Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy a T4 hol terem , ki a faxomat érdekel , és mennyire érint engem ? És noha szándékosan nem okozok környezetszennyezést nem igen érdekel a zöldség ! 😜
ha csak ez az egy előnye lenne, már eleve nyert ügy. Minél hatékonyabb valami annál kevesebbel beéri(kezeit széttáró)
meg qrva kevés kell belőle(kezeit széttáró) mármint a fűtőanyagból
ja te okos 😅 A T4 meg a fán terem 😅 Ráadásul abban is van akkumlátor sokkal környezetszennyezőbb 😅
A régi elavult autókat egy grammal sem környezet kímélőbb módon állítják elő. A csóresz keleteurópai meg nyüstöli 20 évig közben eléget egy tankernyi mérget amit kipöfög a levegőbe 🤣
Az, hogy lenne, az mindig kétértelmű. A számossága alapján lehetne, ha viszont differenciáltan nézem, mire-mennyit, akkor már nem.
Na. Ha differenciáltan lenne, akkor sem vennék, mert nekem meg sem érné az évi futásteljesítményemmel, és hát a töltési lehetőségek okán sem. Majd egyszer kényszerűségből, ha erővel akarnának a váltásra ösztönözni.
Ha minden villannyal megy nemsokára minden, akkor ott bazi forgó tömegek lesznek, aminek az alapjárati forgatása is komoly energiát igényel, no nem a 100% teljesítményhez képest.
Ilyen volt a Pontiac Firebird-öm és ilyen a mostani ZZR is !
Ezért kell olyan jármű , amit nem lehet digitálisan vezetni ! 😉
Én a motorféket koptatom szinte mindig, amikor a tükröm nem mutat a nyakamban lihegő faszkalapot. A Hiace-n 143 ezernél még gyári tárcsa volt, szinte nulla vállal, igaz 2,4 szívódízelben volt is motorfék.

Amúgy én - bevallottan nagyon kicsi hozzáértéssel - azt gondolom, hogy amikor már ott mérik a különbséget hatékonyságban, hogy visszatermelés-gyorsításban keletkező-elhasznált energia alapján hátha helyet cserélnek a képzeletbeli versenyben az indulók, akkor én már döntetlent kiáltok.
:-)
Sokmindenben hasonlítunk , csak nekem nincs zsé elektromos fosra , így marad a DPF-es dízel fos ! 🙃
Én semennyit , a MEGHÍVOTT versenyzők a 300km/h környékén napsütésből esőbe is akár ! Nem én kritizáltam a K3-at ! 🙃
Én pl. ALAPBÓL soha nem szemetelek, nem égetek gumicsizmát mint a rohadt cigányok és más aljanépek a kábelről a szigetelést, nem hordom az erdő szélére a szemetet, mindig lekapcsolok minden elektromost amikor nem használom, nem veszek indokolatlanul nagyteljesítményű autót, nem verem ki a füstszűrűjét a kipufogójából, amikor MINDENKI DOLGOZIK A CSALÁDBAN és nem rohadt szemét álrokit játszok, nem vagyok alkohol meg cigi miatt leszázalékolva, akkor a fűtés is vissza van véve kissé, naponta-kétnaponta járok boltba, nem tárolok élelmiszert feleslegesen és ezért a hosszabb ünnepeket leszámítva a fagyasztó sem működik, ezért én simán elmondhatom, hogy a körülményeket figyelembe véve szuperzöld vagyok. Ja, jó időben robogóval járok majdnem mindenhová.
Nem baszom szét motorral az erdőt amíg egy ideges gazda le nem bassza a fejemet egy huzallal, meg az cserélt olajat sem öntöm a csatornába.
Na meg a sportmotor fórum ! 🤣
És ott mennyit mész vele?
Meg mennyire kell fűteni...mert üresjáratban kiméletesebben fogyaszt az is
Annyit biztos nem, de egy jó részét biztos, főleg ha nem digitálisan vezet az ember. Ennyiből már egy mild hibrid is jó ötlet, hogy a fékezés energiáját felhasználja a következő gyorsításhoz.
na a fész a legjobb hely a szakértésre :))
A Man szigeti TT-re kitalált és fejlesztett gumiról van szó ! Esőben nem a gumim szokott a szűk keresztmetszet lenni ! 🤣
Cserébe akkor is működnie kell az erőműnek, amikor éppen nem tölt, mert az sem pörög fel tizedmásodperc alatt, amikor a villanyautót csatlakoztatod a töltőre.
(Nem, ne mondja el senki, hogy az erőmű pörög amúgy is, mert igen, csak nem mindegy, mekkora teljesítményre kell méretezni.)
Egy alternatív valóságban levezették amúgy, hogy a CO2 szint ugyanúgy 5% mint bármikor volt. Bármennyit is bocsátunk ki tök mindegy, az emberi tevékenység semmi a természetihez képest és ha picit is emelkedne a CO2 a fák azonnal jobban nőnek és többet nyelnek el. Vagy valami ilyesmi 😅
Ja és a gumim ha érdekel - https://www.kekhold.hu/racetec... 😉
Én úgy gondolom, hogy annyit azért nem nyer vissza, de ettől függetlenül ez egy pozitív dolog.
Nem onnan ! A face-ról másoltam át , mert érdekesnek találtam , és mert szakértették a témát a fórumon ! Nem vagyok zöld , nem is nagyon foglalkoztat , ezért is temetem a benzint a motoromba ! Ha jó idő van ! 😉
De legalabb nem enged ki co-t amig energiat ad le,igy kesobb lesz global warming vagy miaszösz.
Kesobb halunk ki.
annyiból azért jobb, hogy a fékezési energiát jórészt visszanyeri, kvázi mindegy a tömege mert amit a gyorsításra elhasznál azt lassításkor visszakapja. Nagyjából 🤷‍♂️