Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az idei mérlegem. És az otthoni áramra 70forintot írtam, pedig gyakorlatilag napelemről töltöm.
Egy dízel X5 bömbi is 2200 kg volt, amivel a menő szöszi anyuci oviba hordta a purdét... most a villany is ugyanennyi, és pont ugyanannyira baszottdrága... akkor most mi is van?
Ja, tényleg, a dízeles egy tőttéssel elment 800 km-t, a villany meg csak 400-at 😁
Rajta. Akkor vegyél Tojota mirait, ha ennyire hiszel benne. Van eladó még használtan is 😁
Én vettem Teslát, szóval most te jössz, tessék bizonyítani, nem a levegőbe beszélni!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/mirai

Mondjuk ezzel lehet jobban járnál.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/tesla/model_3/tesla_model_3_standard_range_plus_aut_serulesmentes_magyar_rendszamos-20896498#sid=8b4c1f5a-afaf-4e5e-9a92-fe80b4f7fbf4
Nyilván megint nem érted... a hatótávot csak te szajkózod (meg a tefajtád 😅) próbálnál egyszer nagyban gondolkozni.
Szint, az nem ez. Inkább az, hogy 80 éve piacot uraló tradicionális gyártók visszaszorultak olyanok miatt, akik 10-20 éve gyártanak autót - villannyal. És ők nehezen mozdulnak, ezáltal le is maradnak... ök nem azon gondolkoznak, elmegy-e 1000 km-t, mint a pumpedűze, hanem azon, mit vesznek a népek 5 éven belül. Ott meg már nem a belsőégésű a nyerő.
Hatótáv? azt leszarja mindenki, csak pánikkeltésre jó - könnyen megoldható probléma. A gyártók azért támadnak mindig EZZEL, mert mással nem tudnak: a villanyos frissebb, lágyab, jobb, mint a Coccolínó maci 😅 A hatásfokot, amivel a bevitt energiát mozgássá alakítja, nem is említem, 80% körül van a 30%-hoz képest, de erre úgyis azt mondod, nem érdekel (mert neked 1000 km bi-bi-bí) pedig te fizeted...
És onnan tudod hogy van megszorítás hogy használsz ilyet?
Én viszont tudom hogy nincs.
Jössz mindig ezzel a kávézással, de nem a töltés miatt kávézok, hanem a kávézás miatt töltök. És nyilván csak a villanyautóval kell ez szerinted, de azért a benzinkutaknál valahogy mégis a hagyományos autókkal van teli pedig hát nekik nem kell megállni, és amúgy is csak 3perc a töltése, akkor mi a faszt keresnek ott? Húzzanak a picsába üvegbe hugyozni és 1000km-ig meg se álljanak.

Amúgy nem muszáj Teslát venni ha nincs rá pénzed. Én sem veszek Bentlit 80millióért, pedig az benzines és olcsó.

13ért kapsz már használható BYD-t.
Egy Toyota meg 12-től indul. (Corolla, C-HR)
Hát én meg inkább fizetek csak hogy ne kelljen kényszer várakoznom.Ez mindig egy érdekes dolog,vesz egy autót 20milláért és azt számolgatja hogy mennyiért tankol,én pl sosem számolgatom,pont leszarom,ha kell tele rakom aztán kész.
Sehol nincs még a határa,ezt a nagy gyártók is elmondták,a 35-ös baromsággal nyírják ki a dolgot.De nem baj,kína viszi magához az okos mérnököket,majd ők gyártanak belsőégésű autókat,európa meg szereti újabban szopatni saját magát.
Szeretnék olyan fontos leni, hogy fél óra "baszakodás" ne férjen bele... ill. bocs: nem szeretnék 🤣
Egyébként villanyos haverom csak otthon tölt (ingyen persze) és messze nem tölt el vele annyi időt, mint te a kúton... hazaér, feldugja, reggel meg lehúzza. Persze ha hatótávon kívül megy, akkor várós - de elég jól ki van fizetve neki: nem 800 ezret tankol el évente, hanem 8-at 😁 belefér, hogy 5x egy évben, mikor messzebb megy, várjon.
Most akkor a kirajzás megint a sutba került?🤔
Ehhez képest a mazda most fejlesztett dizelmotort🤣
Beázik?
Ja. Ezen én is csodálkozom. Akartam venni LFP akkut apáméknak, mert most járt le a szaldó, aztán csak előjegyzést vesznek fel.
Vagy rájöttek hogy pakknak összeépítve nagyobb haszonnal tudják eladni. De nem gond. Hamar kimerül ez is akkor majd veszünk pakkot ha már azt is olcsón adják.
Ja es mondhatom azt a hidrogenesre amit te az akkusra hogy majd ha sokat gyartanak lemegy az ara,es lesz toltohalozat is.😆
Nekem egyik sem eri meg.
Es jelenleg jobban megy.Hullamzik.
De akkorse veszek semmi villamost,soher vagyok,majd ha leesnek hasznalt aszma arba.😃
Ezzel azt akarod mondani hogy a 30 millás Toyota Mirai sokkal jobban megéri amit egyetlen helyen tudod tölteni egész magyarországon?
Mert ugye ez volt a téma, nem az hogy szarul megy a bútorbolt és nem tudsz venni egy új Daciat sem.
O is benzinessel vagy dizellel jar, csak kell neki a hirnev, amit a villanyautosk.hu weboldaalon remel.
Valaki magyarázza mér el az ininek(engem nem lát)Nem azért jó az 1000km hatótáv mert naponta annyit kéne menni,hanem azért elsősorban mert 1000km megtételéig pont le lehet szarni a tankolást,és nincs fél óra baszakodás.
Ezen mondjuk nevettem.
Nem fogod fel azt hogy ha az ember kiizzad 15-20 milliot irritaljak a megszoritasok.
Teged nem erdekelnek mert a budos eletbe nem fogsz soha villanyautot venni,kibaszott jo pap lenne beloled.
Laci meg elvezi ha megszivatja magat vele mert villanytálib. 🤣
most olcsób az aku mint 3-4 éve volt
akkor ami 700 ezer volt most alig több mint 500, mindez úgy hogy a forintunk semmivel sem lett acélosabb az elmúlt években
amit furcsálok hogy nem nagyon van akku, pedig mindenhol azt olvasni hgy döglődik a villanyautós piac, 1-3 hónap várakozások vannak a cellákra
és még ekkora kereslet mellett is olcsóbb lett az akku, szóval ha még épül akkugyár akkor még olcsóbb lesz
egy hátránya van:
az emberek hülyék
annak is 1000 km hatótáv kell aki 3 évene megy többet mint 300km
én az összes 1000km hatótáv mantrázónak megfájdítanám az összes fogát minden napra amikor nem vezet le 1000km távot
Lofaszt,de te tudod.Kurvara nem erdekel mennyiert gyartjak,az igen hogy 15-16 millot nem er.
Ez a hidrogénre fokozottan igaz.
A különbség hogy akkut gyártani már nem drága csak drágán adják el. A hidrogén meg drága és az is marad a durván szarab hatékonyság és a sokkal komplexebb felépítés miatt.
Az agyad érte el a határait,nem a belsőégésű motorok.