Tuti hogy van.Csak nem allok neki szetdobni mint hulyegyerek a kisautot,abbol tobb a baj mint haszon.Tapasztalati teny,minnnel tobbet huzgalja,bazirgalja az ember a kabelezest annal nagyobb az esely szarul osszerakni.
Eggyenlore valszeg megkotlott a dudam.
Az kattan a rele, aram lemegy a csatlakozokig,de nem akar szolni,igaz a leghulyebb helyre raktak,a huto legalljarol log a levegobe.Annyi vizet meg sarat kapott.Az idei adag megarthatott neki
A kábelkorbács felőli oldalon a kapcsrajz szerint zöld és fekete.
Ki lehet mérni, két vékony biztosító tűt kell betolni a tömítés és a vezeték találkozásánál, akkor a tű hegye hozzá fog érni a saruhoz.
Ráadásul hazudtam, mert rendezői jobb azaz a baloldalon a tank mellett volt a kapcsolóblokk alatt :) na mindegy ezt csak a pontosság kedvéért, mert neked akár az ülés alatt is lehet a kapcsolt 12 V, ami csak gyujtásra megy. De biztos vagyok benne hogy van.
Elvileg itt is ez van. Van egy "rider accessory" csatlakozó, a kapcsrajzon szerepel. Lila és fekete vezeték megy bele.
Anno már volt ez dilemma tárgya, akkor valami angol fórumon olvastam, hogy a fojtószelepházak környékén kell keresni és gyárilag kék szigszalaggal van betekerve a félbe hajtott, felkötegelt csatlakozás, hogy ne lődörögjön.
Bontott kábelköteg képét ebay-en megvizsgálva megvan az említett dolog, de hogy a gyakorlatban hol van ez az ő motorján... Azt majd ő megkeresi magának.
Fekete es feher,elotte megmerem,de a kulso szigeteles ra van ontve a ket vezetekre.Trukkos lesz mert keriteni kell ket uj sarut es ugy kitolva betenni a csatlakozoba.Hamozni csak vegszukseg eseten szeretnek.
Hogyne,a kabelkotegbe csatlakozik egy vizmentes,ki kell mernem melyik a pozitiv mer valami feher meg egy tudjafenemi.
A stekkert nem bontanam meg,de mogotte mar lehetne hamozni.
Amugy az obd alatt latszik is.
Hat,en eztet nem szedem szít az tuti,a tippem hogy van az ules alatt egy usb port,ha jo a szimatom akkor az 12v ot kap es van benne egy elektronika 5 v hoz.Ez tuti kapcsolt.
A 2012es vfr en is volt már, bár azt földi halandó meg nem találta, én is csak véletlenül asszem légszűrőcsere alkalmával. A jobb oldalidom alatt volt egy négyzet alakú stekker a kábelkötegből kilógatva. Na az volt az.....
Középszerű majdnem jo motor🤣
De hogy milyen fasza a szerpentinen,az nem kerdes. 😁
Eggyenlore valszeg megkotlott a dudam.
Az kattan a rele, aram lemegy a csatlakozokig,de nem akar szolni,igaz a leghulyebb helyre raktak,a huto legalljarol log a levegobe.Annyi vizet meg sarat kapott.Az idei adag megarthatott neki
Ki lehet mérni, két vékony biztosító tűt kell betolni a tömítés és a vezeték találkozásánál, akkor a tű hegye hozzá fog érni a saruhoz.
Anno már volt ez dilemma tárgya, akkor valami angol fórumon olvastam, hogy a fojtószelepházak környékén kell keresni és gyárilag kék szigszalaggal van betekerve a félbe hajtott, felkötegelt csatlakozás, hogy ne lődörögjön.
Bontott kábelköteg képét ebay-en megvizsgálva megvan az említett dolog, de hogy a gyakorlatban hol van ez az ő motorján... Azt majd ő megkeresi magának.
A stekkert nem bontanam meg,de mogotte mar lehetne hamozni.
Amugy az obd alatt latszik is.