Ezt mondják, de nekem olyan pocsék a ritmus érzékem, hogy ezen már nincs mit rontani
Nem pályán szoktam zenét hallgatni, csak ha utazok, ott meg azért nem kottázok túl sokat.
Ugyan az mint amikor autóban hallgatod.
Én is minsig megfogadom, hogy marad a gyári, mert jólvanazúgy, meg drága a spordob, meg ne basztasson a rendőr, meg minden. Két hónap múlva meg már töröm fel a malacperselyt
Na azért megvédeném a 650-est. Négy évig hajtottam, nem volt az olyan rossz. Persze az ezres faszább. 70 paci, de a nyomaték pl dettó annyi, mint egy gsr600-ban. Csak ugye az jobban pörög, ezért több ló....
Én csak is azzal. Mondjuk Pestről péntek délután hazafelé jó lenne a nyitott, hogy hatékonyabban kérjek helyet középen de ez van. (Jah hogy versenypálya, nekem mindegy már leírtam így jártatok)
Van olyan vélemény, hogy azért nem szigetel jól a sisak, hogy a versenyző hallja ha mögötte "zümmögnek". Nem tudom mi a valóságalapja, de én jól szoktam hallani, ha a pályán már anyakamra jönnek. Fel tudok készülni, hogy előzni fognak.
Na én pont ezért nem hallgatok zenét közben. Az amit hallgatnék amit kedvelek azonnal elvinne a rossz irányba és záros határidőn belül (Max 10-20 Km) Feltekerednék egy fára vagy egy másik kocsira..
Én valami olcsó agyba dugós JBL zajszigetelt headsetet. Nem hallok vele túl sok külső zajforrást. Rendőr is hiába kiabált le kellet vennem a bukót :D
Hosszútávon a rádiót is benyomom, hogy ne unatkozzak.
Nem pályán szoktam zenét hallgatni, csak ha utazok, ott meg azért nem kottázok túl sokat.
Ugyan az mint amikor autóban hallgatod.
https://www.sportmotor.hu/foto...
Semmi hangjuk nincs. ellenben szépen lehet poros parkolókban kövér gázzal port felkavarni
Persze füles kell hozzá, mert az az antenna is olyankor.
Hosszútávon a rádiót is benyomom, hogy ne unatkozzak.