Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

😅
én akkor a 22-es csapdájába léptem(kezeit széttáró) vettem egy román autót az asszonynak amit kínában gyártottak 😅
De kéri laca is ugyanígy nézte be Ő vett egy amerikai autót amit szintén kínában gyártottak. 😅
Szerintem hamarosan te meg veszel egy passzátot amit meg már a kínaiak fognak gyártani 🤣
hát ezt garanciális szervíznél eddig egy típusnál sem olvastam, hogy az olajpumpa alkatrészeit cserélgetni kellene(gondolkodós)
Mert biztos szarfos villanyautó volt amik kigyulladnak 😆
Most divat a mediterrán diéta, ami kb. arról szól amit írtál 😆
azért ezt meghallgatnánk 😅
Igen, mert megfizetik az EU-s tervezőket.
10-15 év múlva mamlaszt már valószínűleg nem fogja érdekelni(kezeit széttáró) kb.20 év múlva már engem sem fog érdekelni semmi 😅
az az opel tényleg szar, enyémben még a gyári lengőkar van 200ezer itthoni km felett, igaz a 2 alsó talpast már cseréltük most kezdett valami kopogni, a traktornyomos csatorna parton hallom hogy valami nem az igazi, nekem a sok földes/murvás út eléggé odabasz, mert nem szeretek lassan menni mert bejön a por lassú haladáskor
az audi 400 után kezdett kopogni egyik c betű lógott meg az egyik alsó lengőkar, magyar vétel volt szóval csak itthon futott
jó van má na.(szemeit körbeforgató) nem kell magyarázni a bizonyítványt(kezeit széttáró) A német mínőség a precizitás a prémium márka a MAGAS POZICONÁLTSÁG ami megtestesít egy 3-as bmv-t(meghajlós) Ezt mind a kukába dobod egy lesajnált kínai szarért.(kezeit széttáró) Ebből te nem tudsz jó kijönni(ujjával nemet mutató) Számodra a bmw-n kívűl más márka nem is létezett az volt a best off. Bár szerintem csak azért ilyen autód van mert talán ennyi betűt tudsz egyszerre megjegyezni(gondolkodós) És, most a kínai a csúcs? Kínai dolgokat linkelgetsz? Magadat győzködöd vagy bennünket? Minden esetre nagy pálfordulás ez az életedben 😅 Kb. ahhoz tudnám hasonlítani mintha frílac egyszer csak elkezdene csülökpörköltet zabálni megelőzve egy fél szilva aperitiffal a kaja végén meg leöblíteni egy száraz vörössel vagy egy sörrel 😅
Mert,hogy most te kb. itt tartasz csak annyival rosszabban, hogy még meg is próbálod magyarázni 😂
ilyen nagy múltú gyárnál olyan turbók készülnek vagy 10 éve hogy ellenőrizni sem tudják hogy lesz-e öntési hiba a házban vagy sem
ez mind a költség minimalizálás miatt van, kitalálnak valamit a fejesek a nagyon okos indiai mérnökök meg elkészítik a terveket
egyetlen hiba van a folyamatban hogy fingja nincs egyiknek sem hogy ténylegesen hogy működnek a motorok, egyik se berhelt se simsont se zsigulit(helyettesítendő az adott ország hasonló szarkupacaival) fiatal korában, szóval mind csak papíron látott/szerelt bármit is
Az első generáció még Japánban gyártódott, bár ez nem ad semmi előnyt 😆 aztán azt hiszem angliában volt az európai üzemük.
Dízel Passátot is megveszik, pedig az is elavult 😁 de azért ugye vannak olyan autók amit meg lehet venni, meg olyan amit érdemes kerülni, mert aknamező.
Ilyen vezeto nagymultu gyarnal ott se kellett volna lennie a hatszogtengelynek.Mar az is szemetseg hogy beleraktak.
Az uthalozatrol annyi hogy a szaropelen egyszer csereltem lengokart 170e magyar km utan.
Te nem osztasz meg szorzol ebben.A 3-5 milliard feletti letszamu keleti nep a döntő.
Amugymeg ha az eu autoipar csak a dögvész temető szintu jarmuvet allit elo nem nehez kinait venni.
Sokkal kisebb megszoritasok,kevesebb kotelezo jarmuvezetesi segedlet kornyezetvedelmi faszsag van azokon a piacokon.Es a meretgazdasagossag is kina fele dont.
Jelenleg amiben vezethet meg az eu ipar az hogy a kinai izlesvilag meg nem teljesen kompatibilis az europaival mondjuk belterben.
De mar ez is kozelit,regen meg igen fura hoki formaik voltak kivulrol,most mar rendben van az is.
Nem csak az eu autógyártás a hibás,hanem aki európai létére hátat fordít neki és a kínait veszi,ami miatt boritékolható hogy a fejünkre nőnek,aztán mikor már nem lesz más csak kínai,onnantól majd jön a sok szemét mert már nem lesz választás.Én maradok az európainál amíg van,és nem fogok kínait venni mert olcsóbb.
A kovetkezo tiz evben a jot fogja.Minden uj piacra jelentkezo a legjobb arcat mutatja mert kulonben nem tud versenyben lenni a bent levovel.
A kovetkezo tiz ev meg hol erdekel engem?
De kb fullmindegy,ha igy folytatja az EU ahogy most az europai autogyartas kb a lambo-amg-adton martin-ferrari fele jelkepes luxuscikke fog valni.Es az amerikai-kinai izmozas terepe lesz.Amerikaban kb a tesla el majd,ez fog dominalni az egesz nyudatatlanti tersegben.
Europa meg egy skanzen-nyaralovallalkozas lesz.
nem feltétlen megbízhatatlanság
jó eséllyel a szerviz intervallumok be nem tartása, tuti van egy csomó dolog aminek a cseréje elő van írva x kilométerenként csak szarik rá mindenki mert a "régieken nem kellett"
hozzájön még a világbajnok szar úthálózatunk, meg az ócska fos üzemanyag mellé a sok hamis olaj és persze hogy szar az új kocsi
és aki egy új kocsit vesz és nem az alváz és üreg védelemmel kezd az hülye, meg is érdemli hogy kirohad alóla 6-8 évesen
mindemellett a régebbiek persze hogy tartósabbak voltak mert ott még nem az volt a cél hogy minél olcsóbban csináljunk valamit
Igen,de kína azt és olyat gyárt amilyet a megrendelő kér,viszont hogy a kínai megrendelő mit rendel a kínaitól az európainak,na az a nagy kérdés.
Tudod ez is csak az ostobák problémája.Az olajpumpa hatszögtengelyét,cserélni kéne,ezt a gyár is előírja,pont mint a vezérlés cserét,csak hát nem szokták,aztán mikor 300nál átfordul akkor meg megy a siránkozás hogy milyen szar,Pedig csak egy 5ezer forintos alkatrész.
Akkor elsőként tisztázzuk hogy kinek mi a megbízhatóság!Nekem az hogy nyugodtan el merjek vele indulni anélkül hogy azon agyaljak hogy lerohadok-e vele 200km múlva.A minőség számomra az hogy ha több éves autóba beülök ne kopogó zörgő kopott foszló belsővel találkozzak pl.De ettől függetlenül még mindig lehet megbízható,mert attól még meg bízhatok benne mert lóg a tetőkárpit,viszont lehet minőségi mint egy rover ha egyszer folyton lerohad és meghibásodik.Szóval a minőség és megbízhatóság két halmaza csak metszi egymást.
A nyugati regi gyarak az utobbi tiz evben annyi megbizhatosagi hibat mutatott be a 120 eve tradicionalis sajat technologiajaban a floccvágen olajpumpameghajto tengelyetol a bmw muanyag szivosoran at a mazda es a sprinter extrem rohadasaig hogy a villanytechben szamonkerni a kinait ugy hogy a nem fodaraboknal is a kinai ipar szallitja a karpitsoveten at a futomualkatreszekig kapcsolokig mindent a nagy gyaraknak.
Na ez vicces.
Megbízhatóság = minőség... kb.
Most nezem open box az allapot.Meggondolando.🤔hetfoig törpölök.
Már közvetlen előtte se volt az, a még japó motoros 1.5-ös almera is fostartály volt már, a vezlánchibától elkezdve az olajzabálásig minden volt ráadásul nekem 1 kigyulladt, de az nem volt szép történet. 😒