Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a feleségemet még biciklizni sem láttam. És tériszonyos meg balkezes.
Nem is értem magamat.
Hát igen, egy 600 gyengepontjai hamar kiütköznek egy hosszabb turán. De hasonló habitusu motorosokkal még ez sem szokott gondot okozni
Sajnos a motorokban is egetrengető különbség volt, én a Kawával tulajdonképpen egy mopeddal voltam. A másik cimbivel most Erdélyben viszont meglepően jó volt, ő is az a korosztály mint én, bár amikor mondtam, hogy a bucsus, tájidegen, kínai Drakula kastályba a Transzfogarason már azért nem mennék be, pláne csimmában meg protektoros vackokban, az nem tetszett neki.
Csak azt hiszed. Birják sőt élvezik a rohanást.
Oregeknek. 😆
Lufadszt.Menj te.
Amugy Lana folott volt a kurvajo szallas,legkozelebb lopok almat egy szakajtoval.
Jó az utassal motorozás is.
Mondtam,vegyen motort. 😆Valaki.
Menj az alföldre motorozni
Eztet?Hogy?Repüljek?😂
Elméletben jól hangzik, de amikor főúton, szó szerint az egymás valagába érő autók között haladsz, mindenhol szalagkorlát, akkor másképpen működik sajnos. Persze ez nem folyamatosan így volt, de egy-két helyen igen. Persze leszűrtem a szükséges konzekvenciákat, és tulajdonképpen párszor negyedórányi káromkodást leszámítva tök jó volt. Ha doboz sem lett volna, pláne.
Ja, hát agglegényként lehet dumálni. A többség egészséges párkapcsolatban motorozik. Aztán tovább bonyolitja a dolgot ha a gyerek is megnő.
Utas nix,vegyen motort maganak. 😆
Kerüld el
Ha tőbbszőr mäsz ugyanazokkal az emberekkel letisztul és egyszerűsödik a turázás menete. A lényeg hogy sose szabad bestresszelni mert nem látod a többieket mert hibázni fogsz a kapkodásban.
Ja,es utalom a varost.Meg azt a rohadt utat Merano es Prato kozt.🤣
Hát... nálunk nem volt. Vagy csak én nem figyeltem. Olaszoknál voltunk, annyira nem voltam soha kétségbe esve, mint akkor, motoron. Azt sem tudtam hol vagyok, néha láttam messze elől egy-egy bukósisakot, de ismerve az olasz buzi motorosok létszámát, lehetett akárki is, dobozok két oldalt a motoron és így a sorok között meg az út szélén, ahol elégé szélesnek gondoltam. De végül is megoldottam.
Szarabb volt, amikor kijöttem az alagútból, ahová egy síkságon mentem be, amikor kiértem és a szemem hozzászokott a nappali fényhez, akkor láttam, hogy egy hat kilométer magas viadukton, jobbról szakadás, balról szakadék, haladok, rajta a szokásos szélvihar...
Nekem mindegy, én maradok a doboznál. Ha egyedül megyek pár napra akkor topcase meg a hátsó ülésre egy tatyó aztán annyi. De ha utas van ott eléggé kezd behatárolódni az irányvonal.
Eltevedni az a fasza.Bar mostanaban en megyek elol.Igy en tevedek.🤣
A blaze gyakorlatilag gyorsabb mint a doboz,belul van az esocucc.Semmit nem kell akasztgatni.
Mint irtam ősszeszokott csapatnál ezzel nincs gond. Mindenki tudja hol a többi és igazából ezek a kisebb széthullások városi forgalomban okoznak anomáliát, de nagyobb városokban ott is bevárja mindenki a többit egy buszmegálloban vagy vamahol ahol nincs utba pár motor.
Alapvetoen a logikus dolog hogy nem csak az utolso figyel,az elotte levo is,meg az az elotti is.Es ha nem latja a mogotte jovot akkor lassit,nem all meg,igy pikpakk tudja az elso is hogy vegyen vissza,igy konnyebb bevarni mint allandoan megallni.Nem esik ki a ritmus.
Szerintem.
Én egyszer a saját szememmel láttam, hogy a csákó azzal a 50cm-es folpackal tekerte fel a cuccost a motorja végére.
Ha meg kell valami menet közben tudom honnan kapjam elő és csak egy klikk az egész. Ha meg azbegekig épitkezel és pont alul van ami kell borithatod szét az egész málhát.
Jobb a doboz. Nem szeretem a málhás motort, a vászonszarokat. Esőben csak nyavaja van vele meg felakasztgatni is tortura.