Dehogynem,fogod a fejed hogy ilyen sozlsl lomot toltal ki a bótbol.
Nekem jelenleg a kinai vezeteket kell bekommandozni a helyere hogy menjen az android rajta.
Van ahol több a fogyasztói társadalom mégse a maréknyi eu normáival foglalkoznak. Valamelyest szükséges, de ez már a ló másik oldala. Több megy el a réven mint ami a vámon bejön. Agyonig szabályoznak beavatkoznal ami több tiz kilo suly plusz az anyaga gyártással előállitással hibajelenségekkel amit okoznak aztán majd a megsemmisités. Nem hiszem hogy az autó annyival kevesebbet szennyezne mint amibe ezek kerülnek, bekerülnek.
Nekem is bejönnek , hiába tiltották ki őket ! Nálunk megszünt , RC51 Józsi meg küldte a képet az új munkahelyéről ahol ilyen gusztustalan vasakat árulnak a mai napig ! 🤨
Hát ez ilyen, egy pest oda uton volt hogy meg kellett állni tankolni a lukoil kuton
pedig telivel indultam el😆
Hiába, a sebesség oltárán áldozni kell az üzemanyag égetésével 😄
Nekem bejönnek ezek klaszikus nagyvasak. Kár hohy az eu norma megölte őket. Mondjuk csak az euban mert máshol ennyire nem kéthengeres párti a világ.
Amit sajnálok hogy egyakulátlan példányt nem tartottam meg az az XX meg egy CB 1300 lenne még ami sose volt de a garázsba lenne még annyi hely hogy elférjen.....bordó fehér.,....
Ez viszont tűpontosan így van ! Ez a motor 250-től is pofátlanul gyorsul ! És a hab a tortán mikor 5.-ben melbevágnak mikor leszabályoz ! 300km/h-nál ! 😉
És kijafaxom megy 250-el egyenesen, pipifaszon kívül? 🤣 (bár már ő se, megjött valamennyi esze) Kanyarogni meg nem jók azok a sárnehéz szarok, a 180 LE is teljesen felesleges. 100 LE-s nakeddel körbe lehet motorozni őket az Alpokban - már aki erre izgul, és állandó faszméregetési ingere van.
Az se véletlen, hogy nem vesz már senki ilyen nagy "sporttúra" motort, mert nem praktikus, meg nem is nagyon van már ez a kategória.
Ha valaki keveri a szezont a fazonnal arról nem én tehetek.
A szupersportot keverni a hétköznapi használattal értelmetlen. Ráadásul senki nem gp pilota, azokat a motorokat percenként dobálnák el a felhasználók. Nem is értem hogy nem forma 1es autókkal hasonlitja a családi autókat.
Ha csak feleannyira lenne képben a motorozással nem mondana ilyen hülyeséget. Közuton nem tizedmásodperceket kell lefaragni cserébe nem tükörsima aszfalton megyünk. Viszont én meg tudom, hogy ez a sárnehéz orrnehéz motor kétszötven felett is mintha zsinóron huznák rezzenéstelenül kuszik az uton akár félkézzel vezetve is. De mondjuk ezt te pont tudod. Ugyanez a mutatvány egy kétszáz kilo alatti ugyanilyen teljesitményű motorral hamar az árokba vágna könnyűszerrel ha nem figyel az ember.
Jól van na ! Laci nem úgy gondolta , az övének is elkönnyül az eleje , csak nem akar irigyeket gyűjteni ! Emeli rendesen , lehetne akár 400km is , teljesen mindegy ! 😉
Szólni kéne a sok hülyének a MotoGP-ben, hogy ne vesződjenek a grammokkal, a rendes motornak súlya van! 🤣 Alátenni valamelyiknek egy 250 kilósat, és máris bucira veri a többit! 🤣
Mit kell javítani , semmit ! Tegnap volt műszakin a bivaly , az összes amit csináltam vele , hogy levettem az üléspúpot ! Minden hibátlan , és karcmentes ! Megdícsérték a külalakot , mert hát egy 18 éves vasról beszélünk ! 😉
Nekem jelenleg a kinai vezeteket kell bekommandozni a helyere hogy menjen az android rajta.
https://totalcar.hu/magazin/hi...
pedig telivel indultam el😆
Hiába, a sebesség oltárán áldozni kell az üzemanyag égetésével 😄
Amit sajnálok hogy egyakulátlan példányt nem tartottam meg az az XX meg egy CB 1300 lenne még ami sose volt de a garázsba lenne még annyi hely hogy elférjen.....bordó fehér.,....
Az se véletlen, hogy nem vesz már senki ilyen nagy "sporttúra" motort, mert nem praktikus, meg nem is nagyon van már ez a kategória.
A szupersportot keverni a hétköznapi használattal értelmetlen. Ráadásul senki nem gp pilota, azokat a motorokat percenként dobálnák el a felhasználók. Nem is értem hogy nem forma 1es autókkal hasonlitja a családi autókat.
Ha csak feleannyira lenne képben a motorozással nem mondana ilyen hülyeséget. Közuton nem tizedmásodperceket kell lefaragni cserébe nem tükörsima aszfalton megyünk. Viszont én meg tudom, hogy ez a sárnehéz orrnehéz motor kétszötven felett is mintha zsinóron huznák rezzenéstelenül kuszik az uton akár félkézzel vezetve is. De mondjuk ezt te pont tudod. Ugyanez a mutatvány egy kétszáz kilo alatti ugyanilyen teljesitményű motorral hamar az árokba vágna könnyűszerrel ha nem figyel az ember.