a vödör nápolyi az egyik véglet
pl havernak a berlingón kuplung csere, iszonyat lehúzás
130 a kuplung szett a bárdinál meg 60 a munkadíj
szóval majd 200 a csere
a kuplung igazi ára meg ennyi
Nehezen fogjátok fel a piac nagyon sok szolgáltatást beáraz magától. Ha valakinek van ideje szakérteleme szerszáma tehetsége türelme olcsón kihozhatja. Nekem ezek közül sokszor több is hiányzik.
Az én döntésem volt és csak aközött tudtam választani kell vagy nem. A 10_12 % áreltérés már elenyésző. Mint mondtam hiába vezetem le bármelyiknek hogy szerintem mi mennyi egyet fog kéredezni, kell vagy nem.
Lásd előbb. Téged pont nem hivtalak fel de azt a tizenpárat aki 150 km körzetbe hivatalosan csinálta igen. Sajnos egy se akarta 100ért megcsinálni hiába tudom hogy 1 liter lőtty tizezer alatt van és nem kell rá tiz dobozzal.
Szerintem ahol te funkálsz ott se vállalják be aprópénzért mert téged se tudnának akkor kifizetni. Azt hogy tudjuk mennyi a felhasznált anyag költsége nem segit. Hozott anyagból se fogják ötvenért széthányni az autót és telepriccolni.
Inin kivül senki nem akar nápolyiért dolgozni
És szerinted a dinitrol elég indok arra hogy ennyiért csinálják?Egy 5kilós dinitrol 20ezer forint,de annyi még egy transitra sem megy el,+egy üregvédő,aztán más nem is kell egy új autóhoz.De ezt már akkor is megbeszéltük.
480 volt a mazdánál tehát a kisker árhoz bő száz hibádzik. Munkadij a ragasztó meg a faszom tugya milyen cucc még. Viszont a többi nem tudott kalibrálni ott meg ez is benne volt mert van készülékük hozzá. Ha .eg el kell vinnem bárhová plusz idő plusz 30 rugó. Mivel jobb ajánlattal senki nem szolgált logikusan ezt választottam. Az hogy utólag mindenki tud olcsóbbat azzal nem vagyok beljebb pláne ha számlát se ad. Aztán ha odakerül a munka jön a vakarózás jajj de hát ezt nem számolta ez sokkal macerásabb nem ugy adta ki kellett még ez meg az. Erre is volt példa aztán kiderült a drágább lett volna az olcsóbb.
Nem jol mondom mert találtam budakeszin ötvennel olcsóbban de kétszer kell menni másik autóval plusz egyszer amelyiket csinálják ugyhogy üzemanyagban az 80 ezer difi, igy ezt számolva nem lett volna olcsóbb hanem drágább.
Dinitrolt akartam mert az állitolag kurva jo arra senki nem adott 250 alatt semmit.
Fűthető nem szinezett gyári alvázszám alapján rendelte volna mindenki, kamerával tele de ennek csak az üveg maszkolásában van jelentősége. Háromszáz felett van az üveg magába minden nélkül azt mondták ketten is, meg hogy mik kellenek még a beragasztáshoz.
pl havernak a berlingón kuplung csere, iszonyat lehúzás
130 a kuplung szett a bárdinál meg 60 a munkadíj
szóval majd 200 a csere
a kuplung igazi ára meg ennyi