Mondjuk ezek pont nem eu-sok, norvégia nem tagja az eu-nak, de attól még hülyék. Előírnak valamit amit azután a szolgáltató nem tud betartani mert képtelenség és ezért megbüntetik őket.
Igen, én is így gondoltam még tavaly, de aztán a sok kis izé, meg a 2T füstszag a ruhán... Így aztán ez a mostani nem halad annyira, de...! Amilyen szarházi buzi sofőrök vannak manapság, még ezzel is tudom tartani a belvárosban a tempót a forgalommal.
Én ha még1x születnék, zsidó bankár vagy bádogos lennék... dolgoztak nálunk, a homlokzathoz kellett még 4x 7m*0,1m csík.... ez ugye 2,8 m2, boltban a lemez durván 4000/m2. 50-et kértek, baráti áron 😄 persze ezért fel is rakták, volt 15 perc 2 embernek (ja, nem ezért vonultak ki, ez csak pluszmunka volt)
...szóval a saját munkának vannak előnyei 😁
Valszeg pont azért, mert az a legvékonyabb izzószál, a nagy teljesítményű. A pár wattos visszajelzők, helyzetjelzők kevésbé érzékenyek arra, ha 17-18 voltot kapnak egy kis időre.
Mindenesetre sok sikert hozzá.
Az-az, én is néztem már. Tehát mondhatni minden párhuzamosan van, közte mondjuk egy váltókapcsoló, de akkor is. És csak az egyik komponens ég ki.
A terv az, hogy a sarukat a headlight-nál a vezetékre forrasztom a tuti kontakt miatt, illetve egy próbára kikötöm a váltókapcsolót és a tompított ágát a refinek direktre kötöm, ami amúgy is így lenne, ha nem lenne váltókapcsoló.
A rajza szerint sárga-fekete vezeték külön etet több világító berendezést (fényszóró, műszerek, helyzetjelző elöl-hátul, automata dúsító). A szabályozóból jön speciel és valóban külön kimenet. A fényváltóm kapcsolóba megy, onnan pedig lila vagy barna színnel távozik (tomíptott/hosszúfény).
A töltés a szabályozó fehér vezetékéről jön és a gyújtáskapcsoló közbeiktatásával jut el az akksiig.
Ha AC kimenet és a terhelések ellenállása/impedanciája húzza le a kívánt szintre a feszültséget, akkor kontakthiba okozhat kiégő izzót, bár akkor nem tudom, mit csinál a szabályozó vele.
Feltéve, ha a megfelelő rajzot találtam (Liberty 4T 50)
Nincs Deprez műszerem, a digitális meg nem biztos, hogy kimutatja, ha a műszert rákötve elkezdem mozgatni a vezetékeket, mert szinte biztos vagyok, hogy valami ilyen lesz a probléma.
Gondoltam ilyesféle megoldásra, de elsősorban szeretném megőrizni a gyári jellegét, másrészt garis, harmadrészt az ilyen megoldásokat akkor szoktam alkalmazni, amikor a gyári megoldás vagy nem elérhető, vagy túl drága 8az egész értékéhez képest).
De nem lehetetlen, hogy ilyesmit is kipróbálok.
Mivel 6 hó garanciája van, nem nagyon akartam belenyúlni, egyszer visszavittem ugyanezért, akkor azt mondta a szerelő, hogy kontakthiba volt, jó is volt vagy 2 napig. Az bizonyos, hogy láttam egyszer az egyik döcinél, hogy villant a tompított visszajelzője.
Az akkutöltés mint a nagykönyvben, 14,5 V, de mint ha odafestették volna az értéket, meg sem moccant (alapjárat megy kicsi, alapjáraton olyan 13,5V).
Ami az érdekes, a helyzetjelző ami most még jó, az párhozamos a headlight váltókapcsoló elé kötve. Igaz, azt mondta a szerelő, hogy ezek a kisebb izzók jobban bírják a döcit is meg az esetleges feszültség lengéseket.
Szóval garis, de mondta, hogy szól amikor vihetem, beillesztve a már bevállalt munkák során, de hosszú hétvégén úgy is unatkozni fogok.
Ja, a akérdés, ennek olyan kétféle kimenete van, egyik az akku töltés, a másik a világítás, gyanítom az váltóáramú lehet, de csak gyanítom.
A hátsó helyzetjelző is párhuzamos (a fesszabból kijövő sokfelé van osztva, index, első, hátsó világítás, stb.) de az tuti.
https://totalcar.hu/magazin/ko...
a padlásra meg nem cipelem fel azt a szart
Neked fussa asztalosra. 🤣
...szóval a saját munkának vannak előnyei 😁
Mindenesetre sok sikert hozzá.
A terv az, hogy a sarukat a headlight-nál a vezetékre forrasztom a tuti kontakt miatt, illetve egy próbára kikötöm a váltókapcsolót és a tompított ágát a refinek direktre kötöm, ami amúgy is így lenne, ha nem lenne váltókapcsoló.
A töltés a szabályozó fehér vezetékéről jön és a gyújtáskapcsoló közbeiktatásával jut el az akksiig.
Ha AC kimenet és a terhelések ellenállása/impedanciája húzza le a kívánt szintre a feszültséget, akkor kontakthiba okozhat kiégő izzót, bár akkor nem tudom, mit csinál a szabályozó vele.
Feltéve, ha a megfelelő rajzot találtam (Liberty 4T 50)
De nem lehetetlen, hogy ilyesmit is kipróbálok.
Az akkutöltés mint a nagykönyvben, 14,5 V, de mint ha odafestették volna az értéket, meg sem moccant (alapjárat megy kicsi, alapjáraton olyan 13,5V).
Ami az érdekes, a helyzetjelző ami most még jó, az párhozamos a headlight váltókapcsoló elé kötve. Igaz, azt mondta a szerelő, hogy ezek a kisebb izzók jobban bírják a döcit is meg az esetleges feszültség lengéseket.
Szóval garis, de mondta, hogy szól amikor vihetem, beillesztve a már bevállalt munkák során, de hosszú hétvégén úgy is unatkozni fogok.
Ja, a akérdés, ennek olyan kétféle kimenete van, egyik az akku töltés, a másik a világítás, gyanítom az váltóáramú lehet, de csak gyanítom.
A hátsó helyzetjelző is párhuzamos (a fesszabból kijövő sokfelé van osztva, index, első, hátsó világítás, stb.) de az tuti.