dupla kell mert a kicsik nem emelik meg egy menetben a terepjárót
kn 20 centire van az alváz ahol emelném és majd 50 centire kell emelni
3 tonna is elég lenne de amiket láttam nem emel 50 centire
pakisztáni barna kezek ezt kihozzák max 5 ezerből
Ja, és tök értelmetlen az egész. Javarészt az ő pénze, félév mulva nagykoru, és nem egy ingatlanbiznisz. Nem életszerű hogy féléven belül eladjam a tudta nélkül. Amit az előző motorjával büntetlenűl megtehettem volna😆 komoly jogrend
Na te se érted. Semmi nem változott csak 1.280.000 ft ot meghaladó ügylet esetén a gyámhivatal is kell. Na ezt senki sehol nem mondta. Az előző motorja ettől olcsóbb volt. A mostani drágább. De ha tudom ezt a sarokszámot az adásvételire ettől kisebb számot iratok és simán megy minden most is.
lehet én is veszek egy ilyen öreg opelt(gondolkodós) Én 80 ezernél lefutottam az első betéteket(kezeit széttáró) Eddig ilyesmire nme volt példa(gondolkodós) Bár jó lágy betét lehet benne mert szórja a tárcsára a dzsuvát rendesen 😅
Oké.
De azt leszögezhetjük, hogy a jogszabály él, aszerint kell eljárni. Azt bevallom, nincs kedvem kikeresni, hogy mióta van rá hatályos, hogy kiskorú miként juthat tulajdonhoz, de vakon lefogadom, hogy nem 1-2-3 éve fektették le az alapjait a szabálynak. Az, hogy változik a részleteiben, az lehetséges, de mivel te vállalkozóként tudnod kell, hogy elég gyakran történnek változások az előírásokban, így a saját, jól felfogott érdekében mindenkinek érdemes utánanézni (kérdezni).
baszki ha qrvára akarnék heggesztenék egyet a hulladék vasaimból(kezeit széttáró) gondolom te is meg tudnád csinálni ha a lustaság nem kerekedne mindig felül 😅
mer veszitek a hulladék kacatokat(kezeit széttáró) A szimszon meg az etz le tudta gyártani a motorjait normálisan. Teljesen burkolva volt a lánc alul felül gumisínben futott ami tele volt nyomva zsírral. Ott hol halott bárki is láncolajozásról? És még a kereket se baxta össze a szétszóródó zsír. Mondanám, hogy vegyetek etz-t de manapság többe kerül mint amivel most motoroztok 😅
fékbetét kopórésze valamiért nem nőt vissza, amúgy majd 200 ezeret kibírt a betét, pedig régebben jó sokszor húztam futót, még erdélyben is a hegyekben
Nem. Sima nem tudás, előző adásvétel tapasztalataira alapozva.
Mi a francot keerwssek rá egy eddig műkődőképes projectre?
Utólag könnyű guglizni de ami fel se merül arra mi a fasznak keréssek rá. Tavaly vettünk átirattuk simán ment. Akkor se szólt senki ha ez ennnyi vagy annyi lenne akkor másként működik. Most is vettünk minden ugyanugy történt és alapbol az ügyintéző se tudta most se, vagy tiz percig mászkált a többi kollégájához.
Amugy milyen ado optimalizálás? Pont ugyanannyi az átirás költsége.
semmi sincs már pár forintért, én egy szaros olajemelőt akartam venni aztán 25+ pénz..... https://profibarkacs.hu/yato-h...
én egy ilyenre egy tizest ha szánnék, azt is csak szűken
nekem nem összeget mondtak hanem munkaórát 😅 2 fékbetét meg egy féltengely gumiharang csere 4 rezsióra 😅
Persze tudom, hogy a gumiharangcsere szopás mert meg kell bontani a féltengelynél de nekem az egész műsor 20-as munkadíjjal ment a gyári szervizes 100 helyett 💰️ Márkaszervízben én csak azt csináltatom amit kötelező. Egyszer engedtem nekik feltölteni az adblú tartályt kár volt(kezeit széttáró) Azóta úgy megyek oda, hogy előtte teletankolom inkább én meg a mosófolyadék tartályt is 😆 Egyszer még pluszban megengedtem, hogy kicseréljék a hátsó rendszámtábla izzót. az egyik kiégett. Kivételesen arra nem számoltak sokat. Bár egyébként mind1 mert az minden csere után kiég egy hét múlva. 😅 A hátsó lámpámba már egy éve van egy döglött légy(gondolkodós) Azóta azon gondolkozom az hol a fenébe mehetett be mert eléggé zárt a dolog 😂
kn 20 centire van az alváz ahol emelném és majd 50 centire kell emelni
3 tonna is elég lenne de amiket láttam nem emel 50 centire
pakisztáni barna kezek ezt kihozzák max 5 ezerből
Ennyit megér, pláne ha szerelnem kell valamit.
De azt leszögezhetjük, hogy a jogszabály él, aszerint kell eljárni. Azt bevallom, nincs kedvem kikeresni, hogy mióta van rá hatályos, hogy kiskorú miként juthat tulajdonhoz, de vakon lefogadom, hogy nem 1-2-3 éve fektették le az alapjait a szabálynak. Az, hogy változik a részleteiben, az lehetséges, de mivel te vállalkozóként tudnod kell, hogy elég gyakran történnek változások az előírásokban, így a saját, jól felfogott érdekében mindenkinek érdemes utánanézni (kérdezni).
1998 előtt nem volt olyan hét, hogy ne kelljen valamit szerelnem rajta 😄
Mi a francot keerwssek rá egy eddig műkődőképes projectre?
Utólag könnyű guglizni de ami fel se merül arra mi a fasznak keréssek rá. Tavaly vettünk átirattuk simán ment. Akkor se szólt senki ha ez ennnyi vagy annyi lenne akkor másként működik. Most is vettünk minden ugyanugy történt és alapbol az ügyintéző se tudta most se, vagy tiz percig mászkált a többi kollégájához.
Amugy milyen ado optimalizálás? Pont ugyanannyi az átirás költsége.
https://profibarkacs.hu/yato-h...
én egy ilyenre egy tizest ha szánnék, azt is csak szűken
Persze tudom, hogy a gumiharangcsere szopás mert meg kell bontani a féltengelynél de nekem az egész műsor 20-as munkadíjjal ment a gyári szervizes 100 helyett 💰️ Márkaszervízben én csak azt csináltatom amit kötelező. Egyszer engedtem nekik feltölteni az adblú tartályt kár volt(kezeit széttáró) Azóta úgy megyek oda, hogy előtte teletankolom inkább én meg a mosófolyadék tartályt is 😆 Egyszer még pluszban megengedtem, hogy kicseréljék a hátsó rendszámtábla izzót. az egyik kiégett. Kivételesen arra nem számoltak sokat. Bár egyébként mind1 mert az minden csere után kiég egy hét múlva. 😅 A hátsó lámpámba már egy éve van egy döglött légy(gondolkodós) Azóta azon gondolkozom az hol a fenébe mehetett be mert eléggé zárt a dolog 😂