Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is az angol motor miatt van. Egy Hondán soha nem romlott volna el. 😂
A hoddaba talaltam,az meg fel eve all.
Inkabb elhasznalom minthogy haggyam megdogleni álltó helyiben.
Megkotlott a denso duda,baszki,vegyek japot? 😆
Tehát beázás nélkül is szimplán szar 😁
azért aki landport akkut vesz az ne nagyon fikázzon senkit sem a motor választás miatt.......
Beazni se biztos hogy beazott.Csak nem szol. 😄
a wartyogó gyújtása sem ázott be miután fbs-sel kikentem a fedelet. Az is 3 hengeres gép volt 😅
Viszont nem ázik be. 😘
Ja es vettem kinait.😆
A tied egyszeruen csak egy olcsositott tejfolospoharba csomagolt se hus se hal hornet. 😆
Lattad mar az mt09 nak hun van?
Nekem nem ázik be. Szóval az angolok rendesen másolni sem tudnak. Vegyél kínait, ők legalább jók ebben 😁
Most is egy le van bár annak a hengerét is kivették
Nem nem. A japo ugy eldugja a kürtöt hogy sose találod meg, nem hohy a csatlakozóját. Azok nem lógatják az elektromos dolgokat a vizbe.
Hiába no, kiforrottt technika😅
Hűtő moge,ala......Es ja,azok szoktak,az angol csak masolja oket. 😆
Egy-két pipát csak letud húzni ? 😇
Annak meg az ereje lesz sok😅
Akkor neki csak egy Panigané a megoldàs ! 😉
Zoltánnak sok az. A 765RS teletankolva, vízzel-olajjal is 190 alatt van.
Minden rendes motornak van sulya. Cserébe stabil, nem könnyül el az eleje és az uton marad😀
Tologatni meg emelgetni nem kell.
Ha halad elvesz az összes sulya.
A ZZR-re gondolsz , mint sárnehéz ? 252kg forgalmi szerint ! Tologatni tényleg nem Babetta ,de ha már húzod a fülét , olyan érzés mintha az eleje egy hőlégbalonra lenne felkötve mert az sszfaltot rendszeresen elhagyja ez a sárnehéz gyengélkedő eső-kelő lom ! 😂
És a japánok tervezték a sárvédő alá az elektromos csatlakozóját?
Há baze,a duda is japán,ennél japánabb nem létezik. 😆
Ők évtizedekkel előre látták a felmelegedést és sivatagi körülményekre gyártják már 15 éve a gépeiket. 😁
Tehát egy angol motor aminél nem számítottak rá hogy esni fog az eső?
Add el gyorsan és vegyél inkább egy japán motort. 😁