Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy óra egy szélvédő csere.
gyárban ugye nem voltál még?
ott egyre kevesebb az ember és a kéderes baszakodás ebbe nem fér bele
de én teszek rá 5 ezret hogy nem cserélsz ki egy watrburg szélvédőt 10 perc alatt
Ne a cserét vedd alapul.Az a szakembernek előny,a felhasználónak nem.
Akkor,viszont téged átbasznak otthon.
Ez természetesen könnyen előfordul(kezeit széttáró) Attól függetlenül ennyi kell ahhoz, hogy 50 éves korodtól munka nélkül megélj életed végéig ugyanazon az életszínvonalon amin most élsz(kezeit széttáró)
ránagyítottam(gondolkodós) Na szóval azért jól áll neki a távolság 😅
10 perc a csere. Én gyakorlat nélkül fél óra alatt cseréltem ki kb. 18 évesen. Akkor a ragasztott 1 perc alatt kész van? Csak az fél nap amíg eltakarítod az előző szélvédő maradványait ragasztott esetében(kezeit széttáró)
nem kellett ragasztgatni. Akár 20 szélvédőt is kicseréltél egyetlen gumikéderrel ami a peremen futott körbe. (kezeit széttáró) Aki ügyes volt az kb. 10 perc alatt berakott egy ilyen szélvédőt utána indította a wartyogót és indult pecázni(kezeit széttáró) Nem kellett órákat várni a ragasztó száradására.(meghajlós) Nem beszélve arról, hogy nem kellett kapargászni le körbe a ragasztót benne a szélvédő szilánkokal(ujjával nemet mutató) és arról sem beszélve, hogy nem kellett ezért szakszervizbe bejelentkezni ahol jó esetben kaptál 2-3 napra időpontot, majd a betört szélvédőddel elkocsikázni, hanem 10 perc alatt megcsináltad a lakótelep parkolójában egyedül anyagköltség nélkül(kezeit széttáró) Én ezekre a szempontokra gondoltam(kezeit széttáró)
emlékeim szerint rendelkezik az asszony ilyen eszközökkel 😅
Ha már műanyag csöcs kell, rendelj egy szexbabát a temuról, marad a felnire is 🤣
Hát nem tudom, csak az elektronika javítás volt 100e, a teljes mechanikus felújítás olyan 2-300e. És amíg az nincs meg mindig újra ellövi az elektronikát mert megszorul a szelep a kopás miatt és kinyírja a vezerlő tranzisztort. Ez is egy vicc, hogy 100eFt 1db tranzisztor cseréje, már elgpndolkoztam hogy ilyenekkel kellene foglalkoznom, de hát egyre szűkül a piac 🤣
Hát azért ezt gondold át mégegyszer. 😅
Ja régebben annyi volt, de lehet, hogy az is változott nem beszélve a rengeteg kamera miatt.
ha baszakodnak a géppel el se viszem műszakira
keveset megy aszfalton, évente 1-2 bünti belefér, állítólag 30 ezer a díj ilyenkor
asszonynak mondtam hogy vagy nagy kanna vagy új felniszett
mindjárt indulok a felnikért 😆
pedig ez is tetszett volna, ez volt a minta kanna
Azt viszont relative olcsón javítják még az edc-t is.
A régi adagolós tdi pont azert fog átmenni mert abban még se dpf se semmi nincs. Az asszony 20+ Mondeoja simán átment tegnap, pont néztem a pappert hogy még környezetvédelmi besorolás sincs feltüntetve rajta. Csak hát azokban meg az adagoló hal ki lassan az összesben.
Spuri adalékot neki, aztán jó lesz a mérés idejére 🤣
Mindketto szar.
A generátort könnyebb, a blokknál húzd le a csatlakozót, kimérheted a tekercset szerintem.
ha fesszab halt ki avval kibékülök párezer forint meg 25 perc a csere
ha nem lennék lusta levenném a burkolatot és meglenne a hiba gyorsan, de kibaszott lusta vagyok
Nekem az egyik dióda ment ki, 3f generátor (SR 50). Vettem egy ebayos MOS-FET-et, aztán azzal használtam eladásig.
hihetetlen hogy nem tudták úgy megcsinálni hogy legalább 30évig működjön
Nekem egyszer már tönkrement a fesszab, így én arra szavazok.
Gratula!