Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előírták a manualban a cserét? Ha igen akkor mulasztás ha nem akkor típushiba.
Kénytelen vagyok mert a garit nem akarom elveszteni. A múltkor 4 órát akartak felszámolni egy bal féltengely gumiharang cserére és két első fékbetét cserére 😅 Kérdeztem,hogy azt kötelező vagyok e velük csináltatni szerencsére azt nem. Így 20 ezer munkadíjból megúsztam máshol 😅 a több százezres lehúzós olajcseréjükkel viszont nem tudok mit kezdeni(kezeit széttáró) Azt a békát le kell nyelnem(fejét fogó)

Na inkább itt legyetek nagy okoksok.(puszit küldő) A 80 ezres szervíznél felszámoltak valami 1 liter folyadékra 43844 Ft-ot. Valami Eolys powerflex nevű folyadék. természetesen a neten ezt 23 ezerért megtaláltam ingyen postával(gondolkodós) De nem is ez a kérdés. Hanem az, hogy ez a folyadék ez mire jó? Mert ahogy nézegettem a jutubot én úgy láttam, hogy ezt azokba az autókba rakják amelyik még nem adblús(kezeit széttáró) Van az autó alján valami tartály aztán abba pumpálják bele időközönként amikor ez elfogy(gondolkodós) De szerintem ezzel átbasztak mint szart a palánkon szerintem ilyen adblús autóba már nem való (gondolkodós) Azért jó lenne tudni a biztosan a tutit mert nemsoká viszem a 100 ezres szervízre aztán az orruk alá akarom dörgölni a számlát.
Ki mit tud erről a powerfelex faszomról? Ez kell az én autómba vagy csak simán hozzácsapták a számlához, hogy úgy is jó van az(gondolkodós)
Persze,mert olyan hülye vagy hogy oda viszed,az már a te hibád.hogy 100ezret fizetsz egy fél órás munkáért.
Nem,nem 300nál kell lecserélni.És hogy lehetne típushiba ha akkor következik be hogy ha elmúlasztassz valamit?Ha azt cseréled vezérléssel együtt,akkor a büdös életbe nem lesz vele gond.Ennyi erővel ha elmulasztod a vezérlés cserét és elszakad a szíj,akkor az is típushiba?Egyébként a gyár 100ezret ír.
igen sok(dollárjeles) nálunk 25400+áfa. 3 óra bruttó munkadíj 97 ezer forint. Azért, hogy kicseréljen egy olyan alkatrészt amit eleve 3* os áron számol fel, mintha megrendelnéd netről és egy olyan alkatrészt kell kicserélni benne amit egy normális és normálisan összerakott autóban sosem kell cserélni mert nincs.(kezeit széttáró)
ha nem vágtad volna szét szikével akkor elketyegett volna 400 ezret ezzel a csővel is 😅
Nekem egyszer tört szét az üzemanyag cső székesfehérváron kikeményedett már a 10-en pár évtől.(kezeit széttáró) Folyt a a gázolaj bőszen a motortérben amikor indítóztam. 300 méterre volt egy barkácsbolt vettem szikét csavarhúzót meg egy 8-as kulcsot elmagyarázták merre van a legközelebbi autósbolt na az sem volt messze vettem egy darab üzemanyagcsövet és pár perc múlva már indultam is(meghajlós) Olyan, hogy résolaj cső nekem nem adta meg magát sosem(gondolkodós) Ellenben azzal a fekete kézi pumpa baszással sok bajom volt. (kezeit széttáró) Hosszú évek allatt egyszer az is kilyukadt.(kezeit széttáró) Aztán ránézésre mindig ugyan olyanokat vettem de ezek valamiért fél év alatt kirepedtek és cserélni kellett. Hozzáteszem ezek az események kizárólag a retyó maszteron fordultak elő a tojotáknál sose 😅
Hát a fos autókban lehet(kezeit széttáró) Valószínű már mind az. Nekem volt 4 tojota hajeszom a legelső egy lefutott mentőautó volt 2 ezres benzines 550 ezernél vettem meg fillérekért. Az 5-ik sebesség fogaskerekét kellett kicserélni mert valamiért azt lerúgták róla az húzós volt akkortájt. Nálam még elfutott 2 száz ezret mire eladtam a nigériaiaknak. Filléres gyújtókábeleken meg kézifékkötélen nem volt utána rajta cserbere 750-nél. Aztán jött a sima szívó az is 500 ezer felett volt szillentek, lengéscsillapítók, izzítógyertyák cseréje volt a legnagyobb tétel(kezeit széttáró) A turbódízeleknél is hasonló volt a helyzet. Motorhoz egyiknél sem kellett nyúlni(kezeit széttáró) Forint-filléres apró hibák voltak csak.(kezeit széttáró) Az utolsó hájcsi volt a legkevesebbet futott(kezeit széttáró) 90 ezernél vettem meg 360 ezernél adtam el. Motorhoz váltóhoz nem kellett nyúlni. Igazából semmi nem romlott el rajta a denso üzemanyag ellátó rendszer sem. A masteron a boschal voltak némi gondok ott 4 felújított dugványozó rendbe tette a dolgokat az akkor már 700 ezret futott autón az meg tnt-től lett megvéve(kezeit széttáró) A "legendásan" drága tojota alkatrészekről meg az a véleményem, hogy 2 csere periódus lett nálam a vezérlésre az utolsó hájszin 36 ezer forint volt egy komplett vezérműszett görgőstől szíjastól 😅 15-ért betették nekem 50-ből meg volt a vezérlés ekkor egy szaros franciánál ahol még a vízpumpát is cserélni kellett 100 alatt nem úsztak meg egy ilyen játékot 😅 A magasan pozicionált bmw-ket meg hagyjuk is ott 400-nál kezdődött egy ilyen művelet volt aki vett inkább komplett blokkot 300-ért így egy árban meg volt a csere + maradt egy tartalék blokkja alkatrésznek(fetrengős)
az astrába szerintem még nem építettek be kínai cuccot
meg is látszik rajta, mindjárt 30 éves és még mindig fasza
nyílván (kezeit széttáró) Az európai vezetők is aprópénzért eladták európát(kezeit széttáró) Volt akit néhány táska pénzért meg lehetett venni volt aki csak többel érte be de olyan is volt aki játékpénzekért árulta el a hazáját(kezeit széttáró)
szerintem hiányosak lennének az autók. 😅 Már nem emléxem pontosan de mintha 2 éve valamiért takarítottam a belsejét az enyémnek és találtam made in kína feliratokat a "tojotába" is. Volt szerb felirat is lengyel is az izzok pl. magyarok voltak na abból az egyik ki is égett 😅
De hát nálad nem számít a pénz(gondolkodós) Hisz nem te keresed meg(kezeit széttáró)
Miért nem bömbit vetetsz az asszonnyal? Tényleg egy gagyi kiforratlan alsópolcos kínai szarral égeted magad?
Mi van a magasan pozicionáltsággal? Az smafu? Most ez lesz a ti szintetek? Nagyon lentebb adtok(gondolkodós) zuhantok a mélybe mint az európai gazdaság 😅
Ami egy típusnál rendszeresen előforduló hiba azt típushibának hívják és jó esetben mint az általam említett merciknél legalább a manualban benne van, hogy mikor kell cserélni, de a vw a hatszögtengelyről egy szót nem írt soha sehol csak tapasztalati úton megy szájról szájra amit írsz, hogy 300000-nél lecserélik akkor jó, de pl. a renault 1.2-es benzines motorjára már pertársaságot is alapítottak mert a gyár 2012 óta nem ismeri el a kokszosodás hibát ahogy a psa 1.2-es motorjának meg a szétfoszló vezérműszíját sem csak annyi lett belőle, hogy korábbi cserét írtak elő, de tapasztalatok alapján az is sok és eltömíti az olajjáratokat és még számolatlan ilyen típushiba van minden márkánál.
Netről okoskodok: http://youtu.be/Q4JgBZmxuNE?si=tr8YX3n6zz3msj7o
Nem vérzett ki csak már nem nyugatiak hanem ázsiai a többségük és épp ettől főhet az eddigi családok feje ezért próbálják őket gyengíteni, pont megérdemlik a bukásukat mert okoztak annyi szenvedést és kárt a saját fajuknak és joggal gúnyolódhatnánk és örömködhetnénk ennek ha nem lennénk mi is a vesztesei.
Rosszul látod,fos.
Te így látod én meg másképp,emiatt biztos nem fogok eret vágni.
Ebben mi a tíushiba?A normálisan karbantartott autónál ez nem okoz semmi problémát.Az elhanyagolt autóknál hajlamos átfordúlni valahol 400felett.De akkor az a gyári tengely.
Láttad már a valóságban is,vagy csak neten okosodsz?A tengely puhább anyagból van,így az fog inkább kopni,ha azt cseréli az ember,akkor az a balansztengely addigra kopna el mire az autóból már újrahasznosítva alátét készül,ezt az egész átalakítást azok találták ki akiknek nem tetszik hogy mondjuk 1-2száz ezrenkét kicseréljék,de ez is a pd-nél volt parásabb,a cr-be már hosszabb van,annál még kevésbé jellemző a kopás.2-3órát felszámol?És ha annyi?200ezrenként ez sok?Egyébként nincs 20perc a csere.
ez régen jó volt de már sehol nem találtam
azért lett egy random cső vásárolva mert ami rajta volt az is eresztett itt-ott
Hahó!
Régen sokat szoptam résolajcsövekkel,sokalltam a drágát.
CSAK a Gates által gyártott és feliratozott a stabil.Az viszont 10+ év.
Ja......Semperitet se vegyél!!
amúgy ha már itt van ez a sok dízeles akkor valaki linkeljen rendes résolajcsövet amiben benne van legalább 10 év működési idő
ezt a szart tavasszal cseréltem ki, aztán mentem vele 300km távot és már megette a gázolaj mert elrepedt
utálom a gázolaj szagot és tocsog minden a motortérben, én meg majd beokádok tőle
de "nyugatról" indult így nyugati szemlélet lett a kapitalizmus
amúgy a szocik már ezelőtt 50 éve megjósolták hogy haldokolni fog, csak lassan vérzett ki 😂 most azért már vannak jelek hogy hamarosan gond lesz
amúgy nem tudom mire gondoltak, a japánok már egyszer megcsinálták ezt a mindent is ellopunk/lemásolunk és telibe szopatták a nyugati világot, csak azért nem haltak bele az itteniek mert japánia elég kicsi és az ipara is kicsi(indiához,kínához stb képest)
Az, gagyi és ezt huszonéve csinálják ahogy a psa, renault meg szinte mindnek van ilyen ratyi, de nagyon nagy kárt okozó típushibája.
Így van.....addig amíg ő a cápa, de ahogy elkezdik kiszorítani bármilyen alapon az már gond neki hisz náluk nagyobb sznob nincs és raszista bármilyen is legyen.
Tehat higfos.