Ugyan,az élet nem csak ennyiből áll,de mint írtam,te már ezt lekésted,így azt sem tudod hogy mi az amit lekéstél.De hát jól is van ez így,így nem szenvedsz.
Érdekes megközelítés,de kérdeznék valamit,ha csak én és a magamfajták szajkózzuk az 1000km-t,akkor mégis miért van az hogy még a mai napig ekkora hatótávra kalkulálják az autókat,miért van az hogy az elektromos autó gyártók megfeszűlnek hogy akár csak 50km-rel is képes legyen többet megtenni az autó?Ha úgy lenne ahogy te mondod akkor megelégednének azzal ami most van,azzal a reális 3-400km-rel.
Itt azt írják, hogy megtorpant, visszaesett az elektromos autók piaca, ugyanis az autók nem tudják azokat az elvárásokat teljesíteni, ami a vásárlói oldalról jelentkeznek, gyors (20 perc alatt) töltés, 350+ mérföld, azaz 563 km minimum. A vásárlások nem az elvárások szerinti alakulása miatt a gyártók is visszafogták magukat.
Az usában a töltők legalább negyede nem használható különféle problémák miatt, hálózat, kijelzők, stb. Az elektromos járgáényok a támogatásokkal együtt is sokkal drágábbak, mint a szóba jöhető hasonló, hagyományos autók. Az elektromos autókkal már rendelkezők harmadának nincs otthoni töltési lehetősége. Aztán rossz az autók pozicionálása, az egyik fél a hagyományos helyett gondolja az elektromost, a másik csupán csak kiegészítő járműként, ezért alapvető eltérés is okozza a kereslet mérséklődését.
Igazabol nem olcsobb.1,7-1,8 a benzin,olaszban a kutas tankolos reszen 2 is,a rittersport is olyan 2,5 euro.A sparban se lattam azt a nagy olcsosagot a reggelinel,igaz nrm szamolgattam.
Egy irorszagi vevonek megerte a sarkot atrangatni europan mert ott olyan draga.De amikor volt idom par eve neztem a lutz xxx ulogarniturait ahol semmivel sem különb sarkok 20-30% al siman dragabbak voltak.
De lehet a learazott
Jó azért ilyeneken ne kötekedjünk. Ezt amikor megújulókkal termelik a hidrogént azt nevezhetjük zöldnek. Független attól hogy milyen hülyén használják aztán fel.
Nem lesz zöldebb, de ahol eleve hidrogén kell, mint pl. a műtrágya gyártásnál, ott cseszheted a zöld áramot amíg nem csinálsz belőle hidrogént.
Könnyen mert a nap/szél amikor termel túltermel amivel nem tudnak mit kezdeni ezért többfélén agyaltak már mint a vízátemelőfélén vagy ez (nagyon kiművelődtem és még mindig fingom nincs mit írok, de a lényeg, hogy majdnem olyan okosnak látszom tőle mint ini 😁), eddig az elektrolízises eljárás túl drága volt az áram miatt ezért földgázból állították elő a hidrogént viszont most, hogy nem még ingyen hanem a fölösleg lekötése miatt már olcsón lehet a víbűl is kivonni a hidrogént......hát ettől zöld ahogy mondják. 😁
Valamit félreértettél, vagy ők beszélnek hülyeséget...ha a nappal széllel csinálnak villanyt és úgy hidrogént, akkor az mitől lesz zöld hidrogén?
Hogy lesz zöldebb mintha az energiát eleve elhasználnák?
Szeptemberben várható a következő teszt repülés.
A legutolsónál leszállt az óceánra a gyorsító fokozat és az űrhajó rész is.....többé kevésbé 😆 mert azért eléggé megpörkölődött a visszatérésnél, leszakadt az egyik vezérsík, lehullottak a hővédő csempék, felrobbant az egyik hajtómű, de akkor is leszállt.
Jegyet azért még nem vennék rá, de szerintem előbb fog embereket szállítani, minthogy Zoli Teslát vegyen 😁
Inkább az energia szektor lesz az, nem csak az elektromos áram. De igen, elég nagy rész. Ezért kell növelni a megújulók arányát.
Az ilyen hidrogénes tárolónak még kb. lesz is értelme, de nagyobb arányban elég csak gyártani a zöldhidrogént. Az ipar közvetlenül is el tudja használni.
Itt azt írják, hogy megtorpant, visszaesett az elektromos autók piaca, ugyanis az autók nem tudják azokat az elvárásokat teljesíteni, ami a vásárlói oldalról jelentkeznek, gyors (20 perc alatt) töltés, 350+ mérföld, azaz 563 km minimum. A vásárlások nem az elvárások szerinti alakulása miatt a gyártók is visszafogták magukat.
Az usában a töltők legalább negyede nem használható különféle problémák miatt, hálózat, kijelzők, stb. Az elektromos járgáényok a támogatásokkal együtt is sokkal drágábbak, mint a szóba jöhető hasonló, hagyományos autók. Az elektromos autókkal már rendelkezők harmadának nincs otthoni töltési lehetősége. Aztán rossz az autók pozicionálása, az egyik fél a hagyományos helyett gondolja az elektromost, a másik csupán csak kiegészítő járműként, ezért alapvető eltérés is okozza a kereslet mérséklődését.
Egy irorszagi vevonek megerte a sarkot atrangatni europan mert ott olyan draga.De amikor volt idom par eve neztem a lutz xxx ulogarniturait ahol semmivel sem különb sarkok 20-30% al siman dragabbak voltak.
De lehet a learazott
a megújuló energia nagyjából kimerül a fatüzeléssel
a többi jó eséllyel egy kevésbé szennyező kategóriába esik
Nem lesz zöldebb, de ahol eleve hidrogén kell, mint pl. a műtrágya gyártásnál, ott cseszheted a zöld áramot amíg nem csinálsz belőle hidrogént.
Bükfürdő nekem nem jött be, valahogy nincs nagy feelingje
Hogy lesz zöldebb mintha az energiát eleve elhasználnák?
A legutolsónál leszállt az óceánra a gyorsító fokozat és az űrhajó rész is.....többé kevésbé 😆 mert azért eléggé megpörkölődött a visszatérésnél, leszakadt az egyik vezérsík, lehullottak a hővédő csempék, felrobbant az egyik hajtómű, de akkor is leszállt.
Jegyet azért még nem vennék rá, de szerintem előbb fog embereket szállítani, minthogy Zoli Teslát vegyen 😁
http://youtu.be/j2BdNDTlWbo
Az ilyen hidrogénes tárolónak még kb. lesz is értelme, de nagyobb arányban elég csak gyártani a zöldhidrogént. Az ipar közvetlenül is el tudja használni.