Bmeg, most van leakciózva 899-re a Paulus Irsai az Aldiban, de ennyiért akkor nem veszem meg pedig a pincészetet is szeretem meg a szőlőfajtát is. Meg kell várnom hogy vége legyen az akciónak 🙈
Amúgy amikor a messeres területi képviselő barátnőm volt, hozott haza Sauska-t, mert azt adták repi ajándéknak a komolyabb ügyfeleknek és volt pár kartonnal. Na nekem az egyáltalán nem jött be, pedig az a 3000-es kategória.
De, számoltuk és a végén kiderült, hogy 30 éves hulladékkal már csak akkor járunk ha totál lecsövesedünk. 😄 Amúgy pont egy gázos ignist cseréltem le a diesel citromra mert más az is összeomlóban volt, de még mindig sukárabb mint egy még vénebb fastra. 😁
Nem egészen így volt, csak ugye pipi értelmezte, a többi meg átvette 😄
...de egyébként meg: aki megtehetné, hogy igya a drágábbat-jobbat, de mégis az olcsó fost issza - az nem az "igénytelen" definíciója?
Más dolog, ha a hajléktalannak csak a PET-esre telik, arra sose mondanám, hogy igénytelen.
Na hagyjuk, te már stopperral mérted hogy pontosan mennyi idő a tankolás és mennyi LENNE a töltés.
nem vagyok a villanyos ellen de nézd már hülyének az embert.
Ha megyek évi 20ezret és nem egy póniromett tankom van akkor a 800km táv nagyjából megvan 1tankkal, több kevesebb. Na akkor ha 15percet tankolok ami nagyon ritka mert nem ott kávézok és nem hotdogozok, ha ezzel együtt számolom akkor lehet igaz a számod. Na akkor ott töltöttem egy évben 7órát max. Köszi 50óra.
Mekkora akkuval, mekkora távokon? Mert ezzel így megint nem mondtál semmit.
A GLS elsőként elektromosított, és az első eCraftert használták, amik 30kWh akkuval voltak szerelve.
Amit linkeltem az egy újabb 55kWh-s darab.
"Valamelyik villanyautós kiszámolta a valós saját használatot alapul véve"
Igazából ebben az a jó, hogy elkezdhetsz te is jegyzetelni saját magadnál villanyautó nélküli is, aztán az biztos nem lesz "hazugság és faszság"
Én még benzines autóval csináltam ezt. Ezért tudtam, hogy nem fog problémát okozni a villanyautó.
Körülményesnek tűnik, de nem kellett túlzottan görcsölni ezen. Annyit csináltam, hogy az egyik napi számlálót mindig nulláztam, amikor otthonról indultam, illetve amikor hosszabb úton megálltam pihenni, és a megálló helyen láttam töltőt akkor is nulláztam, illetve megálláskor indítottam a stoppert.
Ezekből az adatokból pedig az ÉN SAJÁT esetemben kiderült, hogy semmilyen kompromisszumot nem jelent SZÁMOMRA.
Persze aki eleve elzárkózik annak felesleges ezen gondolkodni, de akit érdekel, de bizonytalan, annak érdemes eljátszani ezzel.
Azt hiszem még telefonos applikáció is van erre, de arra már lusta voltam.
Beszéltem GLS futárral amikor hozta a rendeléseimet hogy milyen a troli.Aszondta nem szereti nagyon mert télen ha fűt nem birja ki a kört töltés nélkül,így inkább fagyoskodik.
Depoból címekre hordja a csomagot,lofasz km-t megy.
Nyilvánvaló faszság és hazugság az 50óra, de a fsznak veszekszel velük hülyeségen. Jó az a villanykocsi, csak nem mindnekinek és nem mindenre.
Csóró vagyok, nincs pénzem kocsira mert inkább elmotorozom minthogy egy drága kocsiban arcoskodjak deeee előbb utóbb lesz olcsóbb villanykocsi akkor is ha az hibrid és akkor telefonról bekapcsolom a fűtést, kibattyogok, lehúzom a tyúkbelet aztán megyek télen a meleg kocsival, nyáron a hideggel.
https://piac.villanyautosok.hu...
Jó mondjuk azért az 50kWh akku nem olyan acélos hosszútávra, főleg ha meg van pakolva, de én elgondolkodtam rajta.
Ha vállalkozást indítanék ennyit már megérne.
Valamelyik villanyautós kiszámolta a valós saját használatot alapul véve, hogy igaz hogy hosszú utakon veszít pár órát a töltéssel, de valami 50órát nyert egy évben azzal, hogy nem jár benzinkútra.
Ja, bocs, hogy ennyiért? Le kell szarni az optimalizálót mert többe kerül mint a napelem 🤣
Felrakni annyit amennyi elfér, aztán ha árnyékol hát árnyékol.
Amúgy amikor a messeres területi képviselő barátnőm volt, hozott haza Sauska-t, mert azt adták repi ajándéknak a komolyabb ügyfeleknek és volt pár kartonnal. Na nekem az egyáltalán nem jött be, pedig az a 3000-es kategória.