Egyszer a Mozaikban saját szememmel láttam hogy elküldték a vadi új Yamahát amit a szalonból toltak át, majd jöttek vissza 50centis gumisárvédővel (lábtörlőből vághatták le) hogy a tengely alá érjen 🤣
Az én szakadt Jawa350-esem meg átment, pedig beindítani sem tudtam.
Hm, a realitások talaján kéne mozogni mindenhol, nem egy gazdag ország vagyunk és a járművek többsége 18-20 év körül van és nem normális elvárni, hogy egy 20000-et futott 2 éves állapotában tudjuk tartani ezeket. Nyilván a leszakadt szutykokat nem kell átengedni, de túlzásba sem kéne esni.
Nálunk is ez van most a megyébe.Új ellenőr van(ismerem az embert,egy kretén),folyamatosan megy ellenőrizni,a vizsgáztatók meg már semmit nem mernek átengedni,az egyik ismerőst kibaszták mert van egy szakadás az első ülésen,a másiknak a 40ezret futott autóját baszták ki,mert hogy válla van a féktárcsának.Már beszélik hogy a nepperek tuti el fogják ásni az ellenőrt.
havernak a robogó nem
nem volt elégséges az első kerék fékhatása, következő műszaki 3 hét múlva
azért régen az ilyeneket egy 5 ezeresért megoldották, most be vannak szarva a vizsgabiztosok
Hát a motorrad-ba nem adjuk be mert bizományba már nem veszik be csak mint a redbaron, hogy megveszik, de úgy meg nyilván jóval kevesebbet adnak érte, akkor feltesszük ide, hahura és jófogásra oszt majd meglátjuk. 🤔
Ez az elvakult zöldség bár nekem fixa ideám, hogy egyik törvényhozó sem hülye hanem valamilyen érdeket képvisel valamilyen előnyökért tehát ez is valakinek az érdeke volt.
eu faszságok
beszéltem egy műanyagos ismerőssel azt mondja ez a petpalacka való felhajthatós kupak kb kivéreztette a cégét
új szerszámokat kellett csináltatni ami 60 milla volt darabonként
aztán van 3 szerszáma ebből az egyik projekt áll mert nincs rá keret még kölcsönből se
perste emiatt a bevétel is harmadával csökkent
ha lesz valami milliós hibája a gyártó soron akkor be is fejezte mert évekig kb a nullán lesz
mindezt egy értelnetlen faszság miatt
A Z300, nem sokáig volt mert hamar váltotta a Z400 (mindössze 2le-vel több) ami viszont magasabb ezért lett ez pedig majdnem ugyanannyiba került, meglepően jó vezetni és 8000-nél megjön a jó hang és az erő is, alattam 165-öt képes menni és 140 tarzósan is megy. A burgmanomnál sokkal jobb mindenben kivéve a kényelemben ezért nem veszem át pedig jó kis gép.
Vállalati szinten ez így szokott menni.
Megrendelő faszságot akar, a szállító meg indent elvállal csak megkapja a pénzt, de mérnököt nem kérdeznek meg a dologról, csak csináld meg ennyiből, az meg tépi a haját 😆
Hát igen. Ezt nyilván úgy célszerű megoldani, hogy vagy némelyik megállóba kiraknak egy töltőt. Mivel pantográfos buszok, ezekkel lehetne fűteni. Vagy berakni a gázolajos kályhát, és extrém hidegben nem baszakodni vele, hanem bekapcsolni.
Nyilván lehetne jóval nagyobb akkut is használni, annak viszont alapvetően nincs értelme, hogy egész évben cipeljék arra a 2 hét hideg időjárásra.
Ez ráadásul cégek közötti szerződések, amit nyilván az alulfizetett vállalati jogász szarult írt meg, mint ahogy szokás.
Buszok fűtése meg az ajtó nyitogatások miatt nyilván több energiát emészt fel mint egy családiház.
Meg aztán én még emlékszem, hogy a BKV járatok sem remekeltek rendszeresen a fasza dízel Ikaruszokkal, amikor még volt hideg. Ja és a fűtést is az utasok biztosították azzal hogy összebújtak amikor végre jött egy és arra akart mindenki felszállni 😆
Szóval ez inkább kóklerkedés, megvettek valami szart, nem a villany gondja.
Az én szakadt Jawa350-esem meg átment, pedig beindítani sem tudtam.