Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a nem gyári kar is be tudja szopatni az embert....
kormánycsapágyat ha kiveszed 2 évente, kitakarítod megzsírozod kb örök élet
ugyanez vonatkozik a himba és a lengőkar csapágyakra is
ellenben bevesz egy napot ez a tevékenység
2 liter benzin meg negyed doboz zsír kell hozzá
akinek sok a szabadideje meg szeret evvel baszakodni annak megéri
előnye is van: a kormány csapágy sosem lóg mert mindig ne van állítva, a lengőkar csapágyakat nem kell 10 évesen 200 tonnás préssel kitolni 50 ezerért stb...
Én biztosan nem zsírozgatnám mert akkor szét kell szedni és kisebb pénzt teszek rá hogy 10/9 nem sikerül elsőre jól beállítani a csapágyat, vagy kottyan vagy szorul.
Az enyémben 35ezernél lett kuka, 30ezres szerviznél telóolajcsere, gondolom ránéztek a csapágyra is vagy a fene tudja miért de frissen volt zsírozva amikor én megvettem a motort, egy horvát kör alatt szarrà is ment mert túlhúzták. Előfordulhat hogy szarrà megy hamar, de hülye aki km-hez köti a cserét és nem állapothoz.
Soknál előfordul 50-60000km-nél na meg persze mosásfüggő főleg ha magasnyomásúval szokták kínálgatni. Persze egyszerűbb lenne időnként megzsírozni szilikonzsírral, de ugye ezt kevesen teszik. 😁
Alapvetoen nem,de soknal cserelni kellett hasonlo km-nel.
Nem mas mint a tobbi motornal.
Ellenorzest ir.
En meg elore megveszem,hatha kell,hatha nem kell.
Polcon elfer ha nem.
A hoddan 36e nel csereltem.
Negyvenezernél kormánycsapágy? Az angolok ennyire tervezik?
Eh nekem az első fékeket kéne szétkapni mert kicsit befog, ahogy olvasgattam sokszor a főhenger miatt, de még nem néztem meg lehet, hogy a fékcső szórakozik vagy a dugattyúk.......,vagy valami más. 😁
Jahhh,azok jok.Megnezem.
A tasi is oda jar. 😆
Anno a pink motor-nál tatabányán mindig jót adtak és kúpgörgőset.
Pont ezert nem akarózik külföldröl rendelni,főleg hogy nincs benne a leírásban a pontos tipus.
Amúgy van street az usa-ban is,de valszeg fiatal tipusként yári szervízbe viszik,nem kell aftermarket.
A gyár meg pont erre a nagy sorozatú csapágyra méretezte a vázban a fészket.
Valszeg keresek itthon a koyoból.honda cb-cbr-cbf tuti van bárdi-unix-langautóban egy rakat.
Annyi beszéltünk róla hogy meg jött a kedvem a robogozashoz 🤣 😂
https://jkmoto.ie/product/all-...

Az All Balls oldalan a Street 765 nincs, gondolom nem vittek USA piacra, de a tobbi ott van (Busa, DL, stb)
Tehát akkor még nem találkoztál ilyennel,sejtettem.
Es ez megy a 17 es streetbe?
Stimm. All Balls 22-1003 is ua., az is irja a Vstromot, Hayabusat, meg CBR-eket.

All Balls-t tudnak Intercars partner autosboltok keriteni rovid hataridovel
Ez konkretan par talalatra ranezve egy kazal hondahoz jo 😁
A 2017 es street triple R 765.
Kozelítőleg 40ezres szervíz anyagait gyujtom ossze,kormanycsapagy lehet most nem kell,de inkabb beszerzem ne ket het mulva kelljen pingvinezni amikor szet van dobva.
Ha nem kell felteszem a polcra,hatha nem keverem el addig mig kelleni fog.
Tourmax SSH903R
(koyo csapagyak porvedovel)
Mihez kell az neked?
Nos,pici kutakodás utan a koyo 736.02.04 hozza ki tobb helyen,a nyakamat nem tennem ra,de ebay-es oldalakon talaltam sima dl650 kormanycsapágy.
Helybetopi,keresnem kell egy uzletet.

https://www.ebay.com/itm/353703520056
A Levente szeret elferdíteni dolgokat, másikat fikázni elfelejtve hogy ő miket és hogyan csinál.
Egyáltalán nem időigényes, ez egy rt, ha felszívom magam és beleszámolok mindent, 3óra alatt szétszedem, nagyon jól szerelhető. Összerakni kicsit lassabb mert akkor már lecserélem a váltó és szöghajtásban az olajat, fékfolyadékot és szinkronizálok is.
Kábelköteget frankón ki lehet fűzni, idomokat le se kell szedni, váltót 4db csavar fogja +1az önindítót.
A Zoli szeret elferdíteni dolgokat, másikat fikázni elfelejtve hogy ő miket és hogyan csinál.
Bonyolítja hogy a gyári nem kúpgörgős,nekem meg az kéne.
Eddig begyütt.
Igaz gyári cikkszámon rendelek gyári dolgokat,az könnyű,most nem ez a cél.