Különben ha már győrből elmerészkedtél idáig, mehettél volna locsmányba, a sonnenthermébe. Az azért kicsit jobb... de majd legközelebb. Persze drágább is valamivel...
de nem bosszankodsz azon hogy még 3 csavart be kellett volna tekerni de neked el kell menni a tötőhöz, ott el kell töltened egy kis időt mire beteszed a töltőbe majd az új akkut a gépbe
plusz
ha nem lennél sóher geci lenne rendes cuccod amit nem kellene munka közben töltögetni...... szóval az igényekhez vennéd az eszközt
nem fogják úgy sem megérteni
ha évente 200 napot jobb a villanyos mint a dízel és 5 napot problémásabb a villany mint a dízel akkor az egész világ összedől...... nekik ez megoldhatatlan feladat
az ilyen iq light emberek miatt van az a sok idióta szabály amiben élünk, mert ezekeket csak kényszeríteni lehet dolgokra, mert a józan észnek nincsenek birtokában hogy felfogják a lényeget
amúgy a villanyos elterjedését egy dologgal lehetne elősegíteni, megkövetelni a benzines/dízel kocsiktól azt a károsanyag kibocsájtási szintet amivel kijöttek a gyárból
5 éven túli kocsiknál 100-ból szerintem max 5 kapna műszakit
egyből nem lenne nagy arcuk a dízel szarkupac tulajoknak amikor egy teljes motorfelújítás és egy teljes üzemanyagellátó rendszer felújítás árát ki kell venni a zsebből
Én meg ugy, hogy üres időben töltöm, és mikor dolgozni kell vele, fullon van, és tudom kábé mennyit tudok vele dolgozni. Így nem fog lemerülni munka közben.
En az akkus csavarhuzot is ugy hasznalom hogy ha lemerul rabaszom a toltore.
Kocsival is az az elvaras hogy megyek mig szol hogy kene menni kutra,pedig nem megy sokat egyszerre.
Ne az autóhoz alkalmazkodj hanem a helyzethez...
Egyébként most is alkalmazkodol... egy zajos büdös dízelben utazol, ami ráadásul sokba is kerül.
Látod, ki milyen kompromisszumot választ magának...
Azért menjek közelebb mert a fos autóm nem bír messzebb menni????Van autóm,de béreljek egy másikat ha messzebb akarok menni?????Optimalizáljam úgy az utat?????Tehát az autóhoz igazítsam az utazásom????A sok kérdőjel szándékos.Az összes opciód arról szól hogy én alkalmazkodjak az autó miatt.Ez itt a baj,mert most nem kell.
Pedig több megoldás is van: közelebbi helyre kell menni, vagy repülővel, vagy berelsz arra az időre egy egyterűt, ha minden áron szopatni akarod magad 😃
Vagy a legegyszerűbb: optimalizálod úgy az utat, hogy meg tudj állni egy-egy órára tölteni.
Akkor válaszolok: mert az is egy verseny az egybites 1000 kilométeres fogyasztó kegyeiért. Azoknak is el kell adni... bár egy évben kétszer se mennek 1000 kilométert, de azért mégis... mondom egybítesek 😁
Személyautóra van elég. Csak a magadfajta vinnyog hogy nincs elég meg kevés a hatótáv, aki soha nem próbálta.
Kamion töltőre meg nincs még igény, de nyugatabbra azért már ebből is több van mint hidrogénkútból.
én pont nyíregyről indultam olaszországba a mislejntől 😅 Ezért tudom, hogy a valós 500-600 km-er elég lenne egy kamionnak hisz napi 9 max 10 órában a forgalom miatt sem nagyon tud többet menni még akkor se ha nincsenek közben felrakók-lerakók. (kezeit széttáró) Ahol meg vannak ott meg még az is gondot okoz, hogy nem csak a vezetési idő fogy hanem a munkaidő is aminek a lejártával ugyan olyan borsosan bírságolnak, mint ha a vezetési időt léptél volna túl. Töltő állomást meg akár minden fa tövébe ki lehet építeni minden akarat kérdése.(kezeit széttáró) Nálunk már csak az a kérdés, hogy 2 év múlva a mészáros és mészáros cégcsoport fogja e nyerni a sztendert vagy a Tisza holding 😅
személyautósok nem vinnyognak. Nekik még rengeteg töltőjük van szabadon egy benzineshez képest. Évente kb. 5* töltünk otthonon kívül még nem kellett töltésre várni mondjuk egyszer majdnem 😅
plusz
ha nem lennél sóher geci lenne rendes cuccod amit nem kellene munka közben töltögetni...... szóval az igényekhez vennéd az eszközt
ha évente 200 napot jobb a villanyos mint a dízel és 5 napot problémásabb a villany mint a dízel akkor az egész világ összedől...... nekik ez megoldhatatlan feladat
az ilyen iq light emberek miatt van az a sok idióta szabály amiben élünk, mert ezekeket csak kényszeríteni lehet dolgokra, mert a józan észnek nincsenek birtokában hogy felfogják a lényeget
amúgy a villanyos elterjedését egy dologgal lehetne elősegíteni, megkövetelni a benzines/dízel kocsiktól azt a károsanyag kibocsájtási szintet amivel kijöttek a gyárból
5 éven túli kocsiknál 100-ból szerintem max 5 kapna műszakit
egyből nem lenne nagy arcuk a dízel szarkupac tulajoknak amikor egy teljes motorfelújítás és egy teljes üzemanyagellátó rendszer felújítás árát ki kell venni a zsebből
Kocsival is az az elvaras hogy megyek mig szol hogy kene menni kutra,pedig nem megy sokat egyszerre.
Egyébként most is alkalmazkodol... egy zajos büdös dízelben utazol, ami ráadásul sokba is kerül.
Látod, ki milyen kompromisszumot választ magának...
Vagy a legegyszerűbb: optimalizálod úgy az utat, hogy meg tudj állni egy-egy órára tölteni.
Kamion töltőre meg nincs még igény, de nyugatabbra azért már ebből is több van mint hidrogénkútból.
Egyik kolléga mondja a másiknak hogy "Vén buzi!" mire a másik, "nem is vagyok öreg" 🤣