Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1998 szintén Olaszországba nyaralás elött ! 😉
1999 Olaszországban pl. 😉
Futóval sokkal kényelmetlenebb menni, parkolni, az útdíj is több, fogyi is - meg ugye pályán max. 80... azzal úgy fasza elmenni 800 km-re meg vissza. ilyennel sztem csak az szopjon, aki szereti az ízét🤣
Nemigazán raknám be a motort a transporterbe , azért van a futóm ! Aminek ki lehet venni az elejét , a háromszögön egy fiksz keréktámasz az elsőkeréknek , spanifer kötési pontok a futóba , sokszor vittem már a motorjaimat , szinte mindet ! 😉
Van rajta vonohorog,a negyedik sorshuzassal migrit jatszik. 😆
Egy olyan maxi furgonnal, mint a tiéd, mi elmennénk 3-an 3 motorral 😄 csak azért nem így csináljuk, mert 4-en vagyunk 🤣
Az egyik motor a csapatból böhöm nagy, nagy szélvédővel, idomokkal, 3 dobozzal, remélem, nem az rohad le 🤣
Én nem szállítgatni akarom, bár az is felmerült már... csak az kell, ha lerohadunk valahol, legyen, aki kijön a hulladékért, és ne 380 ezret kérjen.
Két teljes idomos FZR 1000-t betettünk a Vitóba, meg volt még nagybogrács állvánnyal, gázpalack, meg minden apró szar, meg kettőnk pár napi cucca (leginkább a motoros ruha) Befért - spaniferezni nem is nagyon kellett 😁
Igazabol azert vetettem el a kis furgonokat mert egyszeruen agyhalál megpakolni,mar a ducatoba is ha ketto van kuszni-maszni kell a spaniferezeshez.
Egy kicsibe cirkuszi akrobata aki normalisan lekoti.
Ha nem hajtod. Nekem az átlag 7.5 volt tök mindegy mit irnak. Hét alá másnak se ment
Vivaroba is csak két kisebb és az is a hosszabba és szükösen. Két normálisabb motor már nem fér el. Nekem az xx majdnem telerakta mikor hoztam haza.
na de ha az enber kimegy üresen a motorért akkor az odaút elment a levesbe hasznot nem hoz
a nemzetközi darabárusok meg oda-vissza viszik így nincs üresjárat szóval nem feltétlen drágább mint egy bérautóval baszakodni
Vivarora spiritmonitoron ránéztem,6-7 liter a közepe.Azzal szignifikansan sokat nem spórolsz.
Egy T4+Bmw1300 combot láttam élőben,a plexit le kellett szerelni.Es úgy nyögvenyelősen befért.
Két Street méretű csupasz tuti nem fér el.Vivaro nagyobb,abba két csupasz igen.
Igazából akkora furgon se kell, mint a tied, egy VW T4 vagy Opel Vivaró méretbe befér akár 2 is, egy meg bőven. Alap (nem hosszított) Vito-val 2 db 1000-es sportmotort elhoztunk... Szóval egy olyannal még a fogyi is kevesebb.
Ha meghaladja a 750-et,akkor igen.
Igy van. Kivéve ha magánszemélyként hasznalod akkor nem kell tacho. Nekem a gazella volt igy, az még nem cégbe volt és volt rajta horog. Ha már huztam.bármit kellett a c de tacho csak ha cégre iratom.
Ez igy van. Ha már kapásbol nem jön ki az együttes 3.5 t mert nagy az össztömege az autónak. De azért nem vetetheti le mert c jogsi kell neki meg nincs. Amig nem huz b is elég. Ha meg huz akkor más vezet. . Forgalmiba nincs bele irva a vezető.
Na igen, kérdés hol van a tetthely?
Nem
Ha jól számolja ki 100e körül kijön.
Jelenleg 10 körüli fogyasztásom van ha nem tolom fullba.
Ilyen 110-120 között.
A digo palyadijat érdemes kikerülni,mintha Genova felé lett volna ingyenes,emlékeim szerint a cobranko csávó ezért ment arra,a tankolás is inkább szlovén határ közelében kéne intézni.Egy úticél jó lenne kalkulaciulora.
Viszont ha nagyobb a pót 750-nál akkor B-vel csak 3.5t-ig vezethető, de itt egy cikk erről: https://www.vonohorog.hu/tarta...
Ez sem egészen így van,vezethető sima B-vel 4250kg együttes össztömeg,könnyű pótkocsival,vagyis 3500+750kg.
B+E-vel vezethető a 3.5tonna együttes tömeg felett is,illetve a pótkocsi megengedett össztömege,nagyobb lehet a vontató jármű súlyánál.
16X8l az kb. 110000, pályadíjak a fene tudja, furgon Zoli szerint 30000 plusz sofőr+idő, olcsóbb ha ráér az ember mint a mentés.
Azzal igen, én ezt hívom BE-nek.