kormánycsapágyat ha kiveszed 2 évente, kitakarítod megzsírozod kb örök élet
ugyanez vonatkozik a himba és a lengőkar csapágyakra is
ellenben bevesz egy napot ez a tevékenység
2 liter benzin meg negyed doboz zsír kell hozzá
akinek sok a szabadideje meg szeret evvel baszakodni annak megéri
előnye is van: a kormány csapágy sosem lóg mert mindig ne van állítva, a lengőkar csapágyakat nem kell 10 évesen 200 tonnás préssel kitolni 50 ezerért stb...
Én biztosan nem zsírozgatnám mert akkor szét kell szedni és kisebb pénzt teszek rá hogy 10/9 nem sikerül elsőre jól beállítani a csapágyat, vagy kottyan vagy szorul.
Az enyémben 35ezernél lett kuka, 30ezres szerviznél telóolajcsere, gondolom ránéztek a csapágyra is vagy a fene tudja miért de frissen volt zsírozva amikor én megvettem a motort, egy horvát kör alatt szarrà is ment mert túlhúzták. Előfordulhat hogy szarrà megy hamar, de hülye aki km-hez köti a cserét és nem állapothoz.
Soknál előfordul 50-60000km-nél na meg persze mosásfüggő főleg ha magasnyomásúval szokták kínálgatni. Persze egyszerűbb lenne időnként megzsírozni szilikonzsírral, de ugye ezt kevesen teszik. 😁
Alapvetoen nem,de soknal cserelni kellett hasonlo km-nel.
Nem mas mint a tobbi motornal.
Ellenorzest ir.
En meg elore megveszem,hatha kell,hatha nem kell.
Polcon elfer ha nem.
A hoddan 36e nel csereltem.
Eh nekem az első fékeket kéne szétkapni mert kicsit befog, ahogy olvasgattam sokszor a főhenger miatt, de még nem néztem meg lehet, hogy a fékcső szórakozik vagy a dugattyúk.......,vagy valami más. 😁
Pont ezert nem akarózik külföldröl rendelni,főleg hogy nincs benne a leírásban a pontos tipus.
Amúgy van street az usa-ban is,de valszeg fiatal tipusként yári szervízbe viszik,nem kell aftermarket.
A gyár meg pont erre a nagy sorozatú csapágyra méretezte a vázban a fészket.
Valszeg keresek itthon a koyoból.honda cb-cbr-cbf tuti van bárdi-unix-langautóban egy rakat.
A 2017 es street triple R 765.
Kozelítőleg 40ezres szervíz anyagait gyujtom ossze,kormanycsapagy lehet most nem kell,de inkabb beszerzem ne ket het mulva kelljen pingvinezni amikor szet van dobva.
Ha nem kell felteszem a polcra,hatha nem keverem el addig mig kelleni fog.
Nos,pici kutakodás utan a koyo 736.02.04 hozza ki tobb helyen,a nyakamat nem tennem ra,de ebay-es oldalakon talaltam sima dl650 kormanycsapágy.
Helybetopi,keresnem kell egy uzletet.
Egyáltalán nem időigényes, ez egy rt, ha felszívom magam és beleszámolok mindent, 3óra alatt szétszedem, nagyon jól szerelhető. Összerakni kicsit lassabb mert akkor már lecserélem a váltó és szöghajtásban az olajat, fékfolyadékot és szinkronizálok is.
Kábelköteget frankón ki lehet fűzni, idomokat le se kell szedni, váltót 4db csavar fogja +1az önindítót.
A Zoli szeret elferdíteni dolgokat, másikat fikázni elfelejtve hogy ő miket és hogyan csinál.
ugyanez vonatkozik a himba és a lengőkar csapágyakra is
ellenben bevesz egy napot ez a tevékenység
2 liter benzin meg negyed doboz zsír kell hozzá
akinek sok a szabadideje meg szeret evvel baszakodni annak megéri
előnye is van: a kormány csapágy sosem lóg mert mindig ne van állítva, a lengőkar csapágyakat nem kell 10 évesen 200 tonnás préssel kitolni 50 ezerért stb...
Nem mas mint a tobbi motornal.
Ellenorzest ir.
En meg elore megveszem,hatha kell,hatha nem kell.
Polcon elfer ha nem.
A hoddan 36e nel csereltem.
A tasi is oda jar. 😆
Amúgy van street az usa-ban is,de valszeg fiatal tipusként yári szervízbe viszik,nem kell aftermarket.
A gyár meg pont erre a nagy sorozatú csapágyra méretezte a vázban a fészket.
Valszeg keresek itthon a koyoból.honda cb-cbr-cbf tuti van bárdi-unix-langautóban egy rakat.
Az All Balls oldalan a Street 765 nincs, gondolom nem vittek USA piacra, de a tobbi ott van (Busa, DL, stb)
All Balls-t tudnak Intercars partner autosboltok keriteni rovid hataridovel
Kozelítőleg 40ezres szervíz anyagait gyujtom ossze,kormanycsapagy lehet most nem kell,de inkabb beszerzem ne ket het mulva kelljen pingvinezni amikor szet van dobva.
Ha nem kell felteszem a polcra,hatha nem keverem el addig mig kelleni fog.
(koyo csapagyak porvedovel)
Helybetopi,keresnem kell egy uzletet.
https://www.ebay.com/itm/353703520056
Kábelköteget frankón ki lehet fűzni, idomokat le se kell szedni, váltót 4db csavar fogja +1az önindítót.
A Zoli szeret elferdíteni dolgokat, másikat fikázni elfelejtve hogy ő miket és hogyan csinál.
Eddig begyütt.
Igaz gyári cikkszámon rendelek gyári dolgokat,az könnyű,most nem ez a cél.