Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fentebb írtam hogy én mire gondoltam,melyik fajta adalékra.
Na igen, de akkor ki kell ütni különben virít a tengeralattjáró.
Ja igen,úgy látom ez nem ugyanaz mint amit árulnak hogy öntsd bele a tankba,én arra gondoltam.
nem is én rakom bele rakják ezek kérdés nélkül is 😅
http://youtu.be/z0AThjoTdGY
Ja itt találtam róla videót kell bele(szomorú)
Hét,azt nem tudom hogy kell-e bele.Az adalék gyártó és forgalmazó azt mondja hogy ez aztán mindenképpen kell hogy életben maradjon a dpf,aki meg kicsit ért hozzá,azt mondja hogy bele ne rakd,mert képes átégetni a dpf-t aztán akkor biztos hogy kuka.Én bitos nem raknán bele,megoldja azt maga az autó.
Viszont 80000km-nél kicsit korai, nekem úgy 120-150000-nél kér valamennyit amit kiolvasásnál látok, hogy hány%-on áll még a tartály, de 1l elég sok mondjuk kevesebbet nyilván nem számláznak még ha csak fél lter is kellett inkább az a lényeg, hogy mondjuk ha 40-50%-ot láttak minek töltötték fel? Én legfeljebb akkor töltettem mikor már 10%-on áll igaz eddig 1x, de azóta több mint 80-at elmentem vele és még a felénél tarthat.
1 óra meló esetleg 2 embernek aki nagyon rutinos, na de az már egyből 2 óra meló
amúgy minden műveletnek megvan az óra száma, nem szokták mérni az eltöltött időt
az elsőre mindenképp érdemes, bármi anyaghiba van akkor kiderül, a 2. csak azért kell mert akkor lesz még +20 ezred ennyi idő alatt csak kiderül a baj
de végülis ezt is ki lehet spórolni
bárdi unix úgy ahogy van el kell felejteni, pl haveréknak 40-50% kedvezményük van aztán ennyi kedvezménnyel is drágább mint pl a kovácsautónál
én azt mondom minden szervizt el kell kerülni oda csak akkor kell vinni ha baj van, karbantartásra meg rá kell szánni egy esős napot és megcsinálni otthon
youtube minden megvan csak meg kell nézni és máris megy a móka, ha kell valami célszerszám az első szerviz árából az is megvan

én most keresgélek kuplung szabadonfutó célszerszámot mert kicsit nyávog a generátor csapágy, 2 csapágy egy tizes a szabadonfutó 8 posta 2 aztán 20-ból megvan(+a szerszám) aztán szervizbe ezért 40-60 ezreket elkérnek
Kell mert ez a dpf működését segíti az adblue meg a kormon kívüli károsanyag miatt kell.
igen és akkor ez kell az én szaromba vagy sem?
100ezret ír rá a gyár,ami azért túlzás,ha 200nál van cserélve is teljesen jó.
hát amit a számlán látsz. Motorolajcsere, a szűrőkkel (olaj, levegő, üzemanyag, pollenszűrő) egy fékfolyadékcsere lepadozva egy liter ilyen powerflex meg egy izzó. na erre számoltak 3,1 órát 😅 Bár kaptam belőle 10%/ engedményt így 86 ezerért már meg is volt a valóságban kb. 1 órás meló 😂 Szóval az eltöltött órákat azt hozzácsapják kérdés nélkül is inikém(fetrengős)
Részecskeszűrő tisztító adalék.
Ha jobban bele gondolok akkor az első kettőre is felesleges elvinni új autónak talán nem lesz baja. Az első szervizem 150 körül a második 180 körül a 3-ik megint 150 körül a negyedik 260 körül volt eddig (gondolkodós)kb. 740 ezret kifizettem eddig már igaz bruttó tehát valójában 580 ezer forintba fájt 4 olajcsere szóval olajcserénként akkor is egy 100-as plusz(fejét fogó) meg eladásnál is majmolják ezeket a gyári szervizeket a vevő jelőltek mintha ott angyalok dolgoznának szuper alkatrészekből és adalékokból sokkal jobban és szebben mint egy márkafüggetlen szervízben(kezeit széttáró) A számla alapján az unix szállít be ezeknek is amit aztán 2-3 szoros szorzóval kiszámláznak nekem amennyiért én tudnám megvenni 😅 Egy rohadt nagy lehúzás az egész de ha meg elszál benne valami garis dolog akkor ott aztán röpködnek a milliós számok vastagon(kezeit széttáró) Meg várhatok a javításra ezek meg adnak addig autót(gondolkodós)
nem hinném hogy ilyesmivel levesznek a szervizben, ha nagyon kell nekik a pénz hozzácsapnak 2 óra melót valami kitalált faszságra, pl fék takarítás mert sok volt a fék eltérés
https://aruhaz.kauffer.hu/term...(EOLYS_Powerflex)_DPFadalek_(3_generacio)_reszecsszuroadalek_1lit-10000853?clid=3

Ez itt valami dpf részecske szűrő adaléknak írja. Akkor az a rohadt adblú mi a rákos fene?
Azt írja, hogy kell keresni az autó alján egy ilyen EOLYS tartályt. lassan 4 éve van nálam az autó én még nem láttam az alját. Lehet erőt veszek magamon azt valahogy benézek alá(szemeit körbeforgató)
jobban belegondolsz a 2. szerviz után semmi értelme elvinni, le kell szarni a garit, ha gyári bajos a 3. szervizig kijön a baja
amennyit ezek lehúznak 5 évente vehetsz bele egy másik motort.....
nekem a terejárón a féltengely gumiharang csere simán elvitte a 4 órát mert le kellett szedni az egész kerékagyat, igaz ha már leszedtem akkor a talpast is kicseréltem, sasszeg keresés volt legalább 20 perc mert tudtam hogy van egy marék de nem találtam
ki is kellett mosni mert ki tudja mennyit ment repedt haranggal avval is elpöcsöltem fél órát mire fullra szétszedtem golyókat meg a helyüket nézegettem nagyítóval
szerencsére nem volt megkopva, teljesen hibátlan 200+ezer után is
Nem utánanézve csak továbbgondolva igen, kellhet.
Azt ezt honnan lehetne megtudni, hogy euró 6 adblús pözsó tojota furgonba kell ilyen folyadék vagy szimplán átbaszás?
Ja azok is faposok voltak végülis psa motoros a ford is illetve közös fejlesztés azóta is.
az ára most is annyi nem ez a kérdés. hanem, hogy kell e az enyémbe ilyen vagy egyszerűen csak megszívattak?
régi c-maxokba is ilyesmi folyadék volt ha jól emlékszem havernak 7 deciket öntögettek rá
tankoláskor ebből nyom be a gázolajba aztán jobb lesz a füst
5-6 éve ilyen 25 ezer körüli összeg volt szóval nem is nagyon vettek le
A fene tudja, nekem a citroen még euro4-es fap-os és annak kell a fap tartályát feltölteni bár ha bekeményedett a tartály akkor kompletten cserélni, de tiédben is lenne még ilyen? A fap a regenerálást segíti elő az üzemanyagtartályba fecskendez be időnként ezért végülis a tiédben is lehet mert az adblue-nak más a szerepe mint ennek a folyadéknak mert ez a dpf-nek kell, hogy regeneráláshoz a magasabb hőfokot hamarabb érje el ha jól emlékszem, de anélkül is működik csak tovább tart és kevésbé hatékony a regenerálás.