Nem használok láncolajzót, de - gépészként - én is arra tippelek mint Te: anélkül hogy elvégezné a lánckenés feladatát, azonnal le is verődne a kis lánckeréknél a láncról az egész.
Na de most egy értelmes kérdés. Gondolkodom már egy ideje a dolgon.
Lánc olajozó. Nem autómata hanem amolyan egyet tekersz vagy nyomsz rajta és akkor adagol valamennyit. Ezzel eddig nincs is baj. DE Jön a kérdés avagy inkább a véleményezendő rész.
Nem szeretem a motorokon lévő láncvédő burkolatot így nekem nincs is fent ilyen a malacon. Továbbá eredetileg ezt a cuccot a hátsó lánckerék elé a lengőkar aljára illene rögzíteni. Így a lánc lánckerék felé eslő oldalára adagolná az olajat. De nem szeretném a lengővillára tenni a cuccot. Nem tetszik a szememnek. Ennyi csupán a bajom. Viszont ugya a malac naked így a segédváz vasa effektív burkolatlanul áll és pont a lánc felett húzódik. Így arra gondoltam hogy oda rögzítem a cuccot és a lánc teteje kapná az olajat ami az olajozási pont után befutna az első lánckerékhez és ott le is csapná magáról a felesleget. Ez a pont burkolt és a feles olaj le is csepegne a kitámasztónál lévő apró lyukon. (Persze itt nem tenyérnyi foltot hagyó mennyiségekről beszélek csak max 1-2 petty-ről. szerintetek kellően hatékony lesz így az olajzás? Hiszen ebben az esetben a lánc nem a belső felületen kapna olajat hanem a külsőn. Tartok tőle hogy a kisebb lánckerék miatti nagyobb fordulat miatt meg hogy a külső felületen éri az olaj a láncot szinte az egészet ledobja majd az első lánckeréknél és szárazon fog furni a lánc. Ez csak tipp de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
hja, engem nyalnának enynit bammeg, most meg én vagyok tiszta kosz tőle , de van váltóruhám, meg am is leszarom rég tervben van , hogy őt is nyalogatom, de vhogy sosem jutok el addig ma meg többszörös megjelenés van, úgy hogy kicsit kell a csilivili
Engem muter szokott megnyírni. Egész emberi fejem van olyankor. Lassan nem ártana mert kezdek egyre jobban egy gyakorló utánpótlás mikulásnak látszani :-D
Na mar kerdeztem volna, hova jarsz borbelyhoz, de felesleges..... Tul messze vagy
Bpn illetve kornyeken dijaznek egyet, hogy a Ferjem jobban megnoveszthesse es valami emberi feje legyen, mert legutobb megszoltak, hogy eleg csöves
Ah, en Bpre mar csak igy jarok. Amugy is kb 0 a tajekozodasi kepessegem, meg olyan helyeken elvisz a progi, hogy csak lesek es nem hiszem el, hogy meg Bpn vagyok es hatart se leptem amugy okos is progi es kocsival kifejezetten hasznos, mert ott van elol is rendszam...
van akinek nem olyan felesleges. a borbély csávó,akihez járok pl nem kell ,hogy abbahagyja a melót a hajamon,vagy a szakállamon,csak rápillant az órára. ha akarja felveszi a telefont,ha akarja nem,de a melót nem kell abbahagyja. napi 30-40 hívásnál ez elég sok idő...persze vannak még más melók is,ahol jól jöhet..
nekem pl nem kellene,nagyon jól elvagyok az egymutatós órámmal,amiről csak az időt tudom leolvasni....
Én nem tudom én nem használok semmi ilyet. főleg azért mert nincs net kapcsolat a telómon. Sőt a GPS-t sem igazán szeretem. Álltalában ha valami olyan helyre megyek ahol még nem jártam kinézek magamnak pár tájokozódási pontot és az alapján simán eltalálok bárhova. Nem feltétlenül egy városig hanem azon belül utca házszámig is simán. Szóval nekem ezek a navigációs cuccok nem sokat érnek. Persze van mert ha elfogyott a tudás és végkép nem tudom hol vagyok jobb mint egy térkép. De sok esetben csak utaik velem és ennyi.
Lánc olajozó. Nem autómata hanem amolyan egyet tekersz vagy nyomsz rajta és akkor adagol valamennyit. Ezzel eddig nincs is baj. DE Jön a kérdés avagy inkább a véleményezendő rész.
Nem szeretem a motorokon lévő láncvédő burkolatot így nekem nincs is fent ilyen a malacon. Továbbá eredetileg ezt a cuccot a hátsó lánckerék elé a lengőkar aljára illene rögzíteni. Így a lánc lánckerék felé eslő oldalára adagolná az olajat. De nem szeretném a lengővillára tenni a cuccot. Nem tetszik a szememnek. Ennyi csupán a bajom. Viszont ugya a malac naked így a segédváz vasa effektív burkolatlanul áll és pont a lánc felett húzódik. Így arra gondoltam hogy oda rögzítem a cuccot és a lánc teteje kapná az olajat ami az olajozási pont után befutna az első lánckerékhez és ott le is csapná magáról a felesleget. Ez a pont burkolt és a feles olaj le is csepegne a kitámasztónál lévő apró lyukon. (Persze itt nem tenyérnyi foltot hagyó mennyiségekről beszélek csak max 1-2 petty-ről. szerintetek kellően hatékony lesz így az olajzás? Hiszen ebben az esetben a lánc nem a belső felületen kapna olajat hanem a külsőn. Tartok tőle hogy a kisebb lánckerék miatti nagyobb fordulat miatt meg hogy a külső felületen éri az olaj a láncot szinte az egészet ledobja majd az első lánckeréknél és szárazon fog furni a lánc. Ez csak tipp de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Bpn illetve kornyeken dijaznek egyet, hogy a Ferjem jobban megnoveszthesse es valami emberi feje legyen, mert legutobb megszoltak, hogy eleg csöves
de nem muszáj,adnak benzint pénzért is
nekem pl nem kellene,nagyon jól elvagyok az egymutatós órámmal,amiről csak az időt tudom leolvasni....
Minek kell attól megmenteni?