Idézlek,ismét:"Ezen átalakítások zöme előzetes átalakítási engedéllyel történik. Ide tartoznak az olyan autó átalakítások, mikor az autó egyik, forgalmiban jegyzett fő paramétere megváltozik"Te írtad......
A vonóhorgok sorozatengedéllyel rendelkező felszerelések.Semmit nem kell vele tenni,csak a hozzáadott papírral beiratni a forgalmiba.
Persze a galagonya otto heftel zartszelvényből valamit akkor kell ra mindenféle engedélyt csináltatni.
Furgonból lakóautó,ami általában több személy szállításával jár megoldható személyautóvá változtatás.Ez sem egyszerű eset.
Már rajtam kívül ketten mondják, hogy a horog más téma... de lovagolj csak ezen, ahelyett, hogy büszkén veszítenél 😄 pedig elhiheted, nem szégyen az, ha valaki valamit rosszul tud.
Idézlek:"Ezen átalakítások zöme előzetes átalakítási engedéllyel történik. Ide tartoznak az olyan autó átalakítások, mikor az autó egyik, forgalmiban jegyzett fő paramétere megváltozik"Nem terelek,a vonóhorog is egy pl.Szóval szerinted ahhoz is átalakítási engedély kell?Mert az írásod szerint igen.Nem pajtás,új műszaki és új forgalmi.....maradjál a gomb nyomogatásnál.
2-ről 5-re?Igen,írtam is hogy felfelé macerásabb.De fordítva nem,főleg ha az adott típus így is úgy is kapható,kapható volt.
de csak azért mert van hozzá típus engedély
szóval már a gyártó megcsinálta ezért nem kell a tulajnak az egyedi engedélyekkel szarakodni
ezért nem tudsz hivatalossá tenni egy papír nélküli horgot hiába van a felszerelésről papírod
pl nekem is van a kocsin utólag felszerelt de gyári gallytörő de mégis le kell venni mert a forgalmiba nem lehet gyártói dokumentáció nélkül beírni
csomó emberbek ugyanilyen van, ugyanilyen számokkal de baszhatom ha nincs papír
Én emelőfal felszerelést, nem volt egyszerű és olcsó, terveztetés mérnökdíjjal, felszerelési nyilatkozat hivatalos szerviztől bla bla bla...billencsátalakítás platósból gyári cuccokkal is hasonló.
Nem horogról volt szó, hanem szállítható személyek számáról... terelsz, mint egy puli 🤔
Egyébként egy Nissan Vanette Cargó 2-ről 5-re alakítását már végigcsináltam eccer.
Nincs mit 😄 Nekem is első dolgom kiszedni a középsőt, nagyon ritka, hogy ott ül valaki, és sokat kitakar még lecsukva is. Aztán persze elfelejtem visszatenni...
A müszis srácok haverok, átmentek a szervízbe, és hoztak egyet a fotózásra 😃 Igaz, nem bele való, de odacsukva az üléstámlával a szárát tiszta gyárinak nézett ki 🤣
Van, itt írtam le 10 sorral lentebb.
A törvényben is benne van, ha a forgalmiban szereplő bármely paraméter megváltozik, az előzetesen engedély köteles.
...de lehet, a tűzoltók kivételek....
Én nem arről beszélek, hogy 7-essel járkálsz 5 üléssel, vagy 2-vel, az szabályos, de vizsgára annyival kell vinni, ahány a forgalmiban van - vagy átalakítási engedély... ennyike.
Sőt,le kellett kaparni a peugeot boxer jelzést a hátsó ajtóról,illetve hiányzott ugyanarról az ajtóról a díszléc mert lezúzta egy kia.Kétoldalassal felheftelve már jó volt.Ellenben a rolytosra rohadt küszöbperem és a belűlról kifele hólyagos küszöb simán átment mert volt rajta egy réteg radiátorfehér spray.
Na, ezt a fejtámlát jó, hogy mondod. A hátsó padról levettem őket, hogy jobban kilássak hátrafelé (ketten vagyunk, soha nem ül hátul senki), de akkor vizsgára visszateszem.
Köszi!
Minket is, a Vivaróval. Motorcsere volt, ezért be kellett menni hatósági müszire. Ember ránézett, egyből mondta, hogy kell az összes ülés (ki voltak épp szedve) Szerencsére nem buktatott, azt, mondta, hogy menjünk el érte, ő egész délelőtt itt lesz. Így is lett. Mikor visszaértünk, intett a sor elejére minket.
A motort meg se nézte.... 😁
"2. típusba tartoznak azok az autó átalakítások, melyek engedélyeztetésére csak a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál van lehetőség. Ezen átalakítások zöme előzetes átalakítási engedéllyel történik. Ide tartoznak az olyan autó átalakítások, mikor az autó egyik, forgalmiban jegyzett fő paramétere megváltozik. Mint például a jármű mérete, szállítható személyeinek száma vagy a súlya. Az egyik legnépszerűbb átalakítási engedéllyel történő autó átalakítás az „autóültetés”, mikor is megváltozik a jármű mérete, helyzete."
csakxólok...
Szerintem ami a forgalmiban be van jegyezve ahhoz képest bármilyen állandó változtatást engedélyeztetni kell bár ha gyárilag kivehetőnek minősülnek az ülések akkor gondolom nem, de vizsgára lehet, hogy vissza kell tenni. 🤔
Nem kell hozzá.Mivel az ülések nem fixen vannak rögzítve.Nekem az alhambra 7 személyes,de bármikor vizsgáztathatnám 5személyesre, csak ki kéne vennem két ülést,visszafelé macerásabb,ott már ellenőrzik a biztonsági övek meglétét.Ennyi erővel nem járhatnék kiszedett ülésekkel sem.
Persze a galagonya otto heftel zartszelvényből valamit akkor kell ra mindenféle engedélyt csináltatni.
Furgonból lakóautó,ami általában több személy szállításával jár megoldható személyautóvá változtatás.Ez sem egyszerű eset.
2-ről 5-re?Igen,írtam is hogy felfelé macerásabb.De fordítva nem,főleg ha az adott típus így is úgy is kapható,kapható volt.
szóval már a gyártó megcsinálta ezért nem kell a tulajnak az egyedi engedélyekkel szarakodni
ezért nem tudsz hivatalossá tenni egy papír nélküli horgot hiába van a felszerelésről papírod
pl nekem is van a kocsin utólag felszerelt de gyári gallytörő de mégis le kell venni mert a forgalmiba nem lehet gyártói dokumentáció nélkül beírni
csomó emberbek ugyanilyen van, ugyanilyen számokkal de baszhatom ha nincs papír
Egyébként egy Nissan Vanette Cargó 2-ről 5-re alakítását már végigcsináltam eccer.
A müszis srácok haverok, átmentek a szervízbe, és hoztak egyet a fotózásra 😃 Igaz, nem bele való, de odacsukva az üléstámlával a szárát tiszta gyárinak nézett ki 🤣
A törvényben is benne van, ha a forgalmiban szereplő bármely paraméter megváltozik, az előzetesen engedély köteles.
...de lehet, a tűzoltók kivételek....
Én nem arről beszélek, hogy 7-essel járkálsz 5 üléssel, vagy 2-vel, az szabályos, de vizsgára annyival kell vinni, ahány a forgalmiban van - vagy átalakítási engedély... ennyike.
Köszi!
A motort meg se nézte.... 😁
Sztem ezt ne erőltesd 😃
isnerőst elzavarták a műszakiról mert nem volt benne mind a 7 ülés
csakxólok...
Egy balost kellett kozepesen atalakitani.
Vizsgara megy vissza a pad,kb 15 perc.