De gyárinak gyári csak ugye a malac egy amolyan korcs motor. hiszen tudod. Ebből is egy pici abból is egy pici. Így szerintem nem kapott saját új alkatrészt hanem megkapta az XX ezen alkatrészét. Hiszen akkor nem kell két külön cuccot gyártani elég egyet. Ez meg olyan furán áll. Szerintem hosszabb ez az alkatrész mint amekkora kellene. Gondot nem okoz de nekem nem tetszik. Ugyan így vagyok a dobokkal is. A két ormótlan nagy dob meg a láncvédő burkolat olyan zsúfolttá teszi a farrészét a malacnak. (no meg a sárvédő is) Én pedig a hegyes kecses vékony faridomokat kedvelem.
Muz ne érts félre. Tudom hogy jó. Csak a felszerelés helyének változtatása esetén vagyok kíváncsi az esetleges negatívumokra. Tudom nagyon jól hogy jó. Fel is fogom szerelni amint megjön. Sőt lehet hogy utána egy automatát is kap. Csak ezen gondolkodom ha nem ott adagolok ahol elvileg kéne. Egyszerű szerelhetőségi megfontolásból. akkor annak milyen következményei lehetnek.
Van itt pár galéria ahol egész komolyan ki van vesézve a téma,sok,sok km-t ment riderek szerint jó dolog mert a lánc mindig tiszta s az élete is hosszabb!
Viszont ők mind ótomatát használnak!
Fényképek tömkelege bizonyítja,hogy nem koszol össze semmit,stb.
Keress rá és nem kell találgatnod meg elméleteket gyártanod mert a gyakorlatban már ki van próbálva!
persze, nem azt írtam, hogy így-úgy amúgy ezt azt csináld, de én azt tuti nem basztatnám, attól te még basztathatod, de akko' is vigyázzá' a motorunkra!!!
Zümi sem annyira gyári , tudjuk jól, nincs ezekkel baj, ha az összefüggésekkel tisztában vagyunk és kezeljük, ilyen a tuning... ugye... egy vmihez hozzányúlsz.... többihez is kell
most mi bajod vele? hogy kiszívta a nap? vagy mi? lefestem én ...
Micsoda motoros témák mennek itt nap mint nap... hányszor le lettem bacca régebben, hogy ez egy sportmotoros oldal ide nem kell időjárás, pc, telefon, aszomfaszom bármi más téma holott nincs ezekben semmi rossz. Enigma fanszőrzetet is fazon fazon igazitól
Jajj de gonosz De amúgy tényleg utaznak erre ezek a rohadt égi patkányok. Ha véletlenül szezononként max 2-szer lemosom az első dolga egy arra járó galambnak hogy rászarik.
át a rákeveredő dzsuva ellen ad némi védelmet. Meg a rajta lévő retket abba csapja fel nem a farokidom aljára. Ezen kívül sok egyéb feladatról nem tudok. Ha még fémből lenne esetleg rá lehetne fogni hogy egy esetlege elszakadó lánc hátba vágásától megvédene. De ez csak egy darab rozzant nap szívta műanyag. Szóval ez nem véd meg sok mindentől. Amúgy meg alig alig látni olyan motort az utakon ahol a gyári kivitlehez ne lenne hozzányúlva valahol. Túrakormány, csipkés tárcsa, nappali menetfény, kis indexek, fényszórók, utólagos csomagrögzítő rendszerek, áttétel módosítás. szóval 1000+1 helyen módosít mindenki. Már az is ehez képest nagy módosítás ha valaki mélyebre engedi az első teleszkódokat. Egy kissé beülteti az elejét amitől megváltozik a futása a motornak. De egy motor azért jó mert ezeket meg lehet rajta tenni. némelyik módosítás a gazda esztétikumát szolgálja (pink fényezés) Némelyik meg a motor viselkedését. Első telókban rugókészlet csere például. amit nem is látni de a régi rugó meg az új között égés föld a kölünbség pedig nem is látszik. Kétlem hogy lenne az országban olyan 5 évnél idősebb motor amin ne lenne valami már megváltoztatva. Ez sem más. Csak nincs túl sok logika benne azon kívül hogy az én szememnek így tetszik. Amúgy így van már kb 2 éve. szerintem neked eddig fel sem tűnt :-D
Egy pasi hajvagas is 1800-2000 videken(!), na egy jo borbely ugy hallottam 4-5e-t is elker egy szakalligazitasert.
Az egyik szaktarsamnak volt gyonyoru szep szakalla, en engedelyt kertem megfogdosni is de sajnos O is Balatonalmadiba jar asszem, szoval azert addig nem kuldom a Zuram egy jo referencia munka alapjan sem
igen azt tudom, de én ezzel úgy vagyok, nincs ilyen, hogy nem tetszik, az azért lett megtervezve, kitalálva, implementálva úgy, mert van némi feladata és haszna, ezáltal nem teljesen rendeltetésszerűen használod, és még árthatsz is neki, ez az én véleményem lehet jó nagy hülyeség , de én biztos nem venném le, ha tetszik, ha nem, nem tetszik, max picit alakíts rajta, de a védelem fontos...
Mondjuk ezekt a kézi adagolós rendszereket amolyan alapjárati gurulásnál szokás használni. Tehát az első lánckerék fordulata ilyenkor (ami ugye megegyezik a secunder váltó tengely fordulatával nem túl nagy. hiszen 2-es alapjára környékén van ilyenkor. ami ugye alapjárat azaz olyan 1200 Rpm felszorozva a váltó áttétellel ami pl nekem 2-esben 31/16 ami ha jól számolom majdnem a fele a főtengely fordulatnak tehát 1200-as alapjárat körüli fordulatnál az első lánckerék fordulata olyan 600 rpm.
Hajvagast en is vallaltam mar nem egyszer. Pl egyszer Sogornom megszopatta a Zuram. Balcsira lehoztak egy hajnyirot, hogy de fasza, nem kell tobbe fodrasz es amig a sajat urat megnyirta, kitalalta, hogy akkor a bratyonak is letolja... Igen am, de toltot nem hoztak, lemerult a gepezet es felig kesz allapotban ott maradt a Ferjem nincs mese, akkor manualis, Ferjem mar rettegett, ahogy az olloval kozelitettem fele. Tegyuk hozza, igy en se nyirtam meg senkit, de egy fodrasz megirigyelte volna a vegeredmenyt
Szakallal meg nem probalkoztam, szerintem nem is hagzna magat... De tavaly vagy fel evig nem nyirta meg (geppel szokta csak letolni par mm-re idokozonkent), haaaat tenyleg szarul nezett ki, de az istenert nem ment el borbelyhoz, mindig tolta az idopontot... Aztan Karacsonykor ultimatumot adtam neki, hogy vagy felhiv egy szakembert, vagy en tolom le. Letolta maganak
Csak közben meg attól tartok hogyha az eredeti helyre teszem akkor meg a hátamra dobja az egészet. Bár az is igaz hogy azon az olajzási ponton ahoz hogy lecsapja az olajat a mozgó lánc először át kell jutni az olajnak a szemek között.
ezért is dobtam fel a kérdést mert nem szeretném az új láncot már az elejét szétbaszni egy rossz helyre felrakott olajzóval.
Viszont ők mind ótomatát használnak!
Fényképek tömkelege bizonyítja,hogy nem koszol össze semmit,stb.
Keress rá és nem kell találgatnod meg elméleteket gyártanod mert a gyakorlatban már ki van próbálva!
persze, nem azt írtam, hogy így-úgy amúgy ezt azt csináld, de én azt tuti nem basztatnám, attól te még basztathatod, de akko' is vigyázzá' a motorunkra!!!
Zümi sem annyira gyári , tudjuk jól, nincs ezekkel baj, ha az összefüggésekkel tisztában vagyunk és kezeljük, ilyen a tuning... ugye... egy vmihez hozzányúlsz.... többihez is kell
most mi bajod vele? hogy kiszívta a nap? vagy mi? lefestem én ...
Az egyik szaktarsamnak volt gyonyoru szep szakalla, en engedelyt kertem megfogdosni is de sajnos O is Balatonalmadiba jar asszem, szoval azert addig nem kuldom a Zuram egy jo referencia munka alapjan sem
közben sokkal több munka,sokkal több pénz...
Szakallal meg nem probalkoztam, szerintem nem is hagzna magat... De tavaly vagy fel evig nem nyirta meg (geppel szokta csak letolni par mm-re idokozonkent), haaaat tenyleg szarul nezett ki, de az istenert nem ment el borbelyhoz, mindig tolta az idopontot... Aztan Karacsonykor ultimatumot adtam neki, hogy vagy felhiv egy szakembert, vagy en tolom le. Letolta maganak
ezért is dobtam fel a kérdést mert nem szeretném az új láncot már az elejét szétbaszni egy rossz helyre felrakott olajzóval.