Messze nem ugyanaz ! Az én Caravelle-m 2 fotel , meg 3 +3 szem . üléssor , tehát 8 személyes D2, tehát kell a futóra is pályamatrica ! 130 Le 340Nm A Multivan 2 fotel elöl , aztán 2 forgófotel , aztán egy ággyá alakítható 3-as ülés , azaz 7 személyes D1 . 174 Le 400 Nm , ugyan az a motor , más vezérlővel ! Futóra nem kell semmi matrica ! 🙃
Hát nem.mindegy az biztos, viszont annyibol nem mindegy mivel huz az ember ha autópályázik hogy a caravellre kell ufo utdij is egy D1 szga vagy suv esetén meg nem kell.
opelon azért észrevenni ha van rajta 10+ mázsa rakomány hogy tolja, persze a fék nem fog a futón mert minnek 😂
legdurvább amit elhúztam az másfél köbméter sóder volt, szegény opel csak nekifutásból bírta felhúzni a kapubejárón
Rendes autó kell elé , és nem tol sehova még jóval 100 felett sem ! Húztam kispolszkival , Skodával , Golf1-gyel , Audival , Caravelle-vel , tudom mi a külömbség ! 😉
Ja, akkor ez egyszerű, ha megvan a baj akkor csak telón vegyél Zolitól valami bútort 80-100000-ért és kérd ingyen szállítással olaszba, ott bútor eldob motor betesz és meg is van a dolog. 😁
mert nézi bárki is hogy 120 felé haladsz a pályán, egy rendes laprugós futó meg nem pattog össze-vissza lehet vele haladni, ha nincs túlrakva akkor még nem is tol keresztbe az úton
ha az elején van a súly a futón akkor meglehetősen stabil
persze ha évente 10x van ilyen túra kell venni egy hulladék mastert aztán nem kell futózni, de évente 2x nem gáz főleg ha van futó
nekem a 250x125-ös platón elfért 3 motor 2 nagy a szélén kormánnyal előre, a legkisebb meg kormánnyal hátra 2 motor közé tolva
Marmint lemezbelso,utaster elvalaszto,menetlevel stb.
kettesben meg melegedett egész rendesen, kb 6 km távot vittem de nem volt egyszerű
legdurvább amit elhúztam az másfél köbméter sóder volt, szegény opel csak nekifutásból bírta felhúzni a kapubejárón
ha az elején van a súly a futón akkor meglehetősen stabil
persze ha évente 10x van ilyen túra kell venni egy hulladék mastert aztán nem kell futózni, de évente 2x nem gáz főleg ha van futó
nekem a 250x125-ös platón elfért 3 motor 2 nagy a szélén kormánnyal előre, a legkisebb meg kormánnyal hátra 2 motor közé tolva