27 éves astra 300 ezerrel az órában 8,9 liter gázt eszik százon
kb 10 km aszfalt 5 km csatornapart/ utazás
most 355 a gáz
lehet számolgatni jogy milyen kibaszott olcsó a fenntartás
Ez csak a blabla.......
Az igazsag az hogy a fócvágen minimum negyedszazada biceg a minoseg es a tipushibak teren,Csak ha a 4-es golfot nezzuk,de van gond az elejtromosaikkal is.
Ehhez kepeset a byd aki nincs 10 eve az elektromos autoival jelen egesz jol all.
Nem is akarok ugyanaz a ketegória lenni.Viszont az autóiparban tevékenykedem 30éve,bőven volt alkalmam találkozni a 100ezrestől a 100milliós autóig minden márkával,hidd el,más szemmel nézek egy autót,és ez általánosságban igaz azokra akik autókkal foglalkoznak.
Te kb 10-12 éves német gyártású kb középkategóriás járműveket veszel használtan,.Ne viccelj. 😆
Nem vagy ugyanaz a kategória mint az új villanyautó vásárló.
Pénzben tuti nem.
És te lennél a "nem laikus"? 😅 A kínaiak eljutottak oda 3 év alatt, amihez a Teklának 15 év kellett. Nyilván vannak hibák, de gyorsan megoldják. A BYD épp most vett konténer szállító hajókat, így a logisztika is saját kézben.
luxus
csomó embert ismerek akinek nincs
van ismerős család akik bringával járnak mindig ide-oda de ilyen 30+ távokra is
pedig tudnának kocsit venni de nem akarnak
persze sok olyan van aki nem tud venni és léteznek
az hogy szükséges az a fogyasztói társadalom nevű eszme hiteti el veled
meg a lustaság
Sehol egy konkrét eset,sehol egy modelltipus,csak úgy általánosságban hogy a kinai autók.
Főleg úgy hogy még az sincs leírva hogy belsőégésű modellnél volt gond.
A horpadás és karcolás a nem megfelelő tárolás-szállítás miatt lehet,a leégett elektromos busz meg,nem csak a kínai ég le,európai is.
De a fócvágen elektromos autóiról is lehetne egy budipapír hosszúságú listát írni,a dízel és benzines modelljeiről meg könyvtárat megtölteni.
Leírnál pár tipushibát dolphin és atto3 modelleknél?
Vagy esetet hogy mi volt a gond?
Vagy 100 éve nem luxus nyugaton és már nálunk is 50 éve kötelező főleg vidéken, már bp külvárosában is mivel a tömegközlekedés igen vacak az egész országban, megoldhatatlan autó nélkül bármiféle meló, ügyintézés, bármi.
Semmi gond,vedd meg nyugodtan.Csak nem tudom az egod hogy fogja tudni elviselni,bár az tény hogy a bidé első logójánál ott volt egy bmw embléma az asztalon.
kb 10 km aszfalt 5 km csatornapart/ utazás
most 355 a gáz
lehet számolgatni jogy milyen kibaszott olcsó a fenntartás
Az igazsag az hogy a fócvágen minimum negyedszazada biceg a minoseg es a tipushibak teren,Csak ha a 4-es golfot nezzuk,de van gond az elejtromosaikkal is.
Ehhez kepeset a byd aki nincs 10 eve az elektromos autoival jelen egesz jol all.
Nem vagy ugyanaz a kategória mint az új villanyautó vásárló.
Pénzben tuti nem.
csomó embert ismerek akinek nincs
van ismerős család akik bringával járnak mindig ide-oda de ilyen 30+ távokra is
pedig tudnának kocsit venni de nem akarnak
persze sok olyan van aki nem tud venni és léteznek
az hogy szükséges az a fogyasztói társadalom nevű eszme hiteti el veled
meg a lustaság
Főleg úgy hogy még az sincs leírva hogy belsőégésű modellnél volt gond.
A horpadás és karcolás a nem megfelelő tárolás-szállítás miatt lehet,a leégett elektromos busz meg,nem csak a kínai ég le,európai is.
De a fócvágen elektromos autóiról is lehetne egy budipapír hosszúságú listát írni,a dízel és benzines modelljeiről meg könyvtárat megtölteni.
Leírnál pár tipushibát dolphin és atto3 modelleknél?
Vagy esetet hogy mi volt a gond?
https://www.vg.hu/cegvilag/202...