Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eze nem 94 ben voltak,en meg akkor nem gödöllőn voltam,es a kepek sem ott keszultek. 🤣
Kicsit erosebben probald.
Vagy nincs,vagy masik szeria,vagy nagyon szar az allapot,vagy draga.
De mivel autista vagy nem fogod fel.
Talalj nekem.Legysziiii.
Megyek es megveszem.
Mondjuk aztán ehhez az autóhoz végképp csak egy hülye nem talál színazonosat,mondjuk ez magyarázat is arra hogy te miért nem találtál.
Nálam meg a józan ész diktál,egy ini féle astrába bele raknám a kínait,de pl az alhambrába nem raknám,már csak azért sem mert a yesglassba nincs fűthető,de ugyanez a passat,a hozzávaló yesglass nem akusztikus,de hozzáteszem ha új autóm lenne,én abba is ugyanazt raknám mint ezekbe,pontosan azért mert tudom hogy jó.
Meg leejteni nem szabad.
Nem feltétlen csak egy öreg autóra nyilván nem költünk annyit. Egy kétévest megpróbál még nem gányolni az ember. De erre is van ellenpélda.....aztán ezek miatt vesz az ember inkább uj autót. Velem jól járnak mert leszervizelve adtam még át mindenkinek amit eladtam de hasonlót várnék el én is. Hogy legyen jo használt autótok akik sajnálják a pénzt ujra és ne a fikázás menjen hogy milyen szar pedig csak öt éves. De nézőpont kérdése ez is.
Ezek az első generációsok voltak. Priusnál már elég volt ha a zsebedben van. Nyílt az ajtó, gombra indult. Teslánál még ennyi sem. Csak beülsz fékre lépsz, D-be rakod és mész.
Hiába beszélsz mellé, ott van a boltod mellett a beállítható keverési arányú keverék kút 🤣
https://fortepan.hu/hu/photos/?id=96715
Kell nektek ilyen ritka típussal foglalkozni. 😏
Aha,persze,serulesmentes,szinazonos,bontobol.
Volt meg feher.
Ha nem nyomorgatják jó marad bármeddig, eddig még nem törtük meg.
Három kútoszlop volt,86-92-es,meg dízel.
Nem volt még gond a kártyával?Szeret igen hamar elcsesződni.
nekünk pe kell pattintani a távirányítót és sárga a gomb
ekkor egy nyomás megy a rádió ablak meg ilyenek, 2 nyomás gyújtás kuplung be zöld a gomb és hosszú nyomás indít
de gyújtás nélkül is indít hosszú nyomásra bármilyen állásban ha zöld a gomb
Nem kell nyomni semmit illetve indítógomb van, ez még a köztes verzió a teljesen kulcsnélküli és a kulcsos között,
ezeket nem értem
kulcs nélküli de be kell dugni meg kell nyomni kuplungot nxomni mittudomén
a kulcsost meg betolod elfordítod és megy is sokkal egyszerűbb
benne se hagyhatod leállítva mert nyávog hogy benne van
tolyota ilyen kulcs nélküli baszás de idegfeszítő
Mondjuk a cliónk ilyen már bár a kártyát még be kell dugni.
Ja, még az ignisben, a mostaniak is bezárnak kb. 20-30mp után ha csak az bal első ajtót nyitom ki, de már igyekszem vigyázni, hogy a kulcsot ne dobjam hanyagul az ülésre míg beszélgetek. 😆
Ez ugye mindig nézőpont kérdése.......na meg aztán érdekes mód te is igen hamar eljutottál egy olyan szintre mint a mamlasz,degradálsz egy 10 éves passatot csak azért mert a te autód új.Bravó!
Ahol a régi kutak voltak ott sokági megvolt még ez a keverési arány választó gomb. Én is emlékszem.
A többi kúton ahol gyakrabban modernizálták az oszlopot, pedig volt külön keverékes pisztoly egy darabig, ez fix 1:40-et tudott. Aztán amikor megszűnt ezeken lettek más üzemanyagok.
De addigra már szerintem senki nem használta a kúton keverteket, mert aki még mindig 2T-t használt az már szerette a gépét 😁
Na,igen ez megint a tudatlanság eredménye.Azt bassza be az ember mert azt hiszi kicsi ezért olcsó.Ajtó ablakot kell törni,mindig.
volt bizony. Nálunk 1:33 és 1:40-es volt(kezeit széttáró)
Ennyiböl jo a kulcs nélküli inditás, még a csomagtartóba se tudod bezárni a kulcsot mert visszanyit ha hagyja egyáltalán bezárni. Autója válogatja.
Neked is ez a szuper riasztó ajtócsukás után automatikusan lezárt , ablakot húzott , riasztót élesített ? 🤔