az opel tetejét+motorháztetőt egyszer lecsiszoltam az alapozóig, na akkor egész jól megundorodtam a csiszolástól
kézzel kellett mert ahol a lakk feljött ott pár húzás után meglett az alapozó ahol meg ép volt a lakk ott meg full szopás volt
na szóval alapból nem szeretek csiszolni, aztán ha még drágább is akkor meg végképp nincs értelme
opelt volt értelme mer kb 25 ezerből megvolt a 2 elem festése+2k lakk, akkoriban kb 50ezret spóroltam vele
Én is azt hittem, meg a passatos haverom is, akinek az ugyanolyan idős passzátjának már kétszer kellett felpolírozni, de megnéztük, nem üveg,
műanyag. E90 volt, az előtte lévő széria még úgy mattult, mint a vw.
Nem hiszem inkább amit volt kollégám mondott aki kecsón egy fényszórógyárban dolgozott (nembtudom melyik lehetett valami kisebb) ahol olcsó és drága autókhoz is csináltak és azt mondta, hogy a megrendelőtől függött mennyire drágát kért és olyan megy annyi uv védelmet kapott, szerinte csak ettől függ, hogy mennyi bír na meg, hogy a napon vagy garázsban áll,
én is így voltam vele pedig a terepjáróba benne volt vagy 200 órs melóm mire elkészült, de a lámpával baszakodjon akinek 2 anyja van
legfőképp hogy számolgattam hogy a hozzá való anyagok többe lettek volna mint a lámpa polír ára, ha a toyotát is megcsinálom akkor meg kicsit olcsóbb
de akkor meg 4 lámpával kell baszakodni........ szóval inkább kihagytam
azért az nem fura hogy az opelhez az üveg búrás első lámpa 15 ezer a toyotához a műanyag búrás 50 ezer?
azt gondolná az ember a műanyaggal egyszerűbb/olcsóbb dolgozni
és a toyota is már 20 éves se xeon se led, sima izzós kivitel
nem tudom miféle technológiáva készülnek de az biztos hogy a pozdorja csavarnak nem nagyon akarta behúzni a fejét a régi lapba, a fehérbe meg nagyon óvatosan kellett veretni mert egy pillanat alatt már pár mm mélyen volt
A régi szocialista az még tele volt műgyantával, még a szöget is alig lehetett beleverni.. a maiból meg kí van spórolva, kicsi vizet kap, széthullik a faxba.
az csak jelölés, erdetileg hosszabb volt a lap(kis csík középen) aztán lecsaptam a sarkát de végül le lett vágva az egész csík mert nagyon kiemelkedett a sarka, még így is le kellett vágni a sarkát
érdekességképp
a fehér az egy pár éves polc lap, a fa színű az a 70es években készült
ég és föld a két lap minősége, a 70es évekbelit alig vitte a fűrész olan sűrű volt a fehéret meg 3x gyorsabban
plusz a réginek egy kis fa csík volt ragasztva az elejére nem fólia vasalva, szóval azt örök életre tervezték
de súlyban is rengeteg eltérés volt a 2 lap között pedig egyforma vastag volt
készül az ágyam
ingyen vagy olcsóbban 😂
lesz rajta 2 réteg nagyon vastag 5 rétegű doboz oldal papírlap meg 15 centi habszivacs szóval kb tökmindegy milyen az alja
a terepjáróra 16 ért tettek fel fóliát
meg sem látszik olyan faszán a szélén vágták el
igaz úgy fóliázták hogy ki volt szedve a lámpa
ellenben a csiszolás kb 95% lett mert felntről látszanak hajszál csíkok, de nem szedte ki jobban mert nagyon elvékonyította volna a csiszolás
Ha kézi vízpapír a csiszolóeszköz,akkor ennek a felét simán el lehet hagyni,teljesen felesleges ennyi papírral végig simogatni,800-1200-2000,de lehet úgy is hogy 1000-2000.
A vizsgan ugy ment at hogy megfujtam wd40 el.De ha a cel hogy lass is valamit ra kell szanni egy delelottot es kezi vizes csiszolassal 600,800,1000,1200,1500,2000,majd szivaccsa kellett.
Utana a polirt uszod meg ezzel az izével.Gyakorlatilag nem igenyel felszerelest,csak izomerot es kitartast,meg a vizes papirokat.
Alirol lehet venni ha raer ezt a melegitos gőzölő bizgeret.
Ha nem vaporon a k2-t 17e ert vettem.Kinabol egy 5-10e korul lehet olcsobban talalni.Kiviteltol fuggoen.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
HUF7,409.15 | Car Headlight Repair Fluid Headlight Polishing Restoration Chemical Polishing The Headlights Restoration Kit Tool Liquid Repair https://a.aliexpress.com/_EyK36jL
kézzel kellett mert ahol a lakk feljött ott pár húzás után meglett az alapozó ahol meg ép volt a lakk ott meg full szopás volt
na szóval alapból nem szeretek csiszolni, aztán ha még drágább is akkor meg végképp nincs értelme
opelt volt értelme mer kb 25 ezerből megvolt a 2 elem festése+2k lakk, akkoriban kb 50ezret spóroltam vele