Nem is a fán nőtt.
Állagra,külalakra,és hogy milyen kurvara nehez leszedni annak kell lennie.
A lencse abba a ragacsba van ültetve,a foncsor es a korulotte levo fekete muanyag karima csavarral van a hazhoz rogzitve,a fenyvezető meg a led paneljéhez.
Ezekre ül rá a lencse a ragasztoba ágyazva.
Erre meg jon egy takaro keret,azt pattintos fulek tartjak,de a ragaszto oda is jut.
Baromi nehez szetszedni,roncsolas nelkul nem is lehet.
Ahol a haz es a lencse serul az kuka.
Ha csak a lencse torik azt meg lehet menteni mert ki tudod vagni es kapirgálni a hazbol a lencse maradvanyait,ezutan johet a foncsor es a korulotte levo takaro karima.Ezrk csavarozottak.
Ha a haz torik ep marad a lencse,ez ritka es altalaban csak a fele marad meg,akkor szetvagva a hazat lehet menteni a belét.
Idoigenyes kivarni mi kerul fel ebayre.
De igy kb 50-70 bol megvan egy total gyari kivitel.
De neha a haz nem torik,csak a susnyastol karcos lesz.
Ami a motoron van azt nem,mondom.
Probalj mar gondolkodni,barmilyen nehez is.
A polcon levő dobozban van egy.
Amihez nem használtam szoget.
Gyari csavarokat es szelvedo ragasztot igen,ami pont gyári technologia.
tuti nem mert a bowdenes visszafelé mér de a sebességet mutatja
fúrógéppel teszteltem
ha maxi fordulaton megy a fúrógép akkor 80km/h mutatott az óra
szóval így visszatekertetni eléggé időigényes és költséges lenne
CSillagos 1-es,mondom hogy figyelemzavaros vagy nagyon messze jártál.
Megrepedt,vettem egy másikat,angol kereskedőtől.
Aa rosszbol meg mivel semmi baja nincs csak a lencse repedt kiváncsiságból kitúrtam hogy lehet megcsinálni.
Csak egy ellenoldalon törött kell,amit szétszedve megoldódik.
Lett egy tartalékom,de szembejött egy másik,ebayen,amit szinten meg tudok csinálni.
Okleveles műszerész által,bevizsgált szerszámokkal.ahogy ini mondta.
Csavarhúzó és szélvédő ragasztó kell csak.
Nem is hegesztő tálentum.Semmi drót,semmi szigszalag.
sehol nem volt
a doboztartót egy ruszki oldalon találtam aki még gyártott ehhez is de az is a gyári csomagtartós kivitelhez
és nem szállított magyarországra
amúgy valami 50 euro körüli ára volt
de az sokkal bénább volt mint amit mi terveztünk
Értem én mi volt a helyzet, egy kavics miatt kellett lámpát cserélj. De mivel csak a motorra volt pénz, casco nincs. 190helyett vettél olcsóbban egy sérültet és a kettőből összeraktad a tied. Most meg a karcosat megpróbálod megszögelni hogy eladhasd.
DrótosZoltán. Sárga-zöld szigszalaggal nem gondoltad hogy betekered ?
Tehat meg arra is lusta,igenytelen vagy hogy kicsereltesd. 🤣
A motort nem kell javittatni,van fenn egy lámpa,gyari,pihe puha,nem serult,nem rossz,semmi baja.
Figyelemzavaros vagy es nem erted mi volt az eredeti kerdesfelvetes.
Ja es a kuplunghoz megvan a gyari cucc,szerelovel csinaltatom.Helyi markakereskedőtől.
Meg az olajcseret is.
Ugyhogy valami frappánsabbal próbálkozz legközelebb. 🤣
A régivel is ha tolatsz, előre fele számol szerintem. Mert a sebességet is pluszba mutatja nem mínuszba. Megnézem melyik tengelyen van az enyémnek a jeladója :D
Kérlekszépen amikor én azt elbasztam és megkérdeztem aki csinálta hogy hogyan lehet kijavítani, azt mondta akasszam le és kicseréli INGYEN.
Azóta is ott virít, alig lehet észrevenni és az egész ajtó el lesz takarva mert nem használom, egy lamellás bútorlap kerül elé nyílóba.
De amikor én a motorhoz kell rendeljek, csak gyárit rendelek kivéve a lánc, olaj és olajszűrő, levegőszűrő.
Ugyhogy valami frappánsabbal próbálkozz legközelebb…. Új motorra volt a kkor legyen a javításra is.
Se motech se mas felszerelésgyártó?
Ne viccelj,lusta voltal keresni,es inkabb sufniban hekkeltél egy rusnya cuccot,majd kikialtottad hogy az jobb.
En is ezt tettem.
Csak nem teszek hozza ideologia maszlagot.
Amugy a cbr-re kerestem.Nincs.
Pont mint ahogy te mondtad. 🤣
Mivel nem a gyarto csinalta,kendács,nincs TÜV engedély,kendács.
Majom-banán.
Vegyél masik gyarto tipusspecifikus engedelyes termékét.
Ne sufnis hegesztessel szarakodj.
nem
a kendács az az amit te csinálsz
ezt minősített hegesztő cdinálta a hozzá való célszerszámokkal
a gyáritól sokkal jobb minőségben
de ha lett golna gyári nem szarozok vele de ehhez nincs
yamshához gyári doboztartó gyári bukócső és gyári középtámasz van, mert nincs értelme szarozni pár tízezerért
plusz fel is tették ingyen az ezres szerviznél
ráadásul a lista ártól 10% olcsóbb volt mert ott rendeltük ahonnét a motor van
én már rájöttem akkor kell a barkács ha nincs gyári, és sokszor a barkács többe van
Állagra,külalakra,és hogy milyen kurvara nehez leszedni annak kell lennie.
A lencse abba a ragacsba van ültetve,a foncsor es a korulotte levo fekete muanyag karima csavarral van a hazhoz rogzitve,a fenyvezető meg a led paneljéhez.
Ezekre ül rá a lencse a ragasztoba ágyazva.
Erre meg jon egy takaro keret,azt pattintos fulek tartjak,de a ragaszto oda is jut.
Baromi nehez szetszedni,roncsolas nelkul nem is lehet.
Ahol a haz es a lencse serul az kuka.
Ha csak a lencse torik azt meg lehet menteni mert ki tudod vagni es kapirgálni a hazbol a lencse maradvanyait,ezutan johet a foncsor es a korulotte levo takaro karima.Ezrk csavarozottak.
Ha a haz torik ep marad a lencse,ez ritka es altalaban csak a fele marad meg,akkor szetvagva a hazat lehet menteni a belét.
Idoigenyes kivarni mi kerul fel ebayre.
De igy kb 50-70 bol megvan egy total gyari kivitel.
De neha a haz nem torik,csak a susnyastol karcos lesz.