Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bmeg, most van leakciózva 899-re a Paulus Irsai az Aldiban, de ennyiért akkor nem veszem meg pedig a pincészetet is szeretem meg a szőlőfajtát is. Meg kell várnom hogy vége legyen az akciónak 🙈

Amúgy amikor a messeres területi képviselő barátnőm volt, hozott haza Sauska-t, mert azt adták repi ajándéknak a komolyabb ügyfeleknek és volt pár kartonnal. Na nekem az egyáltalán nem jött be, pedig az a 3000-es kategória.
Nagy transit van a glsnek. Nálunk is terit egy elektronyos de az csak városon belül engedik mozogni.
Akkor lehet emiatt
De, számoltuk és a végén kiderült, hogy 30 éves hulladékkal már csak akkor járunk ha totál lecsövesedünk. 😄 Amúgy pont egy gázos ignist cseréltem le a diesel citromra mert más az is összeomlóban volt, de még mindig sukárabb mint egy még vénebb fastra. 😁
Azt nem veszed figyelembe, hogy aki fillérbaxó villanyos, az az volt benzinesnek is 😄 Biztos alkalmanként "kétezeré" tankolt 😅
Annyi egy terítőnek könnyen összejön Pesten naponta.
Nem egészen így volt, csak ugye pipi értelmezte, a többi meg átvette 😄
...de egyébként meg: aki megtehetné, hogy igya a drágábbat-jobbat, de mégis az olcsó fost issza - az nem az "igénytelen" definíciója?
Más dolog, ha a hajléktalannak csak a PET-esre telik, arra sose mondanám, hogy igénytelen.
Szerintrm valam ford.
Jo draga volt.
Napi 200 koruli csomag,a varosban plusz depo ki-be.
ha az asszony elmegy tankolni az 4-5 óra meg 30 ezer a benzinen felül
ha otthon töltenénk akkor heti egy fűnyírás meglenne a tankolás idején
Kar hisztizni, en eddig is csak a toltesi lehetosegek szukossegerol beszeltem.
Hatótáv, bocs...
Na hagyjuk, te már stopperral mérted hogy pontosan mennyi idő a tankolás és mennyi LENNE a töltés.
nem vagyok a villanyos ellen de nézd már hülyének az embert.
Ha megyek évi 20ezret és nem egy póniromett tankom van akkor a 800km táv nagyjából megvan 1tankkal, több kevesebb. Na akkor ha 15percet tankolok ami nagyon ritka mert nem ott kávézok és nem hotdogozok, ha ezzel együtt számolom akkor lehet igaz a számod. Na akkor ott töltöttem egy évben 7órát max. Köszi 50óra.
30kW egy akkora doboznak... 120-130 km hatósugár kb?
Mekkora akkuval, mekkora távokon? Mert ezzel így megint nem mondtál semmit.
A GLS elsőként elektromosított, és az első eCraftert használták, amik 30kWh akkuval voltak szerelve.
Amit linkeltem az egy újabb 55kWh-s darab.
Te barom,és te azt kiszámoltad hogy évi 50 óra tankolással mennyit lehet tankolni?
"Valamelyik villanyautós kiszámolta a valós saját használatot alapul véve"

Igazából ebben az a jó, hogy elkezdhetsz te is jegyzetelni saját magadnál villanyautó nélküli is, aztán az biztos nem lesz "hazugság és faszság"
Én még benzines autóval csináltam ezt. Ezért tudtam, hogy nem fog problémát okozni a villanyautó.
Körülményesnek tűnik, de nem kellett túlzottan görcsölni ezen. Annyit csináltam, hogy az egyik napi számlálót mindig nulláztam, amikor otthonról indultam, illetve amikor hosszabb úton megálltam pihenni, és a megálló helyen láttam töltőt akkor is nulláztam, illetve megálláskor indítottam a stoppert.
Ezekből az adatokból pedig az ÉN SAJÁT esetemben kiderült, hogy semmilyen kompromisszumot nem jelent SZÁMOMRA.

Persze aki eleve elzárkózik annak felesleges ezen gondolkodni, de akit érdekel, de bizonytalan, annak érdemes eljátszani ezzel.
Azt hiszem még telefonos applikáció is van erre, de arra már lusta voltam.
Beszéltem GLS futárral amikor hozta a rendeléseimet hogy milyen a troli.Aszondta nem szereti nagyon mert télen ha fűt nem birja ki a kört töltés nélkül,így inkább fagyoskodik.
Depoból címekre hordja a csomagot,lofasz km-t megy.
érdekes azt nem számoltad ki hogy egy f astrához képest ami ér 300 ezret és gázzal eszik 7-8 litert
mikor térül meg sz új kocsid amivel melóba jársz?
Nyilvánvaló faszság és hazugság az 50óra, de a fsznak veszekszel velük hülyeségen. Jó az a villanykocsi, csak nem mindnekinek és nem mindenre.
Csóró vagyok, nincs pénzem kocsira mert inkább elmotorozom minthogy egy drága kocsiban arcoskodjak deeee előbb utóbb lesz olcsóbb villanykocsi akkor is ha az hibrid és akkor telefonról bekapcsolom a fűtést, kibattyogok, lehúzom a tyúkbelet aztán megyek télen a meleg kocsival, nyáron a hideggel.
Az igazából úgy volt hogy a stílus miatt lettél lesznobozva mert lényegében azt hangoztattad hogy aki nem veszi meg a drága bort az igénytelen.
50 órát?Te barom,legalább hihetőt hazudj,vagy tényleg benyalsz mindent.Egy évben megyek 15-17ezret,max 15szőr megyek tankolni egy évbe.Te barom,életembe nem töltök 50órát a kúton,ez inkább fordítva lehetett.Évente 15ezer km,300km hatótáv,az 50 töltés,50töltésX 1óra.
Románoknál van olcsón Dacia Spring
https://piac.villanyautosok.hu...
Nem tudom mennyiből lehet behozni.
https://piac.villanyautosok.hu...
Jó mondjuk azért az 50kWh akku nem olyan acélos hosszútávra, főleg ha meg van pakolva, de én elgondolkodtam rajta.
Ha vállalkozást indítanék ennyit már megérne.
Akkor az is egy sznob... az itteni vélemények szerint aki nem 800 ft-os bort iszik az sznob 😁
Valamelyik villanyautós kiszámolta a valós saját használatot alapul véve, hogy igaz hogy hosszú utakon veszít pár órát a töltéssel, de valami 50órát nyert egy évben azzal, hogy nem jár benzinkútra.
Ja, bocs, hogy ennyiért? Le kell szarni az optimalizálót mert többe kerül mint a napelem 🤣
Felrakni annyit amennyi elfér, aztán ha árnyékol hát árnyékol.