A legtobbje nem ott kezdi,csak ugye meg kell valositani magat,nyugger lesz,van ideje,felpakolja a teljes gardrobot es nekiindul,oszt a stelvio nepszeru,sok dojcs lefele csorog olaszba,ausztrian at,salzburg,nockalm,glocner,gerlos,dolomitok,es onnan fel vissza svajc,egy vagon kepeslapba illo hágo,oszt a stelvio kifog rajtuk.
Amugy reggel nincs akkora forgalom ha nyakig pakolva nem biztos akkor vagy 10 elott vagy 16 utan menjen,fele forgalom sincs.
Beszélt egy - talán - lengyel motorossal, aki azt mondta neki, hogy induláskor azon imádkozott, ha borul, akkor semmiképen ne a magyar fotós kanyarjában.
Szereny velemenyem szerint ez a mutato a kiszakadasa utan ott allt meg, amerre a tehetetlensege vitte.
Boritottam mar ki leptetomotort muszerfalbol, eleg konnyen elfordul a tekercs a mutatoval egyutt.
Ha a másik irányból jött volna akkor van reitása de akkor is valami elvetemült gondolkodás kell hozzá, viszont ahonnan jött onnan ha már gyorsit is mert tisztulnak a problémás helyek akkor is 120- 140 vállalható de én ott még 100 fölé nem szoktam vinni ha üres a kereszteződés se, és fékkészenlétben alatta ha jármüvet látok.
4. fokozatban is több lehet, mint a 70 vagy akár a 90 km/h.
Vagyis... még talán még alacsonyabb fokozatban is.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy akkor meg kell halni, na de nagy bátorságra vall. A minap írta itt valaki, hogy meg kell keresni mindenkinek az önnön határait, hogy tudja, hogy hol van, hogy ha ismeri és akkor már nem lépi át.
Ott hatodikban ennél a fordulatszámnál nem tudott lenni. Az még a 800asnál is kétszáz felett van, ahonnan jött ugyan megvalósitható elméleti sikon de nem életszerü, mert vasuti átjárótól több kereszteződésig minden van sűrűn. Ha nem öngyilkos jelölt akkor vagy a fordulatszám nem valós vagy a fokozat nem 5 vagy 6.
itt azért a rutin is számít
pl az őszi erdélyi meneteken sokkal bénább voltam az első nap mint a második nap, aztán nyáron csak pár hónap maradt ki a hőség miatt
amúgy én a pc játékoknál vettem észre hogy kopik rendesen a reakcióidő, most már évek óta nem is játszom, mert nincs értelme mert csak szívok
Hát mindegy, ez már igy alakult. De pont itt nem beszélgessünk már a 70es tábláról mert pont többen irják mennyivel szoktak menni közúton. Meg én se mentem ott 90 alatt sose.
Attól még elvárható minimális figyelem az elsőbbségadásra kötelezettől.
Nagyon sok emberrel motoroztam már együtt. A fitt negyvenesek hoztak olyan szar döntéseket adott helyzetben és szar megoldásokat veszélyes szitukban hogy kész szerencse hogy nem lett baj. Ugyanez az utóvezetäs is, nem lehet sarokszámokban meghatározni
Ez csak neked a becsipődésed. Egy szabály be nem tartását egy másik módositásával akarod minden áron orvosolni. Nyujts be javaslatot brüsszelben. Minden autógyártó nem lehet hülye. Vagy vetess bmw t mindenkivel ott opcioban kiválasztható de ha azt se kapcsolja be akkor megint a vaksiságod hibájába esel.
Nem azt mondtam hogy szarabb mint egy 30asnak,hanem azt hogy magához képest.Mégegyszer leírom,ki ne találjuk hogy egy 60+osnak jobbak a reflexei mint 30évesen.Legjobb példa a profisportolók,motogp,f1.....30év felett elkezdenek kopni.
Hát ezeket a sérült müszereket én fenntartással kezelem, mert kitudja mikor kapta azt az ütést amitől pont oda lendült és szorult a mutató. Ha jól földhöz csapod is be rud igy állni.
Meg aztán azt se tudni hanyadikba volt.
De azt a kocsi állapotából le lehet szűrni lassan biztos nem ment, mef aztán én a sérüléswk és a járművek helyzetéből egy elkerülési szándékot is feltételezek.
Amugy reggel nincs akkora forgalom ha nyakig pakolva nem biztos akkor vagy 10 elott vagy 16 utan menjen,fele forgalom sincs.