz a szállás, mert ha nem tudod, a forgalomban az utolsónak mindig halálfélelme lesz a többiek utolérése során, illetve sok pénze legyen a büntikre.
Naponta sokszor odavissza megjárom, mióta megvan az elkerülő csak azt használom szinte. Itt élek 54 éve, egy két kirivó idiótától eltekintve jól ismerem az adottságokat, lehetőségeket. Az ezutáni szakaszra járnak ki a helyi dodor meg motogp fanok mert van három nyujtott kanyar amit az ügyesebbek 180 körül is be tudnak venni aztán van hogy órákig zsinnyegnek azon az 5 kmes szakaszon. Mondjuk vasárnap aránylag csendes az érintett szakasz is de eszement módon ott rohanni nem helyes.
A maps-on néztem, de nem tudok mit hozzátenni, még a környékén sem jártam, sőt, idáig talán a település nevét sem hallottam.
Ehhez annyit tudok csak folyamatosan ismételgetve hozzátenni, hogy egyre több a hülye, egyre több vezet, akinek nem kéne, egyre több a traffi, egyre magasabbak a büntik, tényleg át kell állni arra, hogy a motorozást máshogyan is értékeljük, két keréken a célba és nem feltétlenül a leggyorsabban a célba.
Mindnek van előnye hátránya. Össszeszokott 4-6 emberrel gond nélkül lehet abszolválni
Leállósávot amennyire lehet keröm még torlódás esetén is mert kurva drága és sose tudni hol tipródik egy rendőrautó, egyre gyakrabban már civillel is.
Arra azért figyelek, hogy senkit ne tartsak fenn. Én is léptem át záróvonalat, sőt duplát is, sőt, leállósávban mentem már visszafelé autópályán - igaz, csak 1-200 métert. És nem tetszett a dolog, de nem akartam kilógni a sorból. És pl. ezért látok problémát a csapatos motorozásban is, mert ott a két szélsőséges jellem bizony bajt okoz. Egyedül elindulni... ott is van probléma, ha messze indul az ember.
Na jó csak a kocsi jobb oldala sérült, tehát balra kellett volna fordulnia, ami onnan ugyan ritka de nem kizárt, mert ez egy elkerülő szakasz, esetleg egyenesen de az is ritka mert ipari ut a szembelévő. A motor meg a balra kanyarodó sáv és a szembejövő sáv valamelyikén ütközhetett ugy hogy a hátsó ajtóról leszakitotta a boritást. Ebből gondolom hogy a saját sávjából balra kezdett valami kikerülő műveletbe mert látta ki fognak jönni elé és előtte már nem fért volna el
Azért a tulzott ovatosság is problémaforrás. De amig egyedül motorozol mindegy hogy csinálod.
A záróvonal nem átlépéséért amikot simán megoldható kockázatmentesen motorral, azért többrésztvevős motorozásnál anyázásig fajulhat a dolog. Mi is hagytunk már ott embert mert ő aztán sehol, hiába belátni sehol senki és nem olyan ut ahol csak egy 100 méteres van aztán sose többet.
Este szálláson találkozunk 🙂
A goggle maps-ot nézegelődve gondolom az lesz, a motoros kicsit szaporán szedte a lábát, a mama a kis fossal meg kihajtott elé, mert el sem tudja képzelni, hogy egy gyors motor milyen kis idő alatt eltalálja.
Kettőn állt a vásár.
Nem tudom eldönteni, hogy melyikből van több, aki feszegeti, feszegeti és egyszer csak nem adja ki, vagy abból, aki az első útján mindjárt pórul jár. Szerintem ez utóbbi a ritkább. Tehát vagy nem tanulóképes, vagy az egója öli meg.
Ugye engem többször vádoltak itt túlzó szabálykövetéssel, de amikor ilyeneket olvasok, mint ez a baleset, mindig érzem, hogy nem csinálom rosszul. Mindezt úgy persze, hogy 40 km/h sebességnél is meghalhatok, meg azért én sem szó szerint és milliméterre pontosan ragaszkodom a szabályokhoz, de hiszek abban, hogy azokat nálam okosabbak, vagy rutinosabbak alkották meg.
És a fentieket a záróvonal, a nem belátható kanyarokban, stb. különösen szigorúan betartom. Igaz, nem is nekem a legvékonyabb a majrécsíkom a motoron a világon.
http://youtu.be/90AJ5hyFzww?si=BhJYF1WYqG_yJOD3
https://www.origo.hu/itthon/20...
https://24.hu/belfold/2018/08/...
http://youtu.be/7Ao5KfH8hX4
A megoldás, az azonos habitusú emberek feltalálása. Ja, és egy nagyon fontos, mindig reggel meg kell beszélni, este hol lesz a szállás, mert ha nem tudod, a forgalomban az utolsónak mindig halálfélelme lesz a többiek utolérése során, illetve sok pénze legyen a büntikre.
Ehhez annyit tudok csak folyamatosan ismételgetve hozzátenni, hogy egyre több a hülye, egyre több vezet, akinek nem kéne, egyre több a traffi, egyre magasabbak a büntik, tényleg át kell állni arra, hogy a motorozást máshogyan is értékeljük, két keréken a célba és nem feltétlenül a leggyorsabban a célba.
Leállósávot amennyire lehet keröm még torlódás esetén is mert kurva drága és sose tudni hol tipródik egy rendőrautó, egyre gyakrabban már civillel is.
A záróvonal nem átlépéséért amikot simán megoldható kockázatmentesen motorral, azért többrésztvevős motorozásnál anyázásig fajulhat a dolog. Mi is hagytunk már ott embert mert ő aztán sehol, hiába belátni sehol senki és nem olyan ut ahol csak egy 100 méteres van aztán sose többet.
Este szálláson találkozunk 🙂
Kettőn állt a vásár.
Ugye engem többször vádoltak itt túlzó szabálykövetéssel, de amikor ilyeneket olvasok, mint ez a baleset, mindig érzem, hogy nem csinálom rosszul. Mindezt úgy persze, hogy 40 km/h sebességnél is meghalhatok, meg azért én sem szó szerint és milliméterre pontosan ragaszkodom a szabályokhoz, de hiszek abban, hogy azokat nálam okosabbak, vagy rutinosabbak alkották meg.
És a fentieket a záróvonal, a nem belátható kanyarokban, stb. különösen szigorúan betartom. Igaz, nem is nekem a legvékonyabb a majrécsíkom a motoron a világon.