Nem, amiket láttam nem ezt igazolja főleg, hogy csak a balansztengelynél kopik el sosem a szivattyúnál azért mert a balansz a nevéből balanszíroz és állandóan rázkódik, jobbra-balra mozogva csillapít míg a szivattyú csak egyirányba mozog ezért eszi meg a hatszöget és ebből adódik, hogy ha kopik a tengely kopik a befogó is ezért hiba csak a tengelyt cserélni bár rövid ideig megoldás, de a korrekt mindkét fél cseréje ami nem olcsó ráadásul mondjuk otthon akna, emelő nélkül egy olyan ember aki ugyan az olajat még lecseréli a kartert már nem bizos, hogy le tudja szerelni, nagyobb eséllyel kerül szervizbe ahol 2-3 órát legalább felszámolnak csak a hatszög cseréért is.
Mert egy tőkésnek nincs olyan, hogy "nyugati" meg "keleti" meg "fehér" meg "nigger" meg "keresztény" meg bármi. Származáson alapuló sem. A nyereség van, semmi más. A tőkésnek a politikus az eszköze, ezeknél kár bármire hivatkozni, amikor a tetteit kérnéd számon.
Nyugati? Mindenkié főleg a keletieké, elég körülnézni a piacaikon, boltjaikon, de jelen esetünkben nem ez a lényeg hanem, hogy a kapitalistáink a saját fajtájuk ellen dolgoztak ls most oda jutottak már ők is, hogy nem is a fajtájuk a nagy hal az ő területükön sem és talán ez is közrejátszjat abban, hogy most megpróbálják visszacsinálni, de az már nem megy könnyen. Nem a mi kedvünkért akarják már a termelést visszahozni főleg, hogy lassan már nem is a nyugat lesz a legnagyobb piac tehát nem itt tudnak sokat keresni viszont ha keleten hagynak mindent akkor ők is lecsövesednek.
Ugyan,azt is annak kell aki megvárja hogy szarrá kopjon a hatszögtengely,ami aztán koptatja a balansztengelyt aki időben cseréli annak sosem lesz vele gondja.Mennyi a munkadíj?Nem tudom,egy olajcsere alkalmával megejthető a dolog,én magamnak csináltam.
ez a nyugati világszemlélet, egy fillérért az anyjukat is megbasznák miközben a saját szarukat eszegetik
mert csak így lehet minél több hasznot bezsebelni, és az senkit sem érdekel mi lesz 10 vagy 20 év múlva, csak a jelenlegi egyenleg legyen puluszban, és a múlt évhez képest legyen több, ekkor mindenki boldog
pl az egész részvény piac bedőlne ha nem így lenne, hátradőlne a tőkés pajtás és azt mondja: ennyi elég csak ezt a szintet tartom, na ekkor lenne a világ vége a pajti számára....
Valóban úgy hihették, hogy a globalizálásnak állandóan a nyertesei lesznek és a lenézett kelet mindig csicskamódban lesz, a japánok feltörésekor még megállhattak volna, de épp ezután lódultak inkább neki és ugyan pár éve trump elkezdett kína ellen dolgozni, de lehet, hogy már későn, a gazdasági hasznot megértem, de a politikait nem, a polikusok nyilván látták ezt, de valamiért engedték nyilván valamiért cserébe.
Mert az ilyen előírások csak a service manualokban van amit egy normál felhasználó nem nagyon lát, de amíg egy kuplungcsere intervallumot még normálisnak mondok, de pl. a merci kamionokban egy időben a vez és főtengelycsere is előírás volt 900000 km körül mert tényleg 1 millánál eltörtek ami ha megteszik gazdasági totálkár tud lenni.
Mennyi a munkadíj? Na meg nem csak a tengelyt hanem a balansztengelyt is cserélni kéne mert az is elkopik belül, van aki itthon átalakítja 8-asra a balansztengely belsejét és gyártanak hozzá tengelyt állítólag akkor lesz örök, de nem 2 ft, elég gagyi megoldás, most, hogy öcsém vett egy 4éves audi A4-et 2.0-s motorral ezért néztem csak, hogy milyen hibái lehetnek mondjuk állítólag ennél ez már nem, de nagy eséllyel mégis na meg a dsg7-es váltó bár lehet, hogy már az is a javított kiadás van benne, de azért elég gáz, hogy ilyen könnyen kiküszöbölhető hibákat építenek be elég drága autókba.
Van rá esély. Elég sok EU gyártó kivitte a gyártást mert sokkal olcsóbb neki úgy. Aztán a kínai gyártók letelepednek EU-n belül, ne adj isten megveszik a csődbe jutott EU márkákat (khm Volvo) akkor aztán bőldi eret is vág magán, mert nem tudja eldönteni mit vegyen 😆
Én amúgy hajlamos vagyok a lokális gazdaságot támogatni, de ha a lokális gazdaság idióta és madárnak néz, akkor kapja be, nem fogok erőlködni, hogy náluk költsem el a pénzemet.
A németek sokkal fejlettebb technikával dolgoznak, így bravúrosan megoldották hogy kelljen cserélni 🤣
Egyik eddigi autómban sem tudtam hol van az olajpumpa, és hogy néz ki.
Az öreg hondámban már láttam, mert blokk szétszedésnél az az első amit le kell venni, de maga a szivattyú örök élet.
Egy rendes cikloid fogaskerék szivattyú ami mindig olajban fut nem is értem hogy tudna elromlani, vagy elhasználódni. Két darab alkatrésze van, se szelepek, semmi.
mert csak így lehet minél több hasznot bezsebelni, és az senkit sem érdekel mi lesz 10 vagy 20 év múlva, csak a jelenlegi egyenleg legyen puluszban, és a múlt évhez képest legyen több, ekkor mindenki boldog
pl az egész részvény piac bedőlne ha nem így lenne, hátradőlne a tőkés pajtás és azt mondja: ennyi elég csak ezt a szintet tartom, na ekkor lenne a világ vége a pajti számára....
Az egyik 18, a másik 28.
Én amúgy hajlamos vagyok a lokális gazdaságot támogatni, de ha a lokális gazdaság idióta és madárnak néz, akkor kapja be, nem fogok erőlködni, hogy náluk költsem el a pénzemet.
Egyik eddigi autómban sem tudtam hol van az olajpumpa, és hogy néz ki.
Az öreg hondámban már láttam, mert blokk szétszedésnél az az első amit le kell venni, de maga a szivattyú örök élet.
Egy rendes cikloid fogaskerék szivattyú ami mindig olajban fut nem is értem hogy tudna elromlani, vagy elhasználódni. Két darab alkatrésze van, se szelepek, semmi.