Te allitasz valamit, nem fudod alatamasztani, raadasul olyant, hogy a sulykorlatozasnal az auto akkujat nem kell szamitasba venni, ez mar a nem hiszem kategoria.
De megis, ha alatamasztod, ha nem, akkor csak azt ed el, hogy aki csak olvas, ott megint leszerepelsz a szerintem hulyeseggel. Nehogy azt hidd, hogy csak en vagyok szkeptikus az allitasaiddal.
Tehat en azt mondom, hogy nem hiheto, hogy a jarmuvek sulykorlatjanal nem kell figyelembe venni az akkuk sulyat.
Csak megjegyzem, hogy pont ezzel hiteltelenited el azt a hulye faszok altal jegyzett weboldlat, amit unos-untalan linkelsz, azt a villanyautost.
Kamionok abból a szempontból előrébb járnak, hogy ott van útdíj bármerre megy. Szóval ott már megoldott ez a probléma.
Személyautóknál is kb. ez várható.
Azért lássuk be. Freelac elég jól csinálja, hogy megint sikerült téged felbaszni a fórum, leginkább bármibe beleszaró emberét 🤣
Hagyd már ezt a hülyét a picsába.
Bármit képzel a kutya ugat, a karaván halad.
Ha a szavamnak nem hiszel, akkor miért hinnél annak bármit mondok? Nyilván akkor is hazudni fogok. Szóval ha valós infót akarsz kénytelen leszel saját magad rákeresni a googlen és nem engem csicskáztatni.
Végigolvastam, maradok a hidrogénnél. 😆 Amúgy ha a szerb lelőhelyet sikerülne eu-s országnak megvenni és bányászni is akkor nagy eséllyel újra a villany felé fordulnának a kormányok és megint támogatnák.
Nem tanultál semmit abból amit eddig meséltem a hidrogénről? 🤦♂️
Semmi olyan nem lesz belőle soha mint amit te vársz. Akku már most jobb minden szempontból...kamionba is 😁
Na mindegy. Azért nyilván első fecske. Eleinte tuti nem a London-Isztambul vonalon használják, de főleg a kamionos infrastruktúra hiánya miatt, de ha megéri a cégeknek akkor az is ki fog épülni.
Itt a teszt: https://villanyautosok.hu/2024...
Hát,én csak azt látom hogy a penny raktár nálunk itt van Veszprémbe,aztán onnan széthordani a motyót,nem nagy távolság,körbehordja a megyét az belefér.
Te vagy az, aki nem kepes felf... Elfogadni, hogy a logikatlan, eletszerutlen otletek NEM mukodnek. Az, hogy en miben hiszek, mit gondolok logikusnak vagy eppen szuksegesnek, az többször talalkozik a valosaggal. Es az azt mutatja, amit irok. Rohodtul mindegy, hogy ez neked ez tetszik vagy sem, EZ VAN.
Ha felted a szaros eletedet, akkor ne az en kefirfogyasztasommal peldalozzal, hanem csokkentsd eloszor a tiedet mondjuk olyan beduin szintre, mert ahany ember el a foldon, lehet, a beduin fogyasztassal lehetne tervezni, hogy ne romoljon tovább a helyzet.
persze ez egy nagyon elvonatkoztatott dolog, de bíztam benne a korlátoltsága ellenére felfogja a lényeget, de tévedtem
és azt is tudom hogy ez a nagy akkus forradalom nem életképes, legalábbis így nem ahogy ezt valaki kitalálta
inkább a szemétbe és a következményeibe fogunk majd belefulladni
Ez egy jó megközelítés, csak egyet felejtettél ki, hogy az, aki ezen FELÜL még pluszban önpusztító életet él, az meg MÉG előbb felfordul.
De a véleményed pont passzol, amit kettővel lejjebb írtam, megint a probléma átruházása másra. A lényege, hogy a kipu füst miatti kora elhalálozás legyen az illető problémája, helyette nem kell sírni és megpróbálni az átruházott felelősség- és kötelező mártíromsággal terrorizálni a másikat.
Felfogod a lényegét?
Az azért nyilvánvalo hohy manapság a kipuffogo nem sok mindent tartalmaz, szemben a mi gyerekkorunkban kormot okádó meg fehéren füstölő autókkal. A villamos hajtó áramot is ő kell állitani meg az autókat is akkustól. Azok mondjuk nem nálad csapodnak le da akinek a környezetében az hatványozottan megsinyli. Azonkivül rengeteg uj szennyező anyag kerül előbaz életvitelünkből fakadóan , az autózás már a kisebbik rossz lesz. Azonkivül a maréknyi eu foglalkozik világmegváltással, a többiek szarnak bele. Persze ez nem azt jelenti hogy akkor nem kell foglalkozni vele, de ebben a halmazban az áruszállitás elég picike pont.
majd amikor a kedvenc unokád 7 évesen meghal tüdőrákban a sok belégszett kipufogó füst miatt akkor talán át fogod értékelni hogy inkább fizettél volna 20 forinttal többet a joghurtért mert villanyos kocsival drágább a szállítás.....
na ez egy ilyen tefajtád féle megközelítés, gondolom felfogod a lényegét
En boltost irtam, nem lid!is boltost.
Es elvekrol beszelek, mert sokszor eszrevettem, hogy a koltsegeket, felelosseget, megoldast a tarsadalmi erzekenysegre, jovoidore, kornyezetvedelemre, humanizmusra hivatkozva masra szretnek haritani.
Saját boltot hord csak a lidl, uhyhogy a boltosnak nem sok beszolása van, de napközbe nincs ideje éjszaka meg a központba állnak az autók többnyire, már amelyik nem.megy épp folyamatosan vagy pár kint alszik. De a lényeg, hogy nem kivitelezhető. Boltnál egyértelműen nem, telephelyen meg nem biztos hogy sok áll egy éjszakát.
Ráadásul a lidlnek nincs egy darab autója se, csak pótkocsija. Azt is bérli.
En pl. Boltoskent nagyon nem szretnem, nem is hagynam, hogy az ingatlanomon alljanak esetleg orakig, tankoljanak, ne adj Isten gyulladjanak ki. En szallitast rendelek es nem szocialis foglalkoztatot uzemeltetek.
Termeszetesen en nem vagyok egybites mint itt paran, ha valamit nem szeretnek, abbol nem kovtkezik, hogy akkor utalom, egyszeruen nem szeretnem.
Ha akarnak eltudnának, nálunk tankolnak is azt is meg tudják valahogy oldani. De az igaz hogy ennek az infrastrukturának a költségét a bolthálózatnak kéne magáravállalni
Ha a boltoknál kiépítenének töltőket a rakodás alatt mehetne és akkor igazából megoldódna csakhogy a kamionok nem a boltok tulajdona így nem tudnának elszámolni egymásközt illetve amíg nem jövedékis a járművekbe töltött áram addig akár megoldhatnák, de kérdés meddig hagyja az állam kiesni ezt az adót, addig amíg csak marginális játékszer a villany és az igazi a fosszilis addig elnézik, de ha nagyot változik a helyzet akkor azzal valamit kezdenek majd.
De megis, ha alatamasztod, ha nem, akkor csak azt ed el, hogy aki csak olvas, ott megint leszerepelsz a szerintem hulyeseggel. Nehogy azt hidd, hogy csak en vagyok szkeptikus az allitasaiddal.
Tehat en azt mondom, hogy nem hiheto, hogy a jarmuvek sulykorlatjanal nem kell figyelembe venni az akkuk sulyat.
Csak megjegyzem, hogy pont ezzel hiteltelenited el azt a hulye faszok altal jegyzett weboldlat, amit unos-untalan linkelsz, azt a villanyautost.
Személyautóknál is kb. ez várható.
Hagyd már ezt a hülyét a picsába.
Bármit képzel a kutya ugat, a karaván halad.
Semmi olyan nem lesz belőle soha mint amit te vársz. Akku már most jobb minden szempontból...kamionba is 😁
Na mindegy. Azért nyilván első fecske. Eleinte tuti nem a London-Isztambul vonalon használják, de főleg a kamionos infrastruktúra hiánya miatt, de ha megéri a cégeknek akkor az is ki fog épülni.
Itt a teszt:
https://villanyautosok.hu/2024...
Ha felted a szaros eletedet, akkor ne az en kefirfogyasztasommal peldalozzal, hanem csokkentsd eloszor a tiedet mondjuk olyan beduin szintre, mert ahany ember el a foldon, lehet, a beduin fogyasztassal lehetne tervezni, hogy ne romoljon tovább a helyzet.
és azt is tudom hogy ez a nagy akkus forradalom nem életképes, legalábbis így nem ahogy ezt valaki kitalálta
inkább a szemétbe és a következményeibe fogunk majd belefulladni
megunam a galambsakkot
De a véleményed pont passzol, amit kettővel lejjebb írtam, megint a probléma átruházása másra. A lényege, hogy a kipu füst miatti kora elhalálozás legyen az illető problémája, helyette nem kell sírni és megpróbálni az átruházott felelősség- és kötelező mártíromsággal terrorizálni a másikat.
Felfogod a lényegét?
na ez egy ilyen tefajtád féle megközelítés, gondolom felfogod a lényegét
Es elvekrol beszelek, mert sokszor eszrevettem, hogy a koltsegeket, felelosseget, megoldast a tarsadalmi erzekenysegre, jovoidore, kornyezetvedelemre, humanizmusra hivatkozva masra szretnek haritani.
Ráadásul a lidlnek nincs egy darab autója se, csak pótkocsija. Azt is bérli.
Termeszetesen en nem vagyok egybites mint itt paran, ha valamit nem szeretnek, abbol nem kovtkezik, hogy akkor utalom, egyszeruen nem szeretnem.