ne szivass már hogy ez vastag: https://gmoto.hu/loctite-5980-...
1mm átmérőjű hurkát csinál aztán a tekerővel kurva könnyen és gyorsan lehet kinyomni, csavar helyeket körbe lehet kerülni vele
Nem,Loctite SI 5980,ahogy a gepkonyv irja,csak az alap ketelkedes.Meg hogy a vezerles,generator deklinel mivel nem szakadt a papir tomites maradt a regi.
A ket blokkfel es az olajteknő a honda eloiras szerint is blokktomitovel megy ossze.
A önkinyomos verzio tul vastag volt,igy inkabb csak egy kis ecsetre raktam azzal hordtam fel.De lassan,igy kicsit mar szikkadt az alatt az 5-8 perc alatt amig vegezzem.
Az hogy a ket eve cserelt kihajtote gely szimering se lett cserelve.
Ezek miatt mondom hogy meglatom,nem volt gond egyik osszerakasnal sem.
Feltoltottem 3 liter olajjal.
Blokk tömítő "répa pürével" tömítetted? Az csak jó felületeknél hatásos. Ha sérült akkor inkább a szilikon vált be.
Esetleg rossz irányból kerültél a pasztával egy csavart?
Mukodni mukodik,de hogy jon e belole olaj azt nem tudom,mulik a tomitopasztatol is.
Kettevagva semmi nem volt,a sebessegek is mind megvannak,vegiglepkedtem rajta.
Nem figyelsz eléggé,felületes vagy.
Simán sikerült,a hornet blokkal ket évig ment,ott meg kellett cserélni a váltót mert hoszabb a kihajtás tengely,utána a gyűrűzés után két évig hiba nélkül ment a gép,a gondot az okozta hogy meg akartam spórolni egy szétszedést,így vettem egy bontott F3 váltót,és azzal raktam össze.
Szóval nem a sdzereléssel volt gond,hanem a lustasággal.
Amit most pótoltam.
https://alkatreszek.hu/loc2327036_la