Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Messze vagy,de német.
Nem, amiket láttam nem ezt igazolja főleg, hogy csak a balansztengelynél kopik el sosem a szivattyúnál azért mert a balansz a nevéből balanszíroz és állandóan rázkódik, jobbra-balra mozogva csillapít míg a szivattyú csak egyirányba mozog ezért eszi meg a hatszöget és ebből adódik, hogy ha kopik a tengely kopik a befogó is ezért hiba csak a tengelyt cserélni bár rövid ideig megoldás, de a korrekt mindkét fél cseréje ami nem olcsó ráadásul mondjuk otthon akna, emelő nélkül egy olyan ember aki ugyan az olajat még lecseréli a kartert már nem bizos, hogy le tudja szerelni, nagyobb eséllyel kerül szervizbe ahol 2-3 órát legalább felszámolnak csak a hatszög cseréért is.
Mert egy tőkésnek nincs olyan, hogy "nyugati" meg "keleti" meg "fehér" meg "nigger" meg "keresztény" meg bármi. Származáson alapuló sem. A nyereség van, semmi más. A tőkésnek a politikus az eszköze, ezeknél kár bármire hivatkozni, amikor a tetteit kérnéd számon.
Nyugati? Mindenkié főleg a keletieké, elég körülnézni a piacaikon, boltjaikon, de jelen esetünkben nem ez a lényeg hanem, hogy a kapitalistáink a saját fajtájuk ellen dolgoztak ls most oda jutottak már ők is, hogy nem is a fajtájuk a nagy hal az ő területükön sem és talán ez is közrejátszjat abban, hogy most megpróbálják visszacsinálni, de az már nem megy könnyen. Nem a mi kedvünkért akarják már a termelést visszahozni főleg, hogy lassan már nem is a nyugat lesz a legnagyobb piac tehát nem itt tudnak sokat keresni viszont ha keleten hagynak mindent akkor ők is lecsövesednek.
Ugyan,azt is annak kell aki megvárja hogy szarrá kopjon a hatszögtengely,ami aztán koptatja a balansztengelyt aki időben cseréli annak sosem lesz vele gondja.Mennyi a munkadíj?Nem tudom,egy olajcsere alkalmával megejthető a dolog,én magamnak csináltam.
Opel?
Mint ahogy a gyári vezérlés se.Ez egy ilyen játék,300ezernél cserélni kell egy 5ezres alkatrészt.
ez a nyugati világszemlélet, egy fillérért az anyjukat is megbasznák miközben a saját szarukat eszegetik
mert csak így lehet minél több hasznot bezsebelni, és az senkit sem érdekel mi lesz 10 vagy 20 év múlva, csak a jelenlegi egyenleg legyen puluszban, és a múlt évhez képest legyen több, ekkor mindenki boldog
pl az egész részvény piac bedőlne ha nem így lenne, hátradőlne a tőkés pajtás és azt mondja: ennyi elég csak ezt a szintet tartom, na ekkor lenne a világ vége a pajti számára....
Valóban úgy hihették, hogy a globalizálásnak állandóan a nyertesei lesznek és a lenézett kelet mindig csicskamódban lesz, a japánok feltörésekor még megállhattak volna, de épp ezután lódultak inkább neki és ugyan pár éve trump elkezdett kína ellen dolgozni, de lehet, hogy már későn, a gazdasági hasznot megértem, de a politikait nem, a polikusok nyilván látták ezt, de valamiért engedték nyilván valamiért cserébe.
Kb. ez van... lényegében az eju gyártók a pillanatnyi haszonert eladtaka jövőjüket... én nem fogok azért tiprodni, hogy én segítsek rajtuk
A te autódból kijönne hirtelen minden, ami kínai, akkor te se tudnád többé be indítani 🤣
Nyomi, életedben nem fognád fel, miért váltok BMWről Bidére, ezért a filerbaxo érvet mondom, azt biztos megérted 🤣
Az egyik 18, a másik 28.
Mert az ilyen előírások csak a service manualokban van amit egy normál felhasználó nem nagyon lát, de amíg egy kuplungcsere intervallumot még normálisnak mondok, de pl. a merci kamionokban egy időben a vez és főtengelycsere is előírás volt 900000 km körül mert tényleg 1 millánál eltörtek ami ha megteszik gazdasági totálkár tud lenni.
Mennyi a munkadíj? Na meg nem csak a tengelyt hanem a balansztengelyt is cserélni kéne mert az is elkopik belül, van aki itthon átalakítja 8-asra a balansztengely belsejét és gyártanak hozzá tengelyt állítólag akkor lesz örök, de nem 2 ft, elég gagyi megoldás, most, hogy öcsém vett egy 4éves audi A4-et 2.0-s motorral ezért néztem csak, hogy milyen hibái lehetnek mondjuk állítólag ennél ez már nem, de nagy eséllyel mégis na meg a dsg7-es váltó bár lehet, hogy már az is a javított kiadás van benne, de azért elég gáz, hogy ilyen könnyen kiküszöbölhető hibákat építenek be elég drága autókba.
Kitalalod,okos vagy,probalkozz.
Hogy nem bir ki 350e-ret se.
En meg megint Csepelen vagyok, nem sokat valtozott a helyzet a multkori okadekhoz kepest.
Gyártanak passatot kínában,saját piacra.
Az hogy te mit olvastál és mit nem......nagyjából semmit nem jelent.
Miért az?Mi a baj vele?
Dögvész temető szintű,ez mit takar?
Ezert vettel teslat?
Van rá esély. Elég sok EU gyártó kivitte a gyártást mert sokkal olcsóbb neki úgy. Aztán a kínai gyártók letelepednek EU-n belül, ne adj isten megveszik a csődbe jutott EU márkákat (khm Volvo) akkor aztán bőldi eret is vág magán, mert nem tudja eldönteni mit vegyen 😆

Én amúgy hajlamos vagyok a lokális gazdaságot támogatni, de ha a lokális gazdaság idióta és madárnak néz, akkor kapja be, nem fogok erőlködni, hogy náluk költsem el a pénzemet.
Leszarom miert,ilyet nem lehetne beleteni.
A németek sokkal fejlettebb technikával dolgoznak, így bravúrosan megoldották hogy kelljen cserélni 🤣
Egyik eddigi autómban sem tudtam hol van az olajpumpa, és hogy néz ki.
Az öreg hondámban már láttam, mert blokk szétszedésnél az az első amit le kell venni, de maga a szivattyú örök élet.
Egy rendes cikloid fogaskerék szivattyú ami mindig olajban fut nem is értem hogy tudna elromlani, vagy elhasználódni. Két darab alkatrésze van, se szelepek, semmi.